Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!


Obrazek


Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.

Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta
pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.

Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!


Obrazek

Szkoła Team Coachingu powstała w oparciu o wieloletnie doświadczenie Beaty Rycembel i Joanny Zawady-Kubik w prowadzeniu procesów team-coachingowych, warsztatów szkoleniowo-rozwojowych dla biznesu oraz bogatą wiedzę zdobytą na międzynarodowych szkoleniach.

Program Szkoły Team Coachingu bazuje na najskuteczniejszych umiejętnościach i narzędziach, które Beata i Joanna wykorzystują pracując z firmami na rynku polskim. Wiedza, która dysponują pochodzi z różnych obszarów: team - coachingu, coachingu relacji, przywództwa, komunikacji, zarządzania, a nawet duchowości i fizyki kwantowej. Każda technika była wielokrotnie sprawdzone w praktyce.

PROGRAM W TRAKCIE AKREDYTACJI ICF.

Szczegóły tutaj :)
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Zapraszamy na szkolenie otwarte Coaching On the Job


Obrazek


Dokładny program szkolenia znajda Państwo w poniższym odnośniku:

Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
23 stycznia 2013r., Warszawa


CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko strategia opracowana przez firmę ale i narządzie informatyczne, które w znaczący sposób ułatwia zarządzanie klientami, pomaga tworzyć trwałe relacje, maksymalizuje sprzedaż i buduje stałą grupę naszych usatysfakcjonowanych klientów zaspokajając ich oczekiwania i preferencje.
Dzięki systemowi CRM nasza firma zyskuje bardzo wiele. Musimy jednak pamiętać o odpowiednim podejściu do całości wdrożenia i na wstępie zbudować wspomnianą wyżej strategię CRM.
System CRM to głównie same plusy:
-Zmniejszenie kosztów kampanii
-Zwiększenie sprzedaży
-Obniżenie kosztów działania firmy
-Zmniejszenie negatywnych skutków rotacji pracowników
-Zwiększenie satysfakcji klienta

Na rynku dostępnych jest bardzo wiele systemów CRM, które mają szereg zastosowań.
Musimy pamiętać, że sam system nie zwiększy naszej sprzedaży, nie polepszy obsługi klienta, nie usprawni procesów biznesowych czy nie zaopiekuje się naszymi najlepszymi klientami.

Mając na względzie całość zagadnienia postanowiliśmy zaprosić na konferencję doświadczonych praktyków, którzy opowiedzą Państwu, jak istotne jest wdrożenie całej strategii CRM w firmie i jak ogromne korzyści to przynosi.
Partnerzy konferencji przedstawią Państwu najnowsze rozwiązania CRM, które w znaczący sposób będą wspierać całą strategię sprzedażową.

Proponowane zagadnienia tematyczne:

-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM, a zarządzanie wiedzą

Na Konferencję zapraszamy:

Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu,
- sprzedaży,
- handlowego
- IT,
- BOK,
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Link: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-01-2013-c...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Szanowni Państwo,

28 lutego 2013r. to ważna data w kalendarzu osób z działów IT.
Dlaczego?
Ponieważ właśnie w tym dniu odbędzie się konferencja poświęcona idei podbijającej współczesny rynek - "Cloud computing - z biznesem w chmurze"!

Serdecznie zapraszamy do spędzenia tego dnia właśnie z nami, a także ze specjalistami w dziedzinie chmurowych rozwiązań, bezpieczeństwa, ochrony danych oraz osób na co dzień pracujących w działach IT polskich przedsiębiorstw i instytucji.
Wydarzenie to odkryje przed Państwem wizję biznesu w chmurze, charakteryzującego się bezpieczeństwem, optymalizacją kosztów, szybkością wdrożenia i elastycznością stosowanych rozwiązań IT.

Nie może Państwa zabraknąć podczas tego spotkania!

