Katarzyna C.

Katarzyna C. szkolenia, HR,
outdoor, integracja

Temat: franczyza Lauren Peso Polska S.A. -...

Lauren Peso Polska S.A. to marka znana na rynku szkoleniowo-doradczym już od 2006 r. Główne obszary działalności to szkolenia biznesowe, konsulting biznesowy, doradztwo personalne, organizacja eventów i integracji.

Co nas wyróżnia?

- Kadra trenerska
Nasi Partnerzy zyskują możliwość współpracy ze ściśle wyselekcjonowaną grupą trenerów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie praktyczne w dziedzinie, w której szkolą.

- Doświadczenie
Działamy nieprzerwanie od 10 lat każdego roku odnotowując znaczny rozwój oraz wzrost sprzedaży. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspieramy każdego Franczyzobiorcę, tak by umożliwić mu osiąganie satysfakcjonujących zysków w jak najkrótszym czasie.

- Innowacyjność
Jesteśmy pierwszą firmą szkoleniowo-doradczą, która zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wdrażane przez nas innowacyjne rozwiązania przyczyniają się do rozwoju zarówno naszych Partnerów biznesowych jak i naszego własnego.

- Dostępność
Jako jedyna firma w Polsce stworzyliśmy system franczyzowy o ogólnopolskim zasięgu. Dzięki temu jesteśmy zawsze blisko, co umożliwia stałą współpracę w zakresie wymiany pomysłów i doświadczeń.

- Skuteczność
Posiadamy jeden z najwyższych wskaźników efektywności szkoleń i zadowolenia wśród Klientów. Przekłada się to na chęć realizowania z Lauren Peso Polska S.A. coraz to nowych projektów, co gwarantuje naszym Franczyzobiorcom stałe zwiększanie portfela swoich Klientów.

Korzyści dla franczyzobiorcy

niewielki nakład finansowy,
prowadzenie zyskownej działalności pod znaną marką z udokumentowanymi sukcesami i potężną bazą referencji,
korzystanie ze sprawdzonego i cieszącego się uznaniem „know-how” oraz wizerunku,
pomoc i aktywne wsparcie w początkowym okresie ze strony Centrali w pozyskiwaniu zleceń,
dostęp do bazy danych, bazy klientów, bazy trenerów,
szkolenia specjalistyczne oraz doskonalące,
zapewnianie bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa,
wsparcie marketingowe,
system teleinformatyczny,
stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres min. 3 lat,

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
zaangażowanie i profesjonalne podejście do współpracy biznesowej
umiejętności handlowe
wykupienie licencji