Katarzyna Mirkiewicz

Katarzyna Mirkiewicz Trener i
coach.Muzyk.
Kreatorka śmiałych
wizji i ambitnyc...

Temat: Trudny Klient - raklamacje i zastrzeżenia - szkolenie...

Witam,

Już tylko kilka miejsc zostało na szkolenie:

TRUDNY KLIENT – POSTĘPOWANIE W SYTUACJI REKLAMACJI I ZASTRZEŻEŃ

Warsztaty odbędą się w dniach 23-24 XI 2009 w wygodnym i dobrze
wyposażonym ośrodku w centrum Warszawy.

Dla osób zainteresowanych przewidzieliśmy 10% rabatu.

Szkolenie poprowadzi wybitny trener – praktyk z ogromnym doświadczeniem trenerskim i biznesowym, coach i psycholog.

Najważniejsze zagadnienia szkolenia:

- Typologia trudnych klientów i scenariusze postępowania
- Psychologiczne mechanizmy stawania się trudnym klientem
- Bank typowych trudnych sytuacji i co z nimi zrobić?
- Zasady postępowania w sytuacji reklamacji i zastrzeżeń
- Procedury reklamacyjne
- Reguły wpływu społecznego a reagowanie na zastrzeżenia
- Programatory językowe i ich wpływ na reakcje klientów
- Asertywna odmowa
- Zasady obsługi telefonicznej
