Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:

:))))))))))))))))))))))))))

Nie mogę, nie jestem kreatywna :)))))))))))))))))))))))

Temat: BIÓRO

Jewgienij Liszczuk:
Wiesz, jeden to zrozumie, drugi nie, a trzeci stwierdzi, że "łączenie się w bulu i nadzieji" też było celowe ;)

Wszyscy powyżej zerówki zrozumieją, nie wszystkich to rozbawi i zachęci. A to ostatnie zdanie... jak się ma do tematu wątku?
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Izabela Dombrowska:
Arkadiusz Szwabowski:

Nazwa definiuje klientelę. W tym przypadku - dystans do świata, humor, kreatywność, luz. Jest szansa, że podobni sobie pracownicy nie pozabijają się w jednym (kilku) pomieszczeniach. Tyle o nazwie. A o obleganiu miejsca zadecydują ceny i lokalizacja.

nic dodać nic ująć... taki był zamysł przy wyborze nazwy :)

No cóż, skoro zrobiłaś dobry wywiad i jesteś przekonana, że wiesz co robisz, masz do tego klientów - działaj :)
Ja trzymam kciuki za wszystkich ludzi, którzy widzą w coworkingu przyszłość :)

I nie gniewaj się za bardzo :)

Temat: BIÓRO

Anna Wysocka-Gazda:
Jewgienij Liszczuk:

"Gdzie pracujesz? W biórze, ale chodzę tam z bulem (nie mylić z tym z bykiem)" :P

Rozróżniasz "u" otwarte i "ó" z kreską w mowie. Chciałbym mieć taki słuch.
Izabela Dombrowska

Izabela Dombrowska projektant wnętrz/
CEO, IDAFO
projektowanie i
wykończenie...

Temat: BIÓRO

...to ja Państwa na chwilę zostawię w tej dyskusji nie na temat, bo mam sporo pracy, a jak ktoś chciałby na temat to zapraszam na prv :)

Temat: BIÓRO

Anna Wysocka-Gazda:
Arkadiusz Szwabowski:

:))))))))))))))))))))))))))

Nie mogę, nie jestem kreatywna :)))))))))))))))))))))))

Przynajmniej w doborze argumentów - nie.
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Anna Wysocka-Gazda:
Jewgienij Liszczuk:

"Gdzie pracujesz? W biórze, ale chodzę tam z bulem (nie mylić z tym z bykiem)" :P

Rozróżniasz "u" otwarte i "ó" z kreską w mowie. Chciałbym mieć taki słuch.

Sam sobie przeczysz kolego :) (to tak biorąc całość dyskusji) :) ale i tak sympatyczny z Ciebie dyskutant :)
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:

U nas się mówi "łykasz wszystko jak stary karp" "P
Jewgienij Liszczuk

Jewgienij Liszczuk Tłumacz języka
rosyjskiego,
ukraińskiego i
angielskiego

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Jewgienij Liszczuk:
Wiesz, jeden to zrozumie, drugi nie, a trzeci stwierdzi, że "łączenie się w bulu i nadzieji" też było celowe ;)

Wszyscy powyżej zerówki zrozumieją, nie wszystkich to rozbawi i zachęci.

Uwierz mi, że naprawdę nie każdy to zrozumie...
A to ostatnie zdanie... jak się ma do tematu wątku?

A to, że ktoś celowość może potraktować jako wymówkę...

P.S. Może to takie zboczenie zawodowe, ale mnie jakiekolwiek błędy strasznie rażą i zniechęcają...
Adam Pawliczek

Adam Pawliczek Usability expert, UX
designer,
Interaction
specialist

Temat: BIÓRO

Ja jeszcze chciałem o tym porównaniu do "uważam rze"... tam jest podwójna gra, bo "rze" to "rzeczpospolita", bo tam piszą "niezależni dziennikarze patrioci"...

Zostawcie już tą nazwę, to nie będzie międzynarodowy znak jak coca-cola, więc nie ma problemu. Problemem jest strona www która jest kiepska.

konto usunięte

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Anna Wysocka-Gazda:
Arkadiusz Szwabowski:

:))))))))))))))))))))))))))

Nie mogę, nie jestem kreatywna :)))))))))))))))))))))))

Przynajmniej w doborze argumentów - nie.

Dla mnie argumentem jest to, że właścicielka chce pozbyć się świetnie prosperującego biznesu z perspektywami. To chyba jednak coś nie działa prawda?

Temat: BIÓRO

Jewgienij Liszczuk:
Uwierz mi, że naprawdę nie każdy to zrozumie...

Gimnazjaliści nie wynajmują biur.
P.S. Może to takie zboczenie zawodowe, ale mnie jakiekolwiek błędy strasznie rażą i zniechęcają...

Mnie też, ale nie mówimy o błędzie, a celowym przekręceniu. To dwie różne sprawy.

Temat: BIÓRO

Paweł Korzeniewski:
Dla mnie argumentem jest to, że właścicielka chce pozbyć się świetnie prosperującego biznesu z perspektywami. To chyba jednak coś nie działa prawda?

Jeśli coś nie działa, to z powodu nietrafionej lokalizacji, za wysokich cen, złego marketingu czy nieprofesjonalnego zarządzania (albo wszystkiego po trochu). Co do nazwy... Czy żarówki Osram sprzedają się słabo?
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Paweł Korzeniewski:
Dla mnie argumentem jest to, że właścicielka chce pozbyć się świetnie prosperującego biznesu z perspektywami. To chyba jednak coś nie działa prawda?

Jeśli coś nie działa, to z powodu (...) złego marketingu (...)

A nazwa to co to jest? Nie trybik marketingowy?
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: BIÓRO

To ja powiem krótko: papier językoznawcy mam. NIE RAZI MNIE. Bo jest tak ewidentnym ortografem, że każde dziecko wie, że to żart.

konto usunięte

Temat: BIÓRO

Tomek Banasik:
To ja powiem krótko: papier językoznawcy mam. NIE RAZI MNIE. Bo jest tak ewidentnym ortografem, że każde dziecko wie, że to żart.

Dokładnie, przy czym decydując się na taki krok dobrze jeśli pójdzie za tym jakieś uzasadnienie. Odpowiednie logo, materiały, konkretny koncept. Tutaj tego trochę brakuje. Sam, celowy błąd ortograficzny mnie nie razi.
Jewgienij Liszczuk

Jewgienij Liszczuk Tłumacz języka
rosyjskiego,
ukraińskiego i
angielskiego

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Jeśli coś nie działa, to z powodu nietrafionej lokalizacji, za wysokich cen, złego marketingu czy nieprofesjonalnego zarządzania (albo wszystkiego po trochu). Co do nazwy... Czy żarówki Osram sprzedają się słabo?

Akurat Osram to zł przykład
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Tomek Banasik:
To ja powiem krótko: papier językoznawcy mam. NIE RAZI MNIE. Bo jest tak ewidentnym ortografem, że każde dziecko wie, że to żart.

Pytanie tylko czy klienci chcą ten "żart" kupić...
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Dawid T.:
Tomek Banasik:
To ja powiem krótko: papier językoznawcy mam. NIE RAZI MNIE. Bo jest tak ewidentnym ortografem, że każde dziecko wie, że to żart.

Dokładnie, przy czym decydując się na taki krok dobrze jeśli pójdzie za tym jakieś uzasadnienie. Odpowiednie logo, materiały, konkretny koncept. Tutaj tego trochę brakuje. Sam, celowy błąd ortograficzny mnie nie razi.

Masz rację, taki zabieg musi być bardzo precyzyjnie przemyślany. Łącznie z całą strategią. A tutaj tylko nazwa jak Filip z konopi...
Tomek Banasik

Tomek Banasik NAZYWAMY.COM /
firmujemy dobre
nazwy

Temat: BIÓRO

Ja kupuję. A gdyby nie fakt, że jestem z Waw - byłbym idealnie w targecie.

Dlaczego kupuję? Bo widać w tym ortografie trochę dystansu do siebie i do "Ło matko nasz język martylologiczny krwawicą wywalczony od najeźdźcy ciemiężącej ręki gwałcą!"Tomek Banasik edytował(a) ten post dnia 02.01.13 o godzinie 14:08

Następna dyskusja:

Powstaje BIÓRO




Wyślij zaproszenie do