Temat: wydech
Powiem Ci Andrzej, że moim zdaniem budowanie podwójnego wydechu ma bardzo, bardzo średni sens ;>
Chyba, że masz niemiecki gust, bo oni nawet w "litrze" dublują rury :P
Po prostu taki wynalazek tylko wygląda, ale nic nie "robi".
W rzędowum silniku umieszczonym poprzecznie, gdzie kolektor wydechowy jest idealnie symetryczny, rozdwojony wydech poza optyką nie da nic.
Jak chcesz poczuć różnicę w jeździe i w akustyce zrób jeden wydech, ale z małą modyfikacją. Zdejmij katalizator i wywal wszystko ze środka, bo w MK I z pewnością już nie działa a tylko hamuje wylot spalin. Ceramikę dobrze tłucze się łyżką do kół i wszystko ładnie wylatuje bez prucia puszki. Kup sobie pożądny sportowy tłumik końcowy. Tak jak Tomek wspominał ULTER jest super za przystępną cenę. Jest duży wybór w zależności od preferencji: głośniejszy, cichszy, bardziej basowy - co kto lubi :) Połącz katalizator z tym tłumikiem solidną nową rurą i banan na ustach gwarantowany :)
A potem możesz pogrzebać sobie w dolocie i wtryskach :P