Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Bydgoszcz - zaproszenie na seminarium "Nauka i biznes"

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy informuje, że dnia 6 grudnia 2012 w ramach projektu „Przedsiębiorczość akademicka dźwignią innowacyjnej gospodarki WKP” odbędzie się Seminarium pt.: „Nauka i Biznes”.

Podczas spotkania zostaną wygłoszone referaty:
14.15 – 15.45 Współpraca przedsiębiorstwa z jednostką naukową - źródła finansowania badań przemysłowych i prac rozwojowych oraz wdrożeń innowacji w firmach - Robert Nowak, Departament Spraw Społecznych UM, Koordynator projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie WKP”
16.00- 17.30 Prawo własności intelektualnej, prawo autorskie i prawa pokrewne w kontekście współpracy przedsiębiorstwo-jednostka naukowa - Małgorzata Kluczyk, Centrum Wiedzy i Przedsiębiorczości Politechniki Gdańskiej, rzecznik patentowy.

Seminarium odbędzie się Sali Koncertowej przy ul. Kopernika 1, w budynku Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.

Informacje i zgłoszenia – tel. 0 52 341 93 34, e-mail: kkd@ukw.edu.pl.
Wstęp bezpłatny. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców poszukuje trenera/trenerów lub firmy szkoleniowej do przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia w Bydgoszczy: Księgowość projektów unijnych

Program szkolenia:

Dzień 1
9.00-15.00
1. Podstawy prawne dotyczące rachunkowości projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych.
2. Konstrukcja zadaniowego budżetu projektu
a) koszty kwalifikowane,
b) koszty niekwalifikowane,
c) wkład własny,
d) wkład finansowy,
e) wkład rzeczowy
3. Zasady kwalifikowania kosztów i wydatków
a) Zasady ogólne
b) dokumentacja księgowa projektu, m.in.: zakupy, środki trwałe, amortyzacja, leasing, wynagrodzenia, umowy cywilnoprawne,
c) realizacja projektów w partnerstwie - dokumentacja finansowa, prawa i obowiązki partnera
d) przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce
4. Opodatkowanie funduszy unijnych (PIT, CIT, VAT)
a) aktualne uregulowania prawne
b) CASE STUDY – ujecie dotacji w rocznych zeznaniach podatkowych
c) analiza aktualnego orzecznictwa i przykładowych indywidualnych interpretacji podatkowych,
d) kwalifikowalność podatku VAT

Dzień 2
9.00-15.00
5. Dostosowanie polityki (zasad) rachunkowości w związku z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych w sektorze prywatnym
a) Rozwiązania praktyczne rozbudowy planu kont na potrzeby sprawozdawcze jednostki.
b) Zasady (metody) księgowania dotacji, przychodów projektu oraz zwrotów niewykorzystanych środków
c) Ewidencja wydatków inwestycyjnych na kontach zespołu 0
d) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4;
e) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4 i 5;
f) Ewidencja pomocnicza pozabilansowa oraz w arkuszu kalkulacyjnym – przykłady zastosowań.
g) Prezentacja dotacji w sprawozdaniu finansowym jednostki oraz jej wpływ na ocenę działalności jednostki w danym okresie sprawozdawczym

6. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna projektu
a) Kontrola merytoryczna
b) Kontrola formalna
c) Kontrola rachunkowa
d) Przykłady nieprawidłowości i nadużyć w trakcie realizacji i dokumentacji rozliczeniowej projektów.

Powyższe zagadnienia dotyczące rozliczania dotacji w księgowości zostaną omówione w kilku aspektach:
I. dotacji na zakup środków trwałych,
II. dotacji na realizację projektów szkoleniowo-doradczych,
III. dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych i wyników prac badawczo-rozwojowych (np. przeniesienie praw własności, licencji )
-co zrobić jeśli część jest wartością niematerialną (wyniki badania) a część środkiem trwałym (prototyp) a zakup usługi badawczej na fakturze określony jest w jednej kwocie i jednej pozycji.
-jak traktować model będący wartością niematerialną i prawną (np. niekomercyjny model portalu internetowego) – część wyników.
-dotacji na promocję eksportu (wyjazdy na targi).

Celem szkolenia będzie omówienie sposobu księgowania, kwestii podatkowych, w tym kwalifikowalności podatku VAT i specyfiki rozliczania w przypadku dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych.

Oferty prosimy przesyłać na adres:

filarecka@kpzpip.pl

Informacje:
Dorota Filarecka-Stanek
Koordynator ds. Szkolenia i Informacji

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców
ul. Mennica 6, 85-112 Bydgoszcz
tel. 52/ 585 91 64
fax 52/ 585 91 61
Jacek Puchalski

Jacek Puchalski analityk, konsultant
i inwestor - e-mail:
jacek.puchalski...

