Maciej Tomaka

Maciej Tomaka SzuKIO.pl
orzecznictwo w
zamówieniach
publicznych

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

SzuKIO - skuteczna wyszukiwarka orzeczeń z zakresu zamówień publicznych w nowej odsłonie.

* Przyjazne wyszukiwanie:
- wybór zakresu dat,
- wybór wyroków, postanowień, uchwał KIO,
- szybkie i intuicyjne zawężanie wyszukiwania

* Sprawniejszy podgląd dokumentów:
- opcja rozwiń tekst/zwarty tekst aby szybciej ocenić przydatność dokumentu,
- szybkie przełączanie pomiędzy znalezionymi fragmentami,
- lista wszystkich znalezionych fragmentów

* Przeglądarka kodów CPV

* Indeks tematyczny KIO
- podział na lata 2009/2010

to tylko niektóre z wprowadzonych zmian.

SzuKIO.pl

konto usunięte

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

zapraszam do korzystanie z usług

http://www.fpa.org.pl/

kompleksowe usługi.

POZWY PRZECIWKO PARP są pisane GRATIS

konto usunięte

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze stroną doradztwo-dotacje.pl

INFOR Training Sp. z o.o. to jedna ze spółek holdingu INFOR.PL.
INFOR Training Sp. z o.o. CE EURODIRECT zajmuje się kompleksowym doradztwem w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych. W Dziale Usług Doradczych EURODIRECT połączyliśmy krakowskie, solidne i oszczędne gospodarowanie środkami z ponadregionalnym myśleniem o wizji zjednoczonej Europy. Wiedza o mechanizmach dotacji unijnych, w połączeniu z dokładnym zrozumieniem lokalnych problemów daje nam okazję do pomagania jednostkom samorządów terytorialnych w całej Polsce.

Dział Usług Doradczych to zespół doświadczonych konsultantów i zewnętrznych ekspertów z wielu dziedzin. Mamy na koncie wiele zrealizowanych inwestycji w ramach różnych programów unijnych (zapraszam do przeglądnięcia referencji na stronie www). Dla sektora publicznego i firm prywatnych zrealizowaliśmy projekty w ramach: INTERREG, działania "Odnowa Wsi", i "Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego", PO Infrastruktura i Środowisko, PO Kapitał Ludzki, PO Innowacyjna Gospodarka, Regionalne Programy Operacyjne, PROW, SPO WKP, SPO ROL, Phare. W zakresie usług doradczych dla MŚP zostaliśmy akredytowani przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

W ramach opracowań załączanych do wniosków, sporządziliśmy wiele dokumentów strategicznych, takich jak Strategie Rozwoju gmin i powiatów, Plany Rozwoju Lokalnego, Plany Rozwoju Miejscowości oraz dziesiątki analiz ekonomiczno-finansowych, studiów wykonalności i szczegółowych biznes planów. Dokumenty te, oprócz pomocy w ubieganiu się o środki unijne, stały się dla naszych klientów długofalowymi planami przydatnymi w procesach kredytowych czy inwestycyjnych.

Wśród produktów spółek należących do holdingu znajdują się: "Dziennik Gazeta Prawna” oraz tematyczne serwisy internetowe dziennik.pl, gazetaprawna.pl oraz forsal.pl, a także portal prawno-gospodarczy infor.pl, internetowo – papierowe wydania czasopism (m.in. „Monitor księgowego”, „Rachunkowość Budżetowa”, ”Personel i Zarządzanie”, „Gazeta Samorządu i Administracji”), serwis społecznościowy prawnik.pl, a także INFOR LEX. Polecam stronę infor.pl .
Marta Binasiewicz

Marta Binasiewicz specjalista ds.
obsługi klienta,
British Centre

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

CENTRUM ROZWIĄZAŃ MENADŻERSKICH S.A. ma przyjemność zaprosić do udziału w szkoleniach realizowanych w ramach projektu „Czas przedsiębiorstw w łódzkim – akredytowane kompleksowe szkolenia szansą na wzrost ich konkurencyjności i innowacyjności”

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

Przedsiębiorstwa i ich pracownicy zamieszkali i pracujący w przedsiębiorstwach zlokalizowanych na terenie WOJEWÓDZTWA ŁÓDŻKIEGO.
Osoby przystępujące do szkoleń muszą być przy tym delegowane przez swoich pracodawców i powinny ponadto posiadać minimum średnie wykształcenie. Ponadto powinny pracować/współpracować/zarządzać w środowisku projektowym lub mieć zamiar podjęcia pracy w takim środowisku.

