Adam Bilik

Adam Bilik Właściciel, Outlet
Polska

Temat: Franchising - Znana marka daje mozliwości

Powstająca na terenie całego kraju sieć outletów cityhell (cityhell.pl) postanowiła wejść na rynek w oryginalny i innowacyjny sposób.

outlet-blog.pl/index.php/znana-marka-daje-mozli...

W sieci została zorganizowana akcja konkursowa skupiająca wokół siebie osoby interesujące się modą, stylem, zakupami...

500 komentarzy, ponad 40 postów, setki nadesłanych zdjęć, tekstów, i to na przestrzeni 3 tygodni. Codziennie, przez 20 dni na blogach Szafiarek (kobiet prowadzących blogi w tematyce mody i komponowania własnych kreacji) był ogłaszany konkurs.
Każdy konkurs trwał trzy dni i codziennie jeden z nich się kończył. Dzięki temu akcja nabrała płynności, został stworzony efekt kuli śnieżnej który pozwolił zebrać tak dużą grupę obserwatorów i uczestników.Nagrodami w konkursie była odzież od sponsora i pomysłodawcy całej akcji - marki CityHell, której właścicielem jest Outlet Polska.


Jednym z głównych założeń tego konkursu była pełna dowolność co do jego treści. Blogerki, które zgodziły się na współpracę z Cityhell, miały wolną rękę jeżeli chodzi o temat konkursu i same też wybierały zwycięzcę. Ten fakt okazał się strzałem w dziesiątkę. Osoby, które publikowały konkursy na swoim blogu wykazały się nietuzinkową kreatywnością, co więcej czytelnicy tych blogów sprostali wyzwaniu i nadesłali setki genialnych, zmysłowych i śmiesznych zdjęć.

Sami oceńcie, jakie efekty zostały wypracowane

outlet-blog.pl/index.php/obrazy

Efekt przerósł nasze oczekiwania. Doczekaliśmy się również tego typu komentarzy:

„Hehe! Bardzo dobry fajny pomysł miała ta firma :D Strasznie mi się podoba, że blogi szafiarskie zaczynają mieć naprawdę znaczenie i już nie tylko dla samych czytelników. Idea leci w świat! :D”

Cieszymy się też, że cała akcja przyczyniła się do jeszcze większej promocji blogów szafiarskich. Społeczność szafiarek jest idealnym przykładem rewolucji medialnej jaką przyniósł nam Internet. Każda z tych młodych kreatywnych kobiet dzieli się swoim stylem, sposobem bycia, ubierania się – inspiruje. Nie potrzeba Im reklam w gazetach, radiu czy występów na wizji, żeby mieć dziesiątki stałych czytelników i setki wejść na bloga. Co więcej te blogi dla wielu kobiet stają się sposobem na wybicie się czy znalezienie pracy.

Outlet Polska jest właścicielem marki CityHell, w całej Polsce są otwierane salony na zasadach franczyzy. Więcej informacji na temat marki i wyżej opisanego konkursu mogą Państwo znaleźć na naszym blogu i stronie

outlet-blog.pl/index.php/znana-marka-daje-mozli...

outlet-polska.pl
Janusz R.

Janusz R. Przedsiębiorca

Temat: Franchising - Znana marka daje mozliwości

ZJanusz R. edytował(a) ten post dnia 29.06.10 o godzinie 15:33
Jurek P.

Jurek P. Ekspert od Rynków
Wschodnich

Temat: Franchising - Znana marka daje mozliwości

Podelsij pls szczegoly na privat jurek.pociej@gmail.com
Adam Bilik:
Powstająca na terenie całego kraju sieć outletów cityhell (cityhell.pl) postanowiła wejść na rynek w oryginalny i innowacyjny sposób.

outlet-blog.pl/index.php/znana-marka-daje-mozli...

W sieci została zorganizowana akcja konkursowa skupiająca wokół siebie osoby interesujące się modą, stylem, zakupami...

500 komentarzy, ponad 40 postów, setki nadesłanych zdjęć, tekstów, i to na przestrzeni 3 tygodni. Codziennie, przez 20 dni na blogach Szafiarek (kobiet prowadzących blogi w tematyce mody i komponowania własnych kreacji) był ogłaszany konkurs.
Każdy konkurs trwał trzy dni i codziennie jeden z nich się kończył. Dzięki temu akcja nabrała płynności, został stworzony efekt kuli śnieżnej który pozwolił zebrać tak dużą grupę obserwatorów i uczestników.Nagrodami w konkursie była odzież od sponsora i pomysłodawcy całej akcji - marki CityHell, której właścicielem jest Outlet Polska.

Jednym z głównych założeń tego konkursu była pełna dowolność co do jego treści. Blogerki, które zgodziły się na współpracę z Cityhell, miały wolną rękę jeżeli chodzi o temat konkursu i same też wybierały zwycięzcę. Ten fakt okazał się strzałem w dziesiątkę. Osoby, które publikowały konkursy na swoim blogu wykazały się nietuzinkową kreatywnością, co więcej czytelnicy tych blogów sprostali wyzwaniu i nadesłali setki genialnych, zmysłowych i śmiesznych zdjęć.

Sami oceńcie, jakie efekty zostały wypracowane

outlet-blog.pl/index.php/obrazy

Efekt przerósł nasze oczekiwania. Doczekaliśmy się również tego typu komentarzy:

„Hehe! Bardzo dobry fajny pomysł miała ta firma :D Strasznie mi się podoba, że blogi szafiarskie zaczynają mieć naprawdę znaczenie i już nie tylko dla samych czytelników. Idea leci w świat! :D”

Cieszymy się też, że cała akcja przyczyniła się do jeszcze większej promocji blogów szafiarskich. Społeczność szafiarek jest idealnym przykładem rewolucji medialnej jaką przyniósł nam Internet. Każda z tych młodych kreatywnych kobiet dzieli się swoim stylem, sposobem bycia, ubierania się – inspiruje. Nie potrzeba Im reklam w gazetach, radiu czy występów na wizji, żeby mieć dziesiątki stałych czytelników i setki wejść na bloga. Co więcej te blogi dla wielu kobiet stają się sposobem na wybicie się czy znalezienie pracy.

Outlet Polska jest właścicielem marki CityHell, w całej Polsce są otwierane salony na zasadach franczyzy. Więcej informacji na temat marki i wyżej opisanego konkursu mogą Państwo znaleźć na naszym blogu i stronie

outlet-blog.pl/index.php/znana-marka-daje-mozli...

outlet-polska.pl



Wyślij zaproszenie do