Temat: Tablica ogłoszeń

Szansa na ostatnią dotację. W styczniu 2013 roku rozpocznie się prawdopodobnie ostatni (w obecnej perspektywie finansowania) nabór wniosków na przyznanie 50% dotacji w konkursie „312. Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Główne cechy: inwestycja na obszarze gminy wiejskiej lub wiejsko-miejskiej, dofinansowanie do 50% wartości inwestycji, nie więcej niż 300 tys. zł, utworzenie co najmniej jednego miejsca pracy dla każdych 100 tys. zł dotacji. Resulto Sp. z o.o. opracuje pełną aplikację celem pozyskania dotacji z konkursu. Zapraszamy do działania. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 09.12.2012 o godzinie 23:26 z tematu "ostatnia szansa na dotację 50% - prawdopodobnie niebawem"
Ewa Dąbrowska

Ewa Dąbrowska Asystentka ds.
rekrutacji

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do zapoznania się z:

http://www.gowork.pl/praca_podglad,5368507 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 12.12.2012 o godzinie 16:06 z tematu "Specjalista ds. studium wykonalności"
Marta G.

Marta G. Menadżer Operacyjny

Temat: Tablica ogłoszeń

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie zaprasza na bezpłatne szkolenie:

Zastosowanie informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Inżynieria internetowa.

Program szkolenia:

1) Systemy internetowe wspomagające pracę grupową:
- współdzielenie plików, współpraca nad dokumentami
- współdzielenie kalendarzy
- intranety, telekonferencje
2) Wyszukiwanie wiedzy i informacji w sieci:
- źródła wiedzy w sieci
- filtrowanie społecznościowe
- zaawansowane techniki wyszukiwania informacji
3) Marketing internetowy i biznes elektroniczny:
- techniki marketingu elektronicznego,
- projektowanie i ocena efektywności kampanii marketingowych w sieci
- SEM: reklama w wyszukiwarkach
- strategie i modele biznesu elektronicznego
4) Social CRM:
- wykorzystanie systemów społecznościowych w zarządzaniu relacjami z klientem
- Web 2.0 i social media: podstawowe pojęcia i przegląd rynku
- Web 2.0 i social media: strategie wykorzystania w działalności MŚP
- wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu relacjami z klientem
5) Business intelligence (podstawy)
- Business Intelligence (BI): podstawowe pojęcia
- metody wykorzystania BI w działalności MŚP
- najciekawsze rozwiązania wspomagające raportowanie w MŚP
6) Projektowanie stron www:
- grafika rastrowa
- grafika sieciowa
- Adobe Flash

Adresaci szkolenia:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy wyłącznie pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (w tym osoby prowadzące działalność gospodarczą) w wieku powyżej 45 lat.

Forma szkolenia:
Szkolenie stacjonarne w wymiarze 120 godzin w systemie popołudniowym (30 spotkań po 4 godziny szkoleniowe) albo weekendowym (8 zjazdów po 15 godzin szkoleniowych) – w zależności od preferencji uczestników.

Szkolenia są realizowane w ramach pomocy de minimis dla MŚP i są całkowicie bezpłatne. Zapewniamy bezpłatne materiały szkoleniowe, wyżywienie, zwrot kosztów dojazdu na szkolenie, w przypadku szkolenia weekendowego dla uczestników spoza Lublina oferujemy nocleg.

Termin szkolenia:
28.01.2013r. – 31.03.2013r. do uzgodnienia

Miejsca realizacji szkoleń:
Lublin, Wyższa szkoła Ekonomii i Innowacji, ul. Mełgiewska 7-9

Forma i termin przyjmowania zgłoszeń:
Ankieta rekrutacyjna do pobrania ze strony http://informatyka.wsei.lublin.pl.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 25.01.2013r.

Kontakt: tel. (81) 749 32 39 http://informatyka.wsei.lublin.pl/

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam, zamierzam otworzyć wkrótce działalność gospodarczą. Szukam doradcy/firmy która zna się na pozyskiwaniu funduszy unijnych na start dla nowych firm. Moja firma bedzie dzialac w Krakowie. Chetnych proosze o kontakt.

Pozdrawiam.
Piotr Kowalski

Piotr Kowalski free, XXXX S.A.

