Monika
Wawrzyniak
Menedżer ds.
szkoleń/ Krajowy
Ekspert ds. oceny
projektów
Temat: Karty czasu pracy
Witam ponownie.Jak wiecie w tym roku weszły nowe przepisy dot. ewidencjonowania czasu pracy.
Tu narodziło się pytanie:
Mam dwie umowy zlecenie w 2 różnych projektach zawarte w 2010 roku. Tzn., że karty czasu pracy mnie nie obowiązują.
Natomiast w tym roku w ramach jednego z projektów do których jestem zatrudniona jako specjalista, miałam dodatkowe umowy na prowadzenie szkoleń ( w weekendy).
Zatem powinnam prowadzić karty czasu pracy do wszytkich funkcji w projekcie?
Zaznaczam, że umowy na szkolenia odbywały w śr. 2 weekendy w miesiącu (nie w każdym miesiącu).Zatem i umowy obowiązywały w weekendy.
Jak to powinam rozliczyć? Czy powinnam robić karty tylko w miesiącach kiedy miałam umowę na skzolenie i to na weekend?
Jeszcze dodatkowo pytanie- z jakiego czasu ze zleceń jako specjalista mam się rozliczać, skoro we wniosku o dofinansowanie nie miałam zadeklarowanej liczby godzin w miesiącu?