28 LUTEGO, WARSZAWA
CLOUD COMPUTING - Z BIZNESEM W CHMURZE


strona konferencji>>>http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/cloud-computing-z-biznesem-w-chmurze.htm

W PROGRAMIE M.IN.:

* cloud computing jako droga do optymalizacji kosztów
* bezpieczeństwo w chmurze
* Infrastructure as a Service – infrastruktura jako usługa
* Platform as a Service – platforma jako usługa
* Software as a service – oprogramowanie jako usługa
* Communications as a service – komunikacja jako usługa
* usługi kolokacji
* od wirtualizacji do infrastruktury cloud computing
* usługi w modelu chmury prywatnej
* usługi w modelu chmury publicznej
* usługi w modelu chmury hybrydowej
* aspekty prawne

ZAPRASZAMY DO BEZPŁATNEGO UDZIAŁU:

* dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu, rozwoju infrastruktury, odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i składowanie danych, zarządzanie centrami danych w firmie
* kierowników projektów
* osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, niezawodność oraz dostępność zasobów w firmie.
* szefów działów IT, bezpieczeństwa
* osoby odpowiedzialne za zmniejszenie kosztów i optymalizację zasobów firmy,
* doradców zarządu

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/cloud-comput...

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł +23% VAT.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Albert M.

Albert M. użyteczny menadżer:
zwiększam zyskowność
przedsiębiorstw

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

[img]
Obrazek
[img/]
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"

23 kwietnia 2013r., Warszawa


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się debata poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.

Partnerzy konferencji:
*Infonet Projekt
*IBM
*Ferro Softwear

Proponowana tematyka konferencji:
*backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
*backup systemów operacyjnych,
*backup on-line,
*rozwiązania storage’owe,
*archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
*outsourcing usług archiwizacyjnych,
*zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
*dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
*oficerowie bezpieczeństwa,
*osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
*przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, *telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/17-04-2013-s...

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 22/ 101 33 45
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. agnieszka.roznicka@multitrain.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

xTen post został edytowany przez Autora dnia 08.05.15 o godzinie 09:06

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Kongres Kwalifikacje to jedyna i niepowtarzalna w Polsce inicjatywa, której celem jest uświadomienie uczestniczącym menadżerom, charakteru i zakresu zmian w zakresie zarządzania personelem. Zaproszeni goście to znamienite postaci ze środowisk; biznesowego, edukacyjnego oraz administracyjnego. Kongres będzie platformą do wymiany myśli i zdań na temat przyszłości rozwoju kadry pracowniczej w naszym kraju. Celem Kongresu jest wypracowanie rozwiązań korzystnych dla pracodawców z różnych branż. Chcemy, aby zaproponowane postulaty znalazły się w ostatecznej wersji Krajowej Ramy Kwalifikacji. Narzędzie to ujednolici standardy w zdobywaniu wiedzy i nowych kompetencji pracowniczych.



Uczestnicy wezmą udział w wykładach prowadzonych przez polskich i zagranicznych specjalistów, przedyskutują proponowane rozwiązania, a także zyskają możliwość uczestnictwa w warsztatach prowadzonych przez trenerskie autorytety. Dzięki temu każdy uczestnik wyjedzie z Kongresu świadom nadchodzących zmian, bogatszy o inspiracje i ciekawe kontakty biznesowe.



Najważniejsze zagadnienia podejmowane na Kongresie

- Krajowa Rama Kwalifikacji – jak skutecznie się uczyć?
- Mechanizmy i sposoby standaryzacji kwalifikacji,
- Amerykański system szkolenia kadr menadżerskich,
- Webinary – chwilowa moda czy rewolucja w nauczaniu?
- E- Portfolio – europejskie narzędzie przyszłości,



Dlaczego warto pojawić się w Krakowie 6 i 7 czerwca?

- aby poznać najnowsze trendy w podnoszeniu kwalifikacji personelu,
- aby wziąć udział w interesujących prelekcjach polskich i zagranicznych specjalistów,
- aby poszerzyć wiedzę na tematy dotyczące HR,
- aby poznać osoby, które mogą pomóc Tobie i Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu,
- aby uświadomić sobie, jak po wdrożeniu Krajowej Ramy Kwalifikacji zmieni się Twoja praca.



Przyjdź, posłuchaj, powiedz… Bądź świadomy rewolucji edukacyjnej i kwalifikacyjnej.


http://kongreskwalifikacje.pl

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Szanowni Państwo,

Zapraszam na warsztat Business Power Time.
Spotkania Business Power Time to przekazanie unikalnej wiedzy z dobrą zabawą, humorem i dystansem do rzeczywistości.

Najbliższy warsztat będzie poświęcony sekretom zarządzania ludźmi, czyli „Co uwiera menedżera?”.
W niezwykle zabawny sposób dowiecie się i zapamiętacie na zawsze:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Więcej na stronie http://businesspowertraining.pl/

Zapraszam do kontaktu.
Agnieszka Adamczyk
Tel: 22 290 66 20
Kom: 515030001
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami i coachem-moderatorem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Sobota, 25 maja, g. 11.00-14.00, ul. Smolna 14
(Boutique B&B) w Warszawie

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Liczba miejsc ograniczona. Możliwość udziału tylko po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym.
Pobieramy symboliczną opłatę 25 zł
(koszty organizacji pokazu)

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.
Artur Łojewski

Artur Łojewski Manager /
koordynator,
metodyk, tłumacz,
wykładowca, tre...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Centrum Szkoleń i Innowacji oferuje BEZPŁATNE szkolenia z języka angielskiego i szkolenia zawodowe dla osób pracujących w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach na terenie województwa opolskiego z branż: chemicznej, spożywczej, metalurgicznej, energetycznej, budowlanej, drzewnej, usługowej.
Wsparciem zostaną objęte wyłącznie firmy, które do dnia 6 sierpnia 2012 nie korzystały ze wsparcia szkoleniowego udzielanego w województwie opolskim w ramach 8.1.1 POKL w latach 2007-2010 (dotyczy także firm, których pracownicy korzystali ze szkoleń w ramach 8.1.1 w województwie opolskim z własnej inicjatywy).
Szkolenia obejmują:

• 120h języka angielskiego w biznesie (różne poziomy zaawansowania)
i 64h szkolenia zawodowego z zakresu (do wyboru):

• negocjacji i handlu międzynarodowego;

• umiejętności menadżerskich;

• obsługi klienta;

• zarządzania projektami w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem programów IT;

Zapewniamy :

• profesjonalne, bezpłatne wsparcie szkoleniowe,

• materiały dydaktyczne,

• wyżywienie (catering).

Szczegółowe informacje i dokumenty rekrutacyjne dostępne w biurze projektu: ul. Ozimska 63a, II piętro, 45-368 Opole, tel.: 77 439 05 51, tel. kom.: 500 425 614, e-mail: opolskikapital@csi.info.pl, http://opolskikapital.eu
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Artur Łojewski

Artur Łojewski Manager /
koordynator,
metodyk, tłumacz,
wykładowca, tre...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Szanowni Państwo

Centrum Szkoleń i Innowacji oferuje BEZPŁATNE szkolenia z języka angielskiego i szkolenia zawodowe dla osób pracujących w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach na terenie województwa opolskiego z branż: chemicznej, spożywczej, metalurgicznej, energetycznej, budowlanej, drzewnej, usługowej.

Wsparciem zostaną objęte wyłącznie firmy, które do dnia 6 sierpnia 2012 nie korzystały ze wsparcia szkoleniowego udzielanego w województwie opolskim w ramach 8.1.1 POKL w latach 2007-2010 (dotyczy także firm, których pracownicy korzystali ze szkoleń w ramach 8.1.1 w województwie opolskim z własnej inicjatywy).

Szkolenia obejmują:
• 120h języka angielskiego w biznesie (różne poziomy zaawansowania)
i 64h szkolenia zawodowego z zakresu (do wyboru):
• negocjacji i handlu międzynarodowego;
• umiejętności menadżerskich;
• obsługi klienta;
• zarządzania projektami w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem programów IT;

Zapewniamy :
• profesjonalne, bezpłatne wsparcie szkoleniowe,
• materiały dydaktyczne,
• wyżywienie (catering).

Szczegółowe informacje i dokumenty rekrutacyjne dostępne w biurze projektu: ul. Ozimska 63a, II piętro, 45-368 Opole, tel.: 77 439 05 51, tel. kom.: 500 425 614, e-mail: opolskikapital@csi.info.pl, http://opolskikapital.eu

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Powyższa informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

INFRASTRUKTURA NOWOCZESNEJ SERWEROWNI
27 czerwca w Hotelu Radisson Blu, Plac Zawiszy 1, Warszawa

Już 27 czerwca zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej najnowszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniom z zakresu projektowania i utrzymania infrastruktury nowoczesnej firmy.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...

Tylko u nas:
- dowiesz się jak zbudować nowoczesną serwerownię
- poznasz sposoby na unowocześnienie swojej serwerowni
- poznasz sposób na bezpieczny przepływ informacji i niezawodną infrastrukturę

Wykłady poprowadzą:
- Mariusz Busiło, Kancelaria prawna Chajec, Don-Siemion & Żyto
"Chmura chmurze nie równa. Jak rozpoznać najważniejsze ryzyka i przeżyć (krótki poradnik surwiwalowy)"
- Robert Kanigowski Kierownik ds. Architektury i Bezpieczeństwa Systemów IT, Provident Polska S.A
"Data Center - u siebie, czy na zewnątrz? Analiza przypadku na przykładzie prowadzonego projektu w firmie Provident Polska S.A"
- Kamil Wąsowicz, Dyrektor Departamentu Eksploatacji Aplikacji, ZUS
"Terabajty w sektorze publicznym - fanaberia, czy realna potrzeba?"
- Emil Konarzewski, Audytel
"Zanim wbijesz łopatę - uwarunkowania rynkowe, technologiczne i finansowe budowy datacenter"

Do udziału w konferencji zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierowników projektów
- szefów działów technicznych
- szefów działów IT, bezpieczeństwa

Udział dla przedstawicieli powyższych grup jest BEZPŁATNY

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Karolina Fornalska

Karolina Fornalska Starszy Specjalista
ds. zarządzania
zasobami ludzkimi

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Mając na uwadze potrzeby naszych klientów, a także rosnącą ilość zapytań dotyczącą działalności szkoleniowej, firma HR Connection – ekspert w zakresie doradztwa personalnego, wznawia cykl szkoleń otwartych w zakresie:
• Rozwoju kompetencji i umiejętności,
• Menedżerskich programów rozwoju,
• Sprzedaży i obsługi klienta,
• Prawa i finansów.
Zapraszamy już od września!
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://www.hrconnection.pl/szkolenia/
Justyna Zych (Hek)

Justyna Zych (Hek) Copywriter,
redaktor, korektor

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Niebezpieczeństwa na które jest narażona sieć, mają różne postacie, ale wszystkie mogą spowodować niepowetowane straty dla przedsiębiorstwa. Czynnikami, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo sieci są:pracownicy (przypadkowe błędy ludzkie), wirusy i inne oprogramowanie złośliwe, awarie (oprogramowania i sprzętu), czynniki środowiskowe (np. powodujące uszkodzenie nośników z kopiami zapasowymi).
Wzrosła liczba ataków skierowanych przeciw konkretnej organizacji. Nieuczciwe firmy wykorzystują umiejętności crackerów, przeprowadzane inwazje nie są przypadkowe, lecz dokładnie zaplanowane i wykonane z premedytacją. W każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni bezpieczeństwo sieci, chroniąc przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami z Internetu
Stosowne zabezpieczenia należy dobierać, mając na uwadze profil firmy, uprawnienia i stanowisko użytkownika, jak również fakt, czy komputer jest urządzeniem stacjonarnym czy mobilnym.

Zapraszamy do dyskusji na temat zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć każdego dnia oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego, już 17 września w Warszawie!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...


Proponowana tematyka konferencji:
- Zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN – Wirtualne Sieci Prywatne
- Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS) Firewall Appliance
- Firewalle sprzętowe
- Personal firewall
- Firewalle programowe
- Appliance – ochrona zintegrowana
- Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- Zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- Bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security)
- Narzędzia do zarządzania siecią
- Zabezpieczenia biometryczne
- Bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych
- Ochrona antywirusowa
- Ochrona przed spamem na serwerze
- Ochrona przed spamem po stronie klienta
- Bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- Oprogramowanie typu spyware i adware
- Filtrowanie treści, content security
- Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do udziału zapraszamy:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów/specjalistów/managerów ds. bezpieczeństwa IT w firmie
- decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa
- przedstawicieli branży finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do