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Poszukuję wspólnika (najchętniej z woj.lubelskiego) do założenia spółki z o.o., która zdobędzie dofinansowanie z EFS-u i będzie działać jako firma szkoleniowo-doradcza. Posiadam doświadczenie w tym zakresie (rozwój firm od zera do kilkunastu projektów równocześnie, firmy działają i mają się wyśmienicie - szczegóły przez e-mail). Potrafię zdobywać dotacje samodzielnie, a także dysponuję zespołem ludzi, którzy mi w tym mogą pomóc. Na wstępie oczekuję informacji o tym, co może zaoferować wspólnik jako wkład do spółki. W związku z poufnością przedsięwzięcia, dalsze szczegóły i kontakt tylko przez e-mail: project2013 (at) o2.pl. Zastrzegam sobie możliwość odpowiedzi na wybrane oferty. Nie odpowiadam na GL.
Jędrzej Wiczkowski

Jędrzej Wiczkowski mgr inż.
biotechnologii

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukuję osoby mającej doświadczenie w przygotowaniu wniosków do działania 3.1 PO IG (działalność inkubacyjna) .

Będę wdzięczny za wszelkie rekomendacje.
Kasia Pietrzak

Kasia Pietrzak Ciagle szukam ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
poszukuję osoby do pracy przy pisaniu wniosków o dotacje unijne - głównie PO KL.
Praca w biurze albo zdalna. Biuro w Warszawie a jeśli praca zdalna to Twoja lokalizacja nie ma znaczenia.

Najchętniej osoby posiadające już doświadczenie w przygotowywaniu wniosków.

Praca od zaraz :)

Po więcej informacji proszę pisać na maila (lub wysłać CV): kassie777@wp.pl
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 16-19.05.2013
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera
40 godzin
ZJAZD 2 – 14-16.06.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 –12-14.07.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera
30 godzin
ZJAZD 4 – 09-11.08.2013
Moduł V Kreatywność trenera na szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 – 06-08.09.2013
Moduł VI Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera
30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Firma doradcza poszukuje doświadczonych konsultantów w pisaniu wniosków z 8.2 PO IG.

Oferujemy zaplecze biurowe, pomoc analityków finansowych, system IT do zarządzania dokumentacją, i atrakcyjne warunki współpracy. Możliwa praca zdalna.

Oczekujemy doświadczenia, czyli co najmniej trzech złożonych projektów.

CV wraz z listą projektów proszę przesyłać na adres szalecki@stratego.com.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma doradcza nawiążę współpracę z doświadczonymi konsultantami, z terenu całego kraju.

Oferujemy bardzo dobre warunki współpracy, bazę projektów, które uzyskały wsparcie i pomoc analityków finansowych.

Oczekujemy samodzielności oraz doświadczenia w 8.2

Oferty proszę przesyłać na szalecki@startego.com.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 28.02.2013 o godzinie 14:25 z tematu "współpraca 8.2"
Paweł L.

Paweł L. Pozyskiwanie środków
unijnych

Temat: Tablica ogłoszeń

Dotacje 8.2 PO IG: skuteczność 100%.
Dotacje RPO: skuteczność 93%.
Wygranych kilkadziesiąt dotacji (PO IG, RPO i inne).
Lista referencyjna na życzenie.

Zapraszam zainteresowanych pozyskaniem dotacji, w szczególności:
-8.2 PO IG,
-RPO inwestycyjne.
Współpraca w oparciu o wynagrodzenie za wniosek i success fee.

Kontakt: pawel.lisiecki@onet.eu.
Piotr Krasny

Piotr Krasny Współwłaściciel,
Masterprojekt S.C.

Temat: Tablica ogłoszeń

Cześć. Szukam współpracowników do pracy nad dokumentacjami aplikacyjnymi w ramach funduszy strukturalnych, środków krajowych, EOG, innych źródeł finansowania projektów (przedsiębiorstwa i sektor finansów publicznych).

Dobrze i bezproblemowo płacimy za wykonaną dokumentację, oczekujemy jednocześnie doświadczenia, zaangażowania i najwyższej jakości realizowanych opracowań. Zainteresowanych proszę o maila z CV projektowym na adres krasny@masterprojekt.pl .

Pozdrawiam
Piotr Krasny Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.03.2013 o godzinie 06:51 z tematu "Szukam współpracowników do pracy nad projektami"
Piotr Kowalski

Piotr Kowalski free, XXXX S.A.

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
Poszukuję wspólnika do założenia spółki z o.o., która zdobędzie dofinansowanie z EFS-u i będzie działać jako firma szkoleniowo-doradcza. Posiadam doświadczenie w tym zakresie (rozwój firm od zera do kilkunastu projektów równocześnie, firmy działają i mają się wyśmienicie - szczegóły przez e-mail). Potrafię zdobywać dotacje samodzielnie, a także dysponuję zespołem ludzi, którzy mi w tym mogą pomóc. Wspólnik będzie zajmował się w firmie zupełnie innym obszarem niż pozyskiwanie i realizacja dotacji z EFS (szczegóły do ustalenia). Na wstępie oczekuję informacji o tym, co może zaoferować wspólnik jako wkład do spółki (głównie wkład w postaci umiejętności, wiedzy, własnej pracy, ale inne pomysły wkładu również mile widziane).

