Temat: Kontrole funduszy europejskich (kontrola dotycząca...
Paweł Blachura:kto uznaje, ze np w pakiecie materialy biurowe jest zaliczone papier, tonery a kto , ze np niszczarka elektryczna na dokumenty do tej kategorii nie pasuje
tak na szybko, moge podpowiedzieć, że wszystko jest (powinno być) w dokumencie o wydatkach kwalifikowanych w danym programie. natomiast jeżeli są rozbieżności co do klasyfikacji danego przedmiotu, można zajrzeć do
"Wspólny Słownik Zamówień, CPV (ang. Common Procurement Vocabulary) – to jednolity system klasyfikacji zamówień publicznych. Ma on na celu standaryzację pozycji stosowanych przez instytucje i podmioty zamawiające przy opisywaniu przedmiotów zamówień publicznych. Słownik ma na celu jednoznaczne określenie przedmiotu zamówienia." (vikipedia)
ale zasadniczo opis wydatków kwalifikowanych a CPV, to dwie różne bajki...
w każdym razie jeżeli beneficjent lub wdrażająca ma problem, czy dany wydatek jest kwalifikowany a wcześniej zarządzająca dobrze tego nie określiła w wytycznych, wtedy należy zgłosić się do IZ z zapytaniem w tej materii. (taka była praktyka w SPO WKP)
Jacek Fleischfresser edytował(a) ten post dnia 06.05.10 o godzinie 09:12