W szczególności zapraszamy kobiety z dużych i średnich przedsiębiorstw.

Projekt cieszy się olbrzymim zainteresowaniem, w związku z czym dla mężczyzn pozostały ostatnie miejsca.

WOLNE MIEJSCA NA SZKOLENIA:

P2F- w terminie styczeń-czerwiec 2011 dla 70 kobiet ze średnich i dużych przedsiębiorstw

P2P- w terminie kwiecień 2011 dla 2 kobiet ze średniego przedsiębiorstwa

PBP- w terminie styczeń-czerwiec 20100 dla 20 kobiet i 2 mężczyzn ze średnich i dużych przedsiębiorstw

MSP- 3 mężczyzn i 3 kobiety ze średnichi dużych przedsiębiorstw

P3O- 1 mężczyzna z dużego przedsiębiorstwa

MoR- 20 kobiet i 6 mężczyzn ze średnichi dużych przedsiębiorstw

ChM- 9 kobiet ze średnich i dużych przedsiębiorstw

W celu zgłoszenia na szkolenia zapraszamy do kontaktu:
Tel./Fax pod numer: 42 678 91 26
Mail: kancelaria@british-centre.pl lub rekrutacja@prince2wlodzkim.pl
Zgłoszenia osobiste poniedziałek – piątek godziny 9 - 19
91-404 Łódź, ul. Pomorska 140 A (siedziba British Centre).
Telefon: 42 678 91 26

Strona internetowa projektu: prince2wlodzkim.pl
Monika Radomińska

Monika Radomińska Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

DOFINANSOWANIE SZKOLEŃ - ruszył nabór wniosków do działania 8.1.1 w woj.łódzkim

Grupę docelową projektów realizowanych w ramach 8.1.1 stanowią przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie województwa łódzkiego i ich pracownicy.

Minimalna wartość projektu: 50 tyś. PLN. Maksymalna wartość projektu: 4 mln PLN. Maksymalny okres realizacji projektu wynosi 24 miesiące.

Nabór wniosków w województwie łódzkim: 30 września – 15 listopada

Projekty szkoleniowe mogą obejmować dowolne szkolenia, których realizacja jest uzasadniona w Państwa firmie. Można się przy tym oprzeć na posiadanych badaniach i analizach wewnętrznych, np. wyniku badania potrzeb szkoleniowych.

Pozdrawiam!

Więcej informacji: radominska@msr2.pl, tel.kom: 605-151-586
Diana Bogucka

Diana Bogucka Ambitna,
zaangażowana, po
prostu najlepsza!

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

W dniu 19 października 2010 r., Vento Consulting Sp. z.o.o. wspólnie z Wielkopolskim Związkiem Pracodawców zapraszają na bezpłatne spotkanie biznesowe, przeznaczone dla osób, które potrzebują dotacji na rozwój istniejących już przedsiębiorstw.

Celem spotkania jest odpowiedź na najważniejsze pytania:
• Jakie firmy i na co mogą pozyskać dotacje?
• Jakie koszty i w jakim procencie mogą być dofinansowane?
Jak zbudować przewagę konkurencyjną w oparciu o dotacje unijne?

Miejsce spotkania:
1) KONFERENCJA LIVE
Stowarzyszenie Księgowych w Poznaniu, w Centrum Edukacji
ul. Ziębicka 18, Poznań.

2) KONFERENCJA ON-LINE

Termin spotkania:
19 października 2010 r.
Godz. 11.00 - 14.15

Swoją wiedzą z zakresu pozyskiwania dotacji, podzielą się nasi eksperci:
- Mikołaj Ostach
Menager Projektów Vento Consulting Sp. z.o.o.
„Budowanie sprzedaży w oparciu o dobre relacje B2B (POIG 8.2)”,
„2011 rok – czyli jakie dotacje będą dostępne dla przedsiębiorstw”


- Anna Lewandowska
Ekspert Wielkopolskiego Związku Pracodawców oraz członek Komitetu Monitorującego POKL
„Budowanie lojalności partnerów biznesowych poprzez dzielenie się wiedzą (POKL)”

- Joanna Schmidt
Dyrektor Edustacja.pl:
„Wykorzystanie e–learningu w budowaniu efektywnej relacji z partnerami biznesowymi”

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ!


