konto usunięte

Temat: Jak to jest z oceną jakości usługi?

Kto to właściwie ocenia. Klient zleca wykonanie bo się na tym nie zna. Chce efektów a ich być nie może bo inne elementy w jego firmie nie działają. No i ...? Niektóre usługi klient może przecież ocenić jedynie po efekcie...

Temat: Jak to jest z oceną jakości usługi?

To zawsze można jakoś klientowi wytłumaczyć i uzasadnić. Gorzej jak klient nie wie czego chce, ale "to na pewno nie to" co zrobiłeś. I nawet nie zamierza Cię nakierować - musisz błądzić aż trafisz.

konto usunięte

Temat: Jak to jest z oceną jakości usługi?

Andrzej K.:
To zawsze można jakoś klientowi wytłumaczyć i uzasadnić. Gorzej jak klient nie wie czego chce, ale "to na pewno nie to" co zrobiłeś. I nawet nie zamierza Cię nakierować - musisz błądzić aż trafisz.
A to jest problem z klient(k)ami, którzy nie wiedzą czego chcą, ale dążą do tego za wszelką cenę.
Sebastian Grabowski

Sebastian Grabowski Wujek Dobra Rada

Temat: Jak to jest z oceną jakości usługi?

Fakt, jest to czesty problem. Ciekawie jest tez kiedy ktos zleca Ci np. analize biznesowa, ale nie jest wstanie powiedziec jakie dane maja byc zebrane np. na potrzeby wdrozenia systemu. Albo kiedy na starcie jest zalozenie: to sie normalnie robi w miesiac, ale co tam, zrobimy w pol. Pozniej najwyzej jeszcze chwile nad tym posiedzimy...

Jest takie przyszlowie w branzy. Nigdy nie ma czasu aby zrobic dobrze, ale zawsze jest czas, zeby zrobic cos jeszcze raz. I trzeba przyznac, ze jest bardzo zyciowe.

Nie wiem czemu, ale na planowanie / przygotowanie projektow w PL poswieca sie strasznie malo czasu. Pojawia sie pomysl, mnostwo emocji (zarobimy miliony, wszystko bedzie 10x lepiej dzialac, i tak dalej) a jak pomysl zostaje zaakceptowany przez zarzad zaczyna sie szal. Huuuuuuraaa robimy, tylko szybko, szybko bo na nastepny dzien musza byc efekty :) I przez takie podejscie mnostwo pieniedzy sie marnuje... Bo o tym zapomnielismy, tego nie bylo, to na pewno Klient zrozumie ze sie nie dalo... ;)Sebastian Grabowski edytował(a) ten post dnia 08.05.09 o godzinie 17:13

konto usunięte

Temat: Jak to jest z oceną jakości usługi?

... nie wiedzą czego chcą, ale dążą do tego za wszelką cenę.

Nigdy nie ma czasu aby zrobić dobrze, ale zawsze jest czas, żeby zrobić coś jeszcze raz

Bardzo spodobało mi się te zdania. Fajnie czasem ponarzekać na klientów, ale czasem sami możemy zauważyć te rzeczy spoglądając w lustro :)

Następna dyskusja:

Wiemy jak trudne jest prowa...




Wyślij zaproszenie do