Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

1.
• Zarządzanie zakupami, siecią dostaw
• Organizacja/Reorganizacja zakupów, sieci dostaw
• HR w zakupach
• Analizy zakupów
• Analiza wydajności zasobów ludzkich w zakupach.

2.
• Zarządzanie projektami IT
• Analizy biznesowe ukierunkowane na rozbudowę/modernizację
systemów informatycznych firmy
• Produkcja oprogramowania dedykowanego (środowiska intranetowe,
workflow)

Obecnie na tapecie workflow dla kopców i osób zarządzających
zakupami.

Obrazek


Dodatkowo:
A. Usługi informatyczne dla firm na terenie Poznania oraz Warszawy
(HelpDesk, sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania).

B. Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, szczególnie w
następujących obszarach:

• Projektowanie, wykonawstwo i kompletacja linii technologicznych
do produkcji art. spożywczych.
• Automatyzacja procesów technologicznych z możliwością
monitoringu, rejestracji żądanych parametrów, oraz zdalnym
zarządzaniem.
• Transport wewnątrz- zakładowy, paletyzacja i depaletyzacja.
• Wykonujemy specjalne automaty do pakowania różnych artykułów
w kartony.
• Roboty przemysłowe, wykonawstwo specjalnych chwytaków do
robotów.

C.
Serwisy internetowe (CMS, PHP, JavaSript, Java, Flash)
Systemy portalowe (CMS, PHP, JavaSript, Java, Flash)

D.
Budowa dróg i mostów, konstrukcje betonowe. (województwo
pomorskie)

E.
Kursy - prawo jazdy kategoria B - Kalisz i okolice

F.
Renowacja/Rewitalizacja wnętrz głównie kamienice Poznań (bardzo
dobrzy sztukatorzy)

Co ja bym tam jeszcze w rodzinie znalazł (sporo tego)

Pozdrawiam
GOL
Artur K.

Artur K. CAPEX Implementation
Manager, EU

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

yyyyyyy ale ossoooo choziii?

Pozdro
AK

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!


Obrazek

Witam serdecznie,

zapraszam na szkolenie BCM - System Zarządzania Ciągłością Działania, które odbędzie się w dniach 3-4 sierpnia 2011 r. we Wrocławiu.

Kierowane jest do kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa, administratorów bezpieczeństwa, specjalistów ds. bezpieczeństwa oraz osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwie za zarządzanie ciągłością działania.

Przekazuje ono uczestnikom wiedzę sprawnego tworzenia i umiejętnego zarządzania ciągłością działania biznesu opartą o faktyczne wydarzenia zaistniałe w świecie przedsiębiorczości. Pomaga wypracować zaplanowany i powtarzalny sposób reakcji na incydent, zwraca uwagę na najczęściej popełniane błędy oraz umożliwia dyskusję i wymianę doświadczeń.

Praktycznych korzyści na zajęciach dostarcza doświadczony i certyfikowany prelegent Piotr Wrzesiński z Dolnośląskiego Biura Jakości, świetnie znający tajniki nieprzerwanie funkcjonującego biznesu.

Szkolenie wchodzi w skład Generalnego certyfikatu Inżyniera Bezpieczeństwa Informacji poświadczającego kompetencje tworzenia i weryfikowania polityki bezpieczeństwa informacji zgodnej z normami ISO.

W ramach zapewniamy przyjemne dodatki a całość zwieńczona zostanie certyfikatem, warunkiem otrzymania którego jest pozytywny rezultat krótkiego egzaminu wliczonego w cenę szkolenia.

Zgłoszenia dokonane przed 20 lipca obejmuje promocja.

Szczegóły: isecman.org/bcm

W razie nasuwających się pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Patryk Rutkowski
--
e-mail: patryk.rutkowski@isecman.org
tel.: 22-427-36-84
fax: 222-44-24-59

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!


Obrazek

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005

Warszawa, 29-30 sierpnia 2011 r.

Szkolenie proponowane w szczególności kadrze zarządzającej przekazuje głęboką wiedzę o metodach realizacji zarządzania ryzykiem i strategii tego procesu. Stanowi doskonałe uzupełnienie formalnych wymogów określonych normami PN-ISO/IEC 27001 i PN-ISO/IEC 27005. Pomaga wypracować i wdrożyć zarówno efektywne jak i optymalne metody chroniące zasoby informacyjne.

Szkolenie wchodzi w skład Generalnego certyfikatu Inżyniera Bezpieczeństwa Informacji.