Pobierz i wypełnij formularz zgłoszeniowy:
* w formcie DOC
* w formacie PDF

lub

Zarejestruj się ON-LINE

I uczestnicz aktywnie na KONFERENCJI LIVE lub bądź z Nami na KONFERENCJI ON-LINE!

Paweł Schmidt
Prezes Zarządu

Osoba do kontaktu:
Diana Bogucka – Asystentka Prezesa
dbogucka@vento.net.pl
tel. 502 188 513
Odwiedź Nas na Stronie

Organizatorzy:

Obrazek

Obrazek


Patronat medialny:

Obrazek
Diana Bogucka edytował(a) ten post dnia 18.10.10 o godzinie 10:08
Paweł P.

Paweł P. CFO / Doradca
biznesowy

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Proponuje pomoc w pozyskiwaniu dotacji w ramach MRPO 2.1 A. Dotacja dla mikroprzedsiębiorstw (40-45% kosztów kwalifikowanych) od 40 do 400 tyś zł.

Wynagrodzenie podzielone na dwie części:
1) Opłata za napisanie 3000 zł netto (w razie odpadnięcia wniosku formalnie zwrot całej kwoty).
2) Opłata za sukces % od pozyskanej kwoty.

Przygotowałem kilkanaście pełnych wniosków do RPO i kilkadziesiąt części finansowych. Z bardzo dużą skutecznością.

Telefon: 609 592 494 begin_of_the_skype_highlighting 609 592 494 end_of_the_skype_highlighting
e-mail: p.puzio@invest-partner.com.pl

Pozdrawiam

Paweł Puzio
Maria Noll

Maria Noll dotacje z UE

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Zapraszam do współpracy przy pozyskiwaniu środków unijnych dla przedsiębiorstw, przetwórców, rolników, samorządów na terenie całego kraju.

http://consultimo.pl

Jednocześnie przypominam o trwających i planowanych naborach:
- nabór wniosków na inwestycje dla mikro i małych przedsiębiorstw w województwie łódzki - do 24 listopada.
- nabór wniosków na inwestycje dla mikro przedsiębiorstw w województwie małopolskim - od 22.10 do 22 listopada.
- nabór wniosków na inwestycje dla mikro i małych przedsiębiorstw w województwie lubelskim - grudzień 2010r.

pozdrawiam,
Maria Noll
Dorota Kryszak

Dorota Kryszak Koordynator
projektów unijnych

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

"AUXILIUM" Firma doradczo-szkoleniowa zaprasza do zapoznania się z ofertą na pozyskanie dotacji z Unii Europejskiej jak i przeprowadzenia szkoleń m.in z zakresu dotacji europejskich.

http://dotacje-euro.pl
biuro@dotacje-euro.pl
Paweł L.

Paweł L. Pozyskiwanie środków
unijnych

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Zapraszam do współpracy zainteresowanych pozyskaniem dotacji w ramach działania 8.2 PO IG. Zajmuje sie pisaniem wniosków od kilku lat. Mam doświadczenie w składaniu wniosków do PO IG, PO KL, RPO w mazowieckim i innych województwach, NFOŚiGW, MKiDN, FOP i spore grono zadowolonych klientów (wybrane referencje na życzenie). Aktualnie odestek wniosków ktore zostały zakwalifikowane do dofinansowania to 80%.

