Ania Piwowarska copywriterka
Temat: Warsztat dla freelancerek: Latający copywriting. Jak...
Zapraszam na mój warsztat skierowany do kobiet prowadzących własne firmy i freelancerek, które robią to, co kochają i chcą wzmocnic swój przekaz dla świata.Już w najbliższą sobotę 29 października w Krakowie!
Latający copywriting. Jak pisać autentycznie i porywająco na potrzeby własnej firmy.
zapisy i informacje:
http://www.latajacaszkola.pl/warsztaty/latajacy-copywr...
Prowadzenie:
Agata Dutkowska (Latająca Szkoła) + Anna Piwowarska (agencja reklamowa Pride and Glory), (bio Ani)
29. 10.2011 w Meli Melo, Akademii Rozwoju osobistego Kobiet, ul. Krowoderska 68/3, Kraków
godz. 12 – 16
To co i jak piszesz – na stronie internetowej, na ulotce, na blogu ma wpływ na to jakich i ilu ludzi przyciągasz, a zatem ma przełożenie na Twoje zarobki.
W trakcie warsztatu „Latający copywriting” będziemy pracować jak zespół kreatywny w agencji reklamowej, jak dziennikarz podczas wywiadu i indywidualnie. Będziemy szukać Twojego wyjątkowego głosu. Głosu, który brzmi autentycznie i budzi zaufanie. Tak, aby Twoja pasja, Twoja osobowość i to co jest sednem Twojej firmy było widoczne w Twoich tekstach.
A jednocześnie, podpowiemy, jak sprawić, by teksty te były krótkie i smakowite. By unosiły czytających kilka centymetrów nad ziemią. Zero korporacyjnego slangu i nadęcia. Dużo dobrej zabawy i odkrywania siebie.
„Latający copywriting” to nie warsztat z cyklu „nauczymy Cię pisać w jeden dzień”. Jeśli nie znosisz formułowania swoich myśli na piśmie, prawdopodobnie powinnaś zlecić to komuś innemu. Ale jeśli pisanie sprawia Ci radość i chcesz robić to jeszcze lepiej i jeszcze skuteczniej, podczas warsztatu poznasz techniki, które Ci w tym pomogą. Będziesz też mogła przećwiczyć je na swoich tekstach i otrzymać natychmiastową informację zwrotną. Jeśli nie masz jeszcze swoich tekstów, na warsztacie zaczniesz je tworzyć. Z każdą z uczestniczek będziemy pracować bardzo indywidualnie.
Korzystając ze sprawdzonych technik, po warsztatach będziesz wiedziała jak najlepiej (w Twoim przypadku) pisać: teksty na stronę internetową, swoje bio, ulotki z ofertą, newsletter, maile do klientów, aktualizacje statusu na Facebooku.