Zgłoś udział teraz i zaoszczędź, im wcześniej tym taniej!! =)

Szczegóły: isecman.org/zarzadzanie_ryzykiem
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 20-21 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 09.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 27-28 Sierpnia 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 16.08.2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metody-coachingowe-...
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Czy znasz dobrze procesy jakie zachodzą w Twojej Firmie?
Czy wiesz jak nimi zarządzać, aby przynosiły oczekiwane efekty?


Zarządzanie procesowe jest w obecnych czasach niezbędnym warunkiem szybkiego rozwoju i gwarantem poprawienia jakości usług wielu sektorów. Modelowanie procesów zachodzących w firmie, dokumentowanie ich przebiegu, analizowanie i doskonalenie, pozwalają na osiągnięcie wielu korzyści i zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w II edycji konferencji poświęconej zagadnieniom modelowania procesów biznesowych w placówkach finansowych:

„BPM – systemy zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego”
która odbędzie się 21 września 2011r. w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A. w Warszawie.

Wystąpią przed Państwem:
Liderzy
dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: ISCG, Passus, Devoteam, Axence
oraz Niezależni Eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami:
- Pani Monika Borowiecka-Paczkowska, Kierownik Zespołu Procesowego Likwidacji Szkód, Biuro Zarządzania Procesami, TUiR WARTA S.A.
- Pan Andrzej Kasiński, Dyrektor ds. Zarządzania Jakością, Bank Zachodni WBK S.A.
- Pan Cezary Dziułka, Dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym, Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
W programie również bezpłatne warsztaty z Firmą Passus.

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę Zarządzającą:
sektora finansowego, przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Dla wyżej wymienionych Przedstawicieli wstęp jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bpm-dla-sekt...

Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 224 06 40
magdalena.siwek@multitrain.pl
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

W imieniu firmy MediaPlus, wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji przywódczych, skutecznym motywowaniem i dbaniem o rozwój swoich pracowników bardzo serdecznie zapraszam do udziału w drugiej edycji szkolenia:
„METODY COACHINGOWE W PRACY MANAGERA”

Na szkoleniu uczestnicy poznają między innymi skuteczne narzędzia coachingowe, przeprowadzą osobistą analizę SWOT, nauczą się we właściwy sposób udzielać informacji zwrotnej motywującej i korygującej oraz zdobędą wiedzę z zakresu wykorzystania metod coachingu w pracy managera.

Szkolenie poprowadzi Anna Zaremba, licencjonowany coach ICC z wieloletnim doświadczeniem managerskim w biznesie. W swojej karierze Anna zarządzała strukturami sprzedaży w polskich i międzynarodowych korporacjach, takich jak PZU Życie, Amplico Life czy AXA Polska. Jako trener współpracowała z takimi markami jak Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Bank Millenium, czy BGK.

Szkolenie odbędzie się w dniach 10-11 Września 2011 w centrum Łodzi.

Koszt szkolenia to 720zł netto od osoby. Przewidujemy cenę rabatową w wysokości 580zł netto za osobę przy zgłoszeniach do 31. Sierpnia 2011 lub przy jednoczesnym zgłoszeniu się przynajmniej dwóch osób.

Pod poniższym adresem znajdą Państwo więcej szczegółów dotyczących szkolenia, a także informacje o konkursie, w którym do wygrania jest darmowa wejściówka na to wydarzenie.
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-metody-co...

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media.

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

„Business Intelligence w instytucjach finansowych”
7 lutego 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w III edycji konferencji poświęconej zagadnieniom Business Intelligence w instytucjach finansowych.
Business Intelligence to szereg elementów wspierających proces podejmowania decyzji. Opiera się na stosowaniu wielu umiejętności, technologii, aplikacji i praktyk, służących do przekształcania danych w informacje, a ich w wiedzę, wykorzystywaną ostatecznie do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Wystąpią przed Państwem:
Liderzy
dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: Oracle, SmartCon, Business Partners eXcellence, Sanmargar Team
oraz Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami.
Proponowane zagadnienia:
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- OLAP – odległe dzieje?

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę podejmującą decyzje strategiczne w firmie – dyrektorów finansowych; menadżerów Business Intelligence, dyrektorów i kierowników IT, kierowników projektów, architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych; architektów aplikacji; osoby odpowiedzialne za rozwój firmy.

Wstęp bezpłatny dla Przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-w-instytu...


Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.pl
Zuzanna Mikołajczyk

Zuzanna Mikołajczyk Trener, konsultant,
Akademia Skutecznego
Działania Iwony ...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

"DEBIUT NA STANOWISKU KIEROWNCZICZYM" - JEDNODNIOWE SZKOLENIE DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY SĄ, BĘDĄ LUB CHCĄ BYĆ W TAKIEJ SYTUACJI

Liderem stajemy się każdego dnia. W dzisiejszych czasach bycie skutecznym kierownikiem-liderem to wyzwanie. Jest wiele zadań i oczekiwań, a czasu - wydaje się - że coraz mniej. To rodzi obawy i powoduje stres nowomianowanych kierowników. A przecież może być inaczej! Zrozumienie swojej nowej roli i dowiedzienie się, jak można budować swoją skuteczność i wiarygodność, jest najlepszym sposobem na stanie się prawdziwym liderem oraz drogą do czerpania z tego przyjemności i satysfakcji.

Termin: 10.02.2012
Miejsce: Warszawa

Więcej informacji (program): http://asdimo.pl/dok/Debiut.na.stanowisku.kierowniczym...

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

„Modelowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych”

Moduł I - Organizacja i funkcjonowanie zarządzania procesami biznesowymi w instytucji ubezpieczeniowej.
Data i miejsce: 2-3 kwietnia 2012r.; Warszawa

Moduł II - Analiza i usprawnianie procesu ubezpieczeniowego w instytucji ubezpieczeniowe.
Data i miejsce: 23-24 kwietnia 2012r., Warszawa

Trener – dr Józef Bielecki


Trudno projektować i wdrażać odpowiedni model zarządzania procesami biznesowymi w instytucjach ubezpieczeniowych jeśli nie mamy odpowiednio przygotowanej i świadomej takiej potrzeby kadry kierowniczej i pracowników.
Te warsztaty, o praktycznej orientacji, dają taką szansę.

Cel szkolenia:
-Nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia modelu zarządzania procesami biznesowymi w specyfice instytucji ubezpieczeniowej,
-Uzyskać certyfikat ,,Menedżer procesów biznesowych’’.

Odbiorcy szkolenia:
-Pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie procesami biznesowymi,
-Pracownicy uczestniczący w procesach (kierownicy działów, menedżerowie produktów),
-Menedżerowie projektów.

Forma szkolenia:
-Prezentacje, dyskusje i ćwiczenia warsztatowe na przygotowany materiał z tematyki ubezpieczeniowej,
-Analiza studiów przypadku z tematyki ubezpieczeniowej.

Czas trwania szkolenia:
-3 dni – 3x8 godzin

Możliwość uzyskania certyfikatu ,,Menedżer procesów biznesowych’’
Warunki uzyskania certyfikatu:

-Uczestnictwo w I i II module szkolenia,
-Napisanie projektu pod kierunkiem dr Józefa Bieleckiego na wybrany temat ze swojej firmy z zastosowaniem metodyki prezentowanej na szkoleniach (Jeżeli zachodzi konieczność praca może być utajniona),
-Zdanie testowego egzaminu z przerobionego materiału wraz z prezentacją wyników projektu.

Ilość miejsc ograniczona!!!

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji .

Szczegóły na stronie:http://www.multitrain.pl

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel.+48 22/101 33 46
dorota.iwanicka[at]multitrain.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

Stwórz lub rozwiń firmę na szkoleniach dofinansowanych z UE (7 dni zajęć)!

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszam do udziału w nowym, dofinansowanym ze środków UE, projekcie szkoleniowym bazującym na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Na początek tylko jedna grupa, tylko 12 osób. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących lub prowadzących własną działalność, z woj. mazowieckiego.
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: !!!OGŁOSZENIA!!!

"BPM - systemy zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego"
22 marca 2012 rok, Warszawa
Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A.


Zarządzanie procesowe jest w obecnych czasach niezbędnym warunkiem szybkiego rozwoju i gwarantem poprawienia jakości usług tego sektora. Modelowanie procesów zachodzących w instytucji finansowej, dokumentowanie ich przebiegu, analizowanie i doskonalenie, pozwalają na osiągnięcie wielu korzyści i zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

Wystąpią przed Państwem:
- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: Passus, IBM, BMS, WEBCON
- oraz Niezależni Eksperci , którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami:
- Jacek Wojcieszyński z prelekcją "Wdrożenie BPM w dużym banku komercyjnym"
- dr Józef Bielecki z prelekcją "Rozwój kultury procesowej w instytucjach finansowych"

W programie również bezpłatne warsztaty Firmy Passus.

Proponowane zagadnienia:
- analiza i opis procesów
- projektowanie procesów
- modelowanie procesów biznesowych
- zarządzanie i audyt procesów
- symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
- technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
- Business Process Outsourcing (BPO)
- Business Activity Monitoring (BAM)
- Service Oriented Architecture (SOA)

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę Zarządzającą: sektora finansowego, przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny dla Przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.

Ilość miejsc ograniczona!

Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bpm-dla-sekt...

Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.plJoanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 13:54

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do