Kontakt: pawel.lisiecki@onet.eu

konto usunięte

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Od 22.10-22.11.2010 rozpocznie się nabór na bezpośrednie wsparcie finansowe mikroprzedsiębiorstw (projekt dotyczący usługi lub zakresu produkcji, wyłączone projekty z zakresu handlu) z województwa małopolskiego do 45% wydatków kwalifikowanych na projekt dotyczący: rozbudowy, nabycia przedsiębiorstwa, zmianę produkcji lub procesu produkcyjnego, zmianę stosownych rozwiązań (produkcyjnych, technologicznych, organizacyjnych) sprzyjających poprawie środowiska naturalnego i BHP, unowocześnienie wyposażenia przedsiębiorstwa, zmianę wyrobu i usługi, w tym również zmianę w sposobie ich świadczenia, modernizację środków produkcji. Dofinansowanie min. 40 tys. max. 400 tys. zł.

W ramach pomocy de minimis kwalifikowane mogą być wszystkie wydatki inwestycyjne związane z:
a) nabyciem prawa własności lub wieczystego użytkowania nieruchomości niezabudowanej(gruntu),
b) nabyciem prawa własności lub wieczystego użytkowania nieruchomości zabudowanej,
c) robotami budowlanymi,
d) nabyciem środków trwałych
e) nabyciem wartości niematerialnych i prawnych związanych z transferem technologii
oraz:

a) wydatki związane z bezpośrednią realizacją projektu, tj. w szczególności:

- nabycie innych wartości niematerialnych i prawnych
- koszt amortyzacji aktywów,
- koszt wdrażania systemów zarządzania w celu spełnienia wymagań, europejskich norm ISO, jeśli zgodność z wymaganiami normy ISO zostanie wiarygodnie zweryfikowana i potwierdzona certyfikatem zgodności wydanym przez niezależną jednostkę certyfikującą,

b) wydatki związane z zarządzeniem projektem, tj. w szczególności:

- usługi prawnicze, ekspertyzy techniczne i finansowe, jeśli są bezpośrednio związane z realizacją przedsięwzięcia,
- nadzór i zastępstwo inwestycyjne,
- zabezpieczenia realizacji projektu,
- wydatki na promocję projektu

W przypadku poszukiwania zleceniobiorcy wykonania biznes planu i sporządzenia wniosku, proszę o kontakt na priv. Proszę o konkretny opis przedsięwzięcia wraz z kwotą projektu oraz okresem realizacji projektu.
Dawid S.

Dawid S. Producent
konstrukcji
reklamowych

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Zapraszam do współpracy firmy doradcze oraz beneficjentów.

Reprezentowana przeze mnie agencja zajmuje się promocją projektów unijnych. Produkujemy również tablice unijne - zarówno pamiątkowe jak i informacyjne.


Obrazek


Zapraszam do współpracy.
Marek Zimoch

Marek Zimoch WŁAŚCICIEL, MZ LEX
WSPARCIE BIZNESU

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

NOWA JAKOŚĆ - PROFESJONALNI STERNICY

finances FOR YOU Doradcy Finansowi to firma powstała z myślą o Tobie!

Tworzą ją doradcy finansowi, których prawdziwą pasją jest świat finansów oraz pomaganie innym. Wiedza, poparta olbrzymim doświadczeniem, w połączeniu z entuzjazmem i europejskimi standardami obsługi, gwarantują najwyższą jakość usług.

Naszym celem jest budowanie Twojego bezpieczeństwa, a także niezależności finansowej, poprzez ciągłą pomoc i długofalową współpracę. Wysoko wykwalifikowani doradcy finansowi z należytą starannością i uwagą podejdą do Twoich indywidualnych możliwości oraz potrzeb i pomogą Ci je zrealizować, efektywnie wykorzystując produkty finansowe dostępne na rynku.
Doradcy finansowi pomogą Ci:

* zadbać o Twoje oszczędności
* efektywnie inwestować Twoje pieniądze
* zadbać o przyszłość finansową i edukację Twoich dzieci
* zapewnić godną emeryturę
* wybrać tani i dobry kredyt
* bezpiecznie spłacać Twoje zobowiązania
* zadbać o wiele aspektów związanych w Twoją firmą, w tym pozyskać
dofinansowanie ze środków UE
* solidnie zabezpieczyć Twój majątek
* dokładnie zaplanować Twoją przyszłość finansową

Doradcy finansowi, umożliwią Ci wykorzystanie wprost nieograniczonych możliwości, jakie oferuje niezwykle szybko rozwijający się w Polsce rynek finansowy.