Wspólnik musi spełniać poniższe warunki:
- zamieszkuje bądź praktycznie codziennie przebywa w Lublinie,
- specjalizuje się w innej dziedzinie niż EFS, PO KL itp. i tę inną dziedzinę będzie chciał rozwijać w ramach spółki.
Osoby niespełniające powyższych warunków nie będą przeze mnie brane pod uwagę.

Proszę o niewysyłanie aplikacji przez osoby, które już się ze mną kontaktowały pod niżej wymienionym mailem w lutym i w marcu 2013r.

W związku z poufnością przedsięwzięcia, dalsze szczegóły i kontakt tylko przez e-mail: project2013 (at) o2.pl. Na maile czekam do końca marca 2013r. Zastrzegam sobie możliwość odpowiedzi na wybrane oferty.

Nie odpowiadam przez GoldenLine.
Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski WSPÓLNIK w POŁONINY
SP. Z O.O.

Temat: Tablica ogłoszeń

Przedsiębiorcy, Organizacje Pozarządowe, a także Jednostki Samorządu Terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia, jednostki organizacyjne JST, Szkoły Wyższe, Jednostki Naukowe, Lasy Państwowe z Warmii i Mazur, chcące realizować projekt związany z produkcją prądu z odnawialnych źródeł energii (OZE) będą mogły starać się o dotację unijną na ten cel. Latem 2013 r. wnioski będzie można składać w ramach poddziałania 6.2.1. Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.

Dofinansowanie: 80% (50% dla przedsiębiorstw)

Wsparcie otrzyma tylko budowa urządzeń i instalacji w dziedzinie energii słonecznej i biomasy oraz energetyki geotermalnej.

W ramach poddziałania nie mogą być realizowane projekty, które wykorzystują w 100% wytworzoną energię na potrzeby własne, z wyłączeniem energii słonecznej, geotermalnej oraz obiektów użyteczności publicznej.

Zadanie nr 1 - Energia odnawialna: słoneczna

Zadanie nr 2 - Energia odnawialna: biomasa

Zadanie nr 3 - Energia odnawialna: geotermiczna

Więcej szczegółów dla przedsiębiorstw na:

http://www.e-cc.pl/dotacje/7-przedsibiorcy/99-oze-odna...

a dla innych podmiotów na:

http://www.e-cc.pl/dotacje-dla-stowarzyszen-i-fundacji...

Zapraszam do współpracy i darmowych konsultacji Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 22.03.2013 o godzinie 14:24 z tematu "OZE (odnawialne źródła energii) - dotacje na Warmii i Mazurach"
Marek D.

Marek D. Koordynator badań
klinicznych

Temat: Tablica ogłoszeń

Dzień dobry wszystkim,

Mam do zaoferowania książkę dr Marii Supery-Markowskiej pt. "Prawno-finansowe aspekty polityki spójności i rozwoju regionalnego - przewodnik po funduszach unijnych (uzyskiwanie i wykorzystanie)".

Polecam ją wszystkim zainteresowanym tematem funduszy UE, jest bezcennym źródłem informacji. Świetnie przygotowała przed egzaminem.

http://allegro.pl/prawno-finansowe-aspekty-polityki-sp...

Pozdrawiam!
Agnieszka Grotkowska

Agnieszka Grotkowska Właściciel Showroomu
i sklepu
internetowego
uBETONowani

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam, szukamy osób chętnych do pracy dodatkowej przy kontroli projektów UE. Firma InfoAudit Sp. z o.o. od lat realizuje audyty projektów finansowanych z Unii Europejskiej.
Wymagania stawiane wobec takiej osoby to:

1.kontroler dysponuje co najmniej rocznym doświadczeniem w dziedzinie rozliczania wydatków bądź realizacją projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Lub

2.kontroler dysponuje co najmniej rocznym doświadczeniem w dziedzinie kontroli lub audytu projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE.

Poszukujemy osób z całej polski.
W razie zainteresowania proszę o kierowanie zapytań na priv.

Pozdrawiam i zachęcam do współpracy :)Agnieszka Grotkowska edytował(a) ten post dnia 04.04.13 o godzinie 10:55
Bartosz S.

Bartosz S. Fundusze Unijne

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

poszukuję osoby z doświadczeniem do napisania wniosku z działania POIG 8.1.
Osoby zainteresowane współpracą proszę o informację na priv.

Pozdrawiam,
BS
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: Tablica ogłoszeń

Jak w temacie

woj. mazowieckie

Modernizacja gospodarstw rolnych 27 marca - 23 kwietnia 2013 r.

Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw 15 - 26 kwietnia 2013 r. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.04.2013 o godzinie 13:33 z tematu "PROW 2007 - 2013 szukam firmy która napisze wniosek"



Wyślij zaproszenie do