Katarzyna
Mirkiewicz
Trener i
coach.Muzyk.
Kreatorka śmiałych
wizji i ambitnyc...
Temat: Trudny Klient - raklamacje i zastrzeżenia - szkolenie...
Witam,Już tylko kilka miejsc zostało na szkolenie:
TRUDNY KLIENT – POSTĘPOWANIE W SYTUACJI REKLAMACJI I ZASTRZEŻEŃ
Warsztaty odbędą się w dniach 23-24 XI 2009 w wygodnym i dobrze
wyposażonym ośrodku w centrum Warszawy.
Dla osób zainteresowanych przewidzieliśmy 10% rabatu.
Szkolenie poprowadzi wybitny trener – praktyk z ogromnym doświadczeniem trenerskim i biznesowym, coach i psycholog.
Najważniejsze zagadnienia szkolenia:
- Typologia trudnych klientów i scenariusze postępowania
- Psychologiczne mechanizmy stawania się trudnym klientem
- Bank typowych trudnych sytuacji i co z nimi zrobić?
- Zasady postępowania w sytuacji reklamacji i zastrzeżeń
- Procedury reklamacyjne
- Reguły wpływu społecznego a reagowanie na zastrzeżenia
- Programatory językowe i ich wpływ na reakcje klientów
- Asertywna odmowa
- Zasady obsługi telefonicznej
- Techniki ułatwiające reagowanie w trudnych sytuacjach z klientami
- Sposoby czytania "między wierszami" czyli praktyczne zastosowanie technik aktywnego słuchania w komunikacji z niezadowolonym klientem
- Zarządzanie emocjami
- Rola empatii i nastawienia na efekt końcowy sytuacji reklamacyjnej
- Techniki antystresowe
Jeśli chcesz zapisać się na to szkolenie proszę o kontakt:
katarzyna.dabrowska@academia.net.pl
Pozdrawiam,
Katarzyna Dąbrowska
Ps. O dopisaniu na listę Uczestników decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń.