Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Ale za to ile frajdy przy dyktowaniu (czyt. tłumaczeniu) przez telefon :) albo pani na stacji benzynowej :)

Biuro.pl? Nie, bioro.pl! Jak? Jak biuro tylko przez "o" :))) "radość" odbiorcy wielgachna :P

Temat: BIÓRO

Nazwa już pracuje. Weszła szanownemu państwu do głowy.

c.b.d.u.
Tomasz Adam Kwiatkowski

Tomasz Adam Kwiatkowski Wykonuję redakcję i
korektę tekstów
gotowych. Książek i
i...

Temat: BIÓRO

Paweł Korzeniewski:
Zapamiętujemy oczami, ale mówimy: biuro te z ó. To tak jak Pan Psiukta z pewnego filmu.
Nie "te", tylko "to", gwoli ścisłości ;)
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Nazwa już pracuje. Weszła szanownemu państwu do głowy.

c.b.d.u.

Nie przesadzaj :) to, że piszemy na tym wątku nie oznacza, że będziemy chcieli ją zapamiętać (no chyba jako koszmar senny) a nawet jak zapamiętamy to czy będziemy chcieli mieć COKOLWIEK wspólnego.

Temat: BIÓRO

Anna Wysocka-Gazda:
Nie przesadzaj :) to, że piszemy na tym wątku nie oznacza, że będziemy chcieli ją zapamiętać (no chyba jako koszmar senny) a nawet jak zapamiętamy to czy będziemy chcieli mieć COKOLWIEK wspólnego.

Już zapamiętaliście. Gdy ktoś potrzebuje takiego miejsca, nazwa jest mało istotna. Ona ma tylko przyciągnąć wzrok za pierwszym razem. I to się właśnie dzieje.
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Anna Wysocka-Gazda:
Nie przesadzaj :) to, że piszemy na tym wątku nie oznacza, że będziemy chcieli ją zapamiętać (no chyba jako koszmar senny) a nawet jak zapamiętamy to czy będziemy chcieli mieć COKOLWIEK wspólnego.

Już zapamiętaliście. Gdy ktoś potrzebuje takiego miejsca, nazwa jest mało istotna. Ona ma tylko przyciągnąć wzrok za pierwszym razem. I to się właśnie dzieje.

I tu się mylisz. Akurat trochę w tej branży siedzę i stawiam skrzynkę, że miejsce nie jest oblegane. Bo akurat nazwa jest w tej branży ważna dla użytkowników. Nie tylko dla właściciela.
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Smuci po prostu poziom "speców" i tyle.
Monika O.

Monika O. analityk akt

Temat: BIÓRO

Hej, z góry zaznaczam, że nie oceniam tytułowej nazwy i nie zamierzam tego robic.
Dzielę się tylko własnym, prywatnym spostrzeżeniem.
Zetknęłam się z nazwą "bióro" w ubiegłym roku, gdy trafiłam na "Latającą Szkołę", która tam właśnie ma (miała?) swoje lokum.
Jestem dosyć wyczulona na ortografię i np nazwa "uważam rze" dosyć mnie razi..
Tymczasem moje odczucia, związane z pierwszym poznaniem nazwy "bióro", można okreslić jako: "wzruszenie ramion". Nie w sensie negatywnym. Chodzi mi raczej o to, że w tym przypadku, owo świadome burzenie zasad nie budzilo mojego wewnętrznego sprzeciwu. Nazwa miejsca kontaktu z "Latającą Szkołą" pojawiała sie zazwyczaj mimochodem, nie epatowała, całkiem nieźle współgrała z nieszablonowymi pomysłami Freelanserki i - wydaje mi się - została już zapamiętana, przez dotychczasowych klientów firm, mających tam biura.

Faktem niezbitym jest okoliczność, że przeczytawszy tytuł wątku od razu pomyslałam o tym właśnie miejscu..

Końcowo tylko dodam, że do dzisiaj nie wchodziłam na stronę, podaną w pierwszej wypowiedzi Autorki wątku. To była po prostu nazwa miejsca, zawsze rysująca się gdzieś na dalszym planie, ale dająca się zapamiętać. Ot, takie spostrzeżenie laika:)
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Monika O.:

Właśnie :) trafiłaś do miejsca przyciągnięta przez inny projekt. Pytanie czy szukając własnego biura wybrałabyś je jako pierwsze :)

I żeby nie było: kocham coworking, w "biórku" fajnie to wszystko jest rozwiązane, widać, że autorka ma "duszę", stąd to brutalne (u mnie) zderzenie z nazwą poniżej całego (zapewne ciężko wypracowanego) poziomu (bo zakładam, że strona www dopiero się tworzy :))

Temat: BIÓRO

Anna Wysocka-Gazda:
I tu się mylisz. Akurat trochę w tej branży siedzę i stawiam skrzynkę, że miejsce nie jest oblegane. Bo akurat nazwa jest w tej branży ważna dla użytkowników. Nie tylko dla właściciela.

Nazwa definiuje klientelę. W tym przypadku - dystans do świata, humor, kreatywność, luz. Jest szansa, że podobni sobie pracownicy nie pozabijają się w jednym (kilku) pomieszczeniach. Tyle o nazwie. A o obleganiu miejsca zadecydują ceny i lokalizacja.
Jewgienij Liszczuk

Jewgienij Liszczuk Tłumacz języka
rosyjskiego,
ukraińskiego i
angielskiego

Temat: BIÓRO

Dla mnie nazwa jest w ogóle nietrafiona. Nieważne, czy z błędem, czy bez.
- Gdzie pracujesz?
- W Bió(u)rze.
- To wiem, ale w jakim biurze.
- No w Bió(u)rze...

I tak w kółko...

Co do samego błędu w nazwie: mnie razi, kogoś może nie, ale sądzę, że "wrażliwych" na ortografię jest więcej. Ja, na przykład, jako tłumacz nigdy nie poszedł bym do takiego biura, bo co by pomyślał o mnie klient, widząc taki adres? Że skoro nie znam języka, to jak mam tłumaczyć.
Ogólnie BŁĄD wywołuje złe skojarzenia, nieważne jaki i gdzie...
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:

Nazwa definiuje klientelę.

Owszem definiuje, tyle, że Twoja interpretacja może być nieco omyłkowa :)
W tym przypadku - dystans do świata, humor, kreatywność, luz. Jest szansa, że podobni sobie pracownicy nie pozabijają się w jednym (kilku) pomieszczeniach. Tyle o nazwie.

Ciekawe skąd założenie, że osoby, którym nazwa się nie podoba nie są kreatywni, nie mają poczucia humoru lub dystansu do świata? Może po prostu reprezentują nieco inny poziom?
A o obleganiu miejsca zadecydują ceny i lokalizacja.

O sukcesie w biznesie decyduje więcej czynników niż cena i miejsce. To chyba oczywiste. Inaczej kreatorzy marek nie mieliby roboty :)
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Jewgienij Liszczuk:

W tym sęk :) nazwa ma być dla użytkowników przyjazna / z klasą / na poziomie, bo w takich miejscach nie pracują tylko osoby, które dziergają w samotności na szydełku, ale mają swoich klientów, wobec których chcą być profesjonalni / wyjątkowi / itd.

A w Krakowie akurat silna coworkingowa konkurencja :D

Temat: BIÓRO

Anna Wysocka-Gazda:
Ciekawe skąd założenie, że osoby, którym nazwa się nie podoba nie są kreatywni, nie mają poczucia humoru lub dystansu do świata? Może po prostu reprezentują nieco inny poziom?

A stąd, że Twój zarzut brzmiał "to koszmarny błąd ortograficzny", choć jest oczywiste że został popełniony celowo i dla żartobliwego wyróżnienia.
O sukcesie w biznesie decyduje więcej czynników niż cena i miejsce. To chyba oczywiste. Inaczej kreatorzy marek nie mieliby roboty :)

O sukcesie BIURA decydują głównie lokalizacja i ceny najmu.
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
Anna Wysocka-Gazda:
Ciekawe skąd założenie, że osoby, którym nazwa się nie podoba nie są kreatywni, nie mają poczucia humoru lub dystansu do świata? Może po prostu reprezentują nieco inny poziom?

A stąd, że Twój zarzut brzmiał "to koszmarny błąd ortograficzny", choć jest oczywiste że został popełniony celowo i dla żartobliwego wyróżnienia.

Kurczę, nie wpadłam na to, że celowo :((( no nie jestem wystarczająco zdystansowana i kreatywna :P
O sukcesie w biznesie decyduje więcej czynników niż cena i miejsce. To chyba oczywiste. Inaczej kreatorzy marek nie mieliby roboty :)

O sukcesie BIURA decydują głównie lokalizacja i ceny najmu.

I tutaj się grubo mylisz :) (no chyba, że takie drastyczne zawężenie targetu było również celowe, wtedy zostaje tylko cena i adres).
Jewgienij Liszczuk

Jewgienij Liszczuk Tłumacz języka
rosyjskiego,
ukraińskiego i
angielskiego

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:
został popełniony celowo i dla żartobliwego wyróżnienia.

Wiesz, jeden to zrozumie, drugi nie, a trzeci stwierdzi, że "łączenie się w bulu i nadzieji" też było celowe ;)
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Moim zdaniem autorka wygląda na równą, fajną babkę :) wybaczy nam krytykę (przy najmniej z mojej strony jest ona raczej w życzliwym kontekście), znajdzie kilku kreatywnych na poziomie i popracuje nad nową, zajefajną (sorry :P) nazwą, która zwali konkurencję (i nas) z nóg!

I eta wsjo!
Anna Wysocka-Gazda

Anna Wysocka-Gazda Anioł nigdy nie
upada. Diabeł upada
tak nisko, że nigdy
s...

Temat: BIÓRO

Jewgienij Liszczuk:

"Gdzie pracujesz? W biórze, ale chodzę tam z bulem (nie mylić z tym z bykiem)" :P
Izabela Dombrowska

Izabela Dombrowska projektant wnętrz/
CEO, IDAFO
projektowanie i
wykończenie...

Temat: BIÓRO

Arkadiusz Szwabowski:

Nazwa definiuje klientelę. W tym przypadku - dystans do świata, humor, kreatywność, luz. Jest szansa, że podobni sobie pracownicy nie pozabijają się w jednym (kilku) pomieszczeniach. Tyle o nazwie. A o obleganiu miejsca zadecydują ceny i lokalizacja.

nic dodać nic ująć... taki był zamysł przy wyborze nazwy :)

Temat: BIÓRO

Anna Wysocka-Gazda:
Kurczę, nie wpadłam na to, że celowo :((( no nie jestem wystarczająco zdystansowana i kreatywna :P

Nie jesteś.
O sukcesie BIURA decydują głównie lokalizacja i ceny najmu.

I tutaj się grubo mylisz :) (no chyba, że takie drastyczne zawężenie targetu było również celowe, wtedy zostaje tylko cena i adres).

Przekonaj mnie argumentem.

Następna dyskusja:

Powstaje BIÓRO




Wyślij zaproszenie do