Doradcy finansowi, jako profesjonaliści zgłębiający każdego dnia tajniki rynków finansowych, wiedzą także, gdzie czyhają pułapki i jak zręcznie je omijać. Dzięki temu będziesz czuł się zupełnie bezpiecznie.

Zapraszamy: http://finances4u.pl
Dorota C.

Dorota C. Pozyskiwanie
funduszy UE

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Witam.

W styczniu rozpocznie się konkurs z RPO kujawsko-pomorskie na działanie 5.2.1. dla mikroprzedsiębiorstw na wsparcie innowacji.

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem dotacji lub informacji, zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam
Dorota Cuper

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Witam

Znalasłeś się w sytuacji kiedy masz kapitał, ale nie posiadasz odpowiedniej wiedzy i czasu? Nie masz kapitału, ale posiadasz świadomość potrzeby jego posiadania? Jak odnaleźć się w takich sytuacjach? Najlepiej zgłosić się do profesjonalisty.

Zapraszam do skorzystania z bezpłatnej analizy finansowej.

Pozdrawiam,
Arkadiusz Żukowski
Jakub Jagiełło

Jakub Jagiełło Podinspektor
Wydziału Promocji i
Współpracy
Zagranicznej ...

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Witam,

chciałbym odbyć staż w jednej z firm doradczych z terenu Dolnego Śląska. Czy ktoś z Państwa może mi polecić jakąś firmę?

Dziękuje za pomoc.
Agata S.

Agata S. Starszy Specjalista
ds. Funduszy
Unijnych/Koordynato
Pro...

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Witam,
z chęcią pomogę przy sporządzaniu dokumentacji konkursowej. Mam 2 letnie doświadczenie w tematyce funduszy unijnych poparte wieloma sukcesami w sporządzaniu oraz pełnym rozliczaniu wniosków głównie w ramach RPO oraz PROW. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na priv.
Pozdrawiam,
AgataAgata S. edytował(a) ten post dnia 20.11.10 o godzinie 20:37
Beata M.

Beata M. Dotacje UE,
szkolenia, ORYLION
EWOLUCJA W BIZNESIE
Lublin

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

ORYLION EWOLUCJA W BIZNESIE http://www.orylion.pl Lublin

Zapraszamy do korzystania z usług mojej firmy "ORYLION Ewolucja w Biznesie" w zakresie pozyskiwania środków UE, zarządzania projektami. Dotacjami zajmuję się od 2004 roku. Prowadzę również szkolenia z zakresu pozyskiwania dotacji w Ramach RPO WL.
Przygotowuję projekty "miękie" oraz "inwestycyjne" w szczególności dla przedsięwzięć na terenie woj. lubelskiego.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do punktu konsultacyjno- doradczego w naszej siedzibie.
Zapraszam!!!! Beata

konto usunięte

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

Firmy doradcze od wszystkiego ... są do niczego...

My znamy się na dotacjach na inwestycje leśne:

http://www.lesnedotacje.pl/
Anna Rutkowska & Dariusz Rutkowski
Krzysztof Magura

Krzysztof Magura Content Editor

Temat: Prezentacje Firm Doradczych

W imieniu firmy MAY AGENCY TRAINING & EVENT, serdecznie polecam oraz uprzejmie zapraszam do udziału w szkoleniu:

PREZYDENCJA POLSKI W UNII EUROPEJSKIEJ.
WIZERUNEK URZĘDNIKA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY.


Cele szkolenia:
· Realizacja przedsięwzięć Korpusu Cywilnego (CC) w pracy urzędnika na arenie UE.
· Kreacja pozytywnej, spójnej osobowości służbowej urzędnika.
· Realizacja praktycznej wymowy stwierdzenia: „Urzędnik jest wizytówką Urzędu.”
· Budowanie autoprezentacji urzędnika w środowisku CC i CD Europy.
· Rozszerzenie umiejętności realizacji zasad protokołu dyplomatycznego,
· Resumee’ informacji związanych z dress codem, zaproszeniem, rautem za granicą.
· Stosowanie zachowań zgodnych z euro etykietą urzędników UE.
· Pogłębienie praktyki i realizacji sposobów krótkiego wystąpienia na forum na przykładzie
improwizowanego przedstawienia swojego stanowiska służbowego wobec gości z UE.
· Skuteczna prezentacja praktyki urzędowego savoir vivre’u wobec dyplomatów.
· Wykorzystanie procedur selekcji danych w rozmowach kuluarowych z urzędnikami UE

Rozwój umiejętności:

· Dopasowania się do każdego urzędowego i dyplomatycznego otoczenia i wyjście obronną ręką z najbardziej trudnych sytuacji w kontekście procedury urzędnika UE.
· Stosowania reguł dyplomatycznego savoir vivre’u w delegacji oraz przyjmując gości z UE.
· Działania prezentacyjnego oraz świadomego sterowania przekazem werbalnym,
wywierania pozytywnego wizerunku urzędu i umiejętności autoprezentacji urzędnika.
· Praktycznego wykorzystania zasad konwersacji kuluarowych przy zachowaniu poufności.
· Wykorzystania rozszerzonych umiejętności na arenach międzynarodowych
· Określanie planu i osiąganie celu, takt i samokontrola w sytuacjach stresujących.

Program:

PREZYDENCJA RP W UNII EUROPEJSKIEJ. URZĘDNIK JAKO KREATOR WIZERUNKU URZĘDU

1. Narzędzia - czyli czym dysponuje Urzędnik Państwowy (CC)'?

· procedury, regulaminy, zwyczaje,
· wygląd, strój, wizerunek zewnętrzny,
· umiejętności mimiczne,
· umiejętności werbalne – ton głosu, dykcja, modulacja, akcent, siła głosu,
· szacunek, życzliwość, takt, służbowy dystans
· entuzjazm i optymizm,
· wykształcenie, wiedza, doświadczenie,
· motywacja i chęć działania,
· urzędniczy savoir vivre, czyli kultura zachowania się w kontaktach międzynarodowych
· spokojna pewność siebie,
· urządzenia i pomoce resortowe związane z moim stanowiskiem oraz prerogatywami,
· zrozumienie wizji, misji i działania mojego Urzędu,
· możliwość konsultacji i pomocy odgórnej,
· „esprit de corps” czyli siła jedności zespołu (spójność wizerunkowa Urzędu)
· zestaw specjalnie opracowanych ćwiczeń rozluźniających dla urzędników

2. Wizerunek oczekiwany urzędnika na arenie międzynarodowej UE.

· kreacja wizerunku urzędnika CC,
· savoir vivre w CC i CD na przykładzie powitania i prezentacji zwykłej (ćwiczenia – scenki),
· znajomość precedencji na podstawie procedury precedencyjnej
· odbiór nastroju i stanu emocji - ćwiczenia z prezentacją trenera,
· zewnętrzne czynniki odbioru postawy szacunku i życzliwości,
· dyplomatyczna powaga, skupiony wyraz twarzy, rodzaje używanego uśmiechu,
· procedura zachowania w randze mojego stanowiska - przykłady

3. Wizerunek wewnętrzny - osobowość pozytywna Urzędnika jako wyraz stabilności Urzędu
· przełożenie stanu ducha i umysłu na podświadomy komunikat mowy ciała
· automotywacja – technika „kotwiczenia na obrazie” dla pozytywnego wizerunku,
· „karmienie podświadomości” – afirmacje w praktyce
· wizerunkowe przeciwdziałanie stereotypowi „urzędnika Słowianina”
· odpowiadanie na pytania - życzliwa lakoniczność i zasada zachowania informacji

4. Autoprezentacja, czyli '20 Twoich sekund' na forum międzynarodowym.

· najkrótsza autoprezentacja (ćwiczenia tzw.’wejście’ z przedstawieniem i przywitaniem),
co chcemy pokazać, co chcemy ukryć; co chcielibyśmy, aby zapamiętano...

5. Komunikacja werbalna.

· przedstawienie prelegenta, referowanie, skrót kreatywny,
· techniczne umiejętności werbalne – ćwiczenia z akcentami i fragmentem tekstu,
· artykulacja, dykcja, modulacja, dynamika – ćwiczenia.

6. Profesjonalista w praktyce – urzędnik w delegacji zagranicznej

· konieczne informacje o przebiegu delegacji.
· dokumenty – praktyka ochrony danych. Teczka – ważny atrybut urzędnika.
· dress code na zaproszeniu dyplomatycznym : C.N. ; B.T.; W.T.; C.B.; T.V.; Cas. (Casual)
· przywitanie, przedstawienie, pożegnanie.
· elegancja w stosunku do Kobiet, zachowanie szacunku dla hierarchii i precedencji
· elegancja w sylwetce i ascetyczność w geście,
· ręce - co z nimi zrobić ; ręce zdradzające emocje mówcy,
· głowa, ramiona i plecy; wysyłane sygnały o emocjach,
· siadanie, siedzenie i wstawanie - po tym poznaje się mistrzów bon tonu,
· bezpieczne tematy rozmów – pogoda, sport (golf, polo, tenis itp.)
· ciekawostki : cygara, whisky, koniak, brandy, likiery, wina, smoking etc.
· goście – urzędnicy i dyplomaci europejscy, a udział mediów w spotkaniu i konferencji - porady wizażu w telegraficznym skrócie: strój, fryzura, dodatki – konieczne i niekonieczne, tuszowanie minusów, podkreślanie plusów, makijaż biurowy, telewizyjny i wieczorowy.

7. Wizerunek urzędnika a elementy asertywności fizycznej – pewność, kontrola, czujność.

· chodź pewnym krokiem,
· chodź z podniesioną głową,
· miej świadomość otoczenia i czasu,
· sprawiaj wrażenie czujnego,
· nie unikaj spojrzenia prosto w oczy,
· mów życzliwie, z szacunkiem, ale z przekonaniem,
· dopasuj strój do okoliczności,
· uśmiechaj się, chwal, doceniaj, podziwiaj,
· bądź uprzejmy, bądź entuzjastyczny,
· mów zrozumiale, lepiej krócej niż za długo,
· wyćwicz mocny, „szczery” uścisk dłoni.

8. Protokół dyplomatyczny - przypomnienie najważniejszych elementów.

Podstawowe zasady protokołu dyplomatycznego:

• zasada wzajemności,
• precedencja (na przykładzie ustaleń precedencji Francji i Anglii )
• exequatur.

Przykłady korespondencji dyplomatycznej:

• aide memoire,
• memorandum,
• nota werbalna.

9. Asertywność i savoir vivre. Autoafirmacje – budowa i zastosowanie praktyczne

Prowadzący:

Paweł M Lipnicki - trener, szkoleniowiec, coach, autor szkoleń, pisarz, aktor, prezenter TV.
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy "Sami o sobie", autorski program "Stres ma wielkie oczy", "Mama i ja", Kawa czy herbata", "Orzeł czy reszka" (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Odbył ponad 10000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery "Kawy czy herbaty" TVP 1)
Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r. , certyfikowane od 1994
Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM " SEVENTH", Main Research Managerem w BSTM MIND SOCIETY, Menadżerem Kreacji w "BRZ ART." etc.

Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i prosprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy , przywódców i polityków oraz celebry Ma 14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.
W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

Autor unikatowego w Polsce szkolenia antystresowego dla urzędników i pracowników biurowych.
Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.
Dodatkowe dane oraz szkolenia autorskie - http://trener.home.pl ; http://wikipedia.pl ; http://goldenline.pl

Szkolił i trenował urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, MSW i A, MK i DN i innych; Menadżerów i pracowników firm : Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT, Allegro, Era, Stena Line i innych.

Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjne Warszawianka, Warszawa, ul. Merliniego 2.
Termin szkolenia: 16. grudnia 2010 r.
Koszt uczestnictwa: 990 zł (brutto)
Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność nadesłanych kart zgłoszenia.

W ramach szkolenia zapewniamy:
· organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
· materiały szkoleniowe,
· Certyfikat ukończenia szkolenia,
· serwisy kawowe i obiad.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej (e-mail). Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Kontakt:

MayAgency
http://www.mayagency.com.pl
tel: 606673674
tel2: 224902035
infolinia: 0801002281Krzysztof Magura edytował(a) ten post dnia 07.12.10 o godzinie 18:22

Następna dyskusja:

Ranking Firm Doradczych 2017




Wyślij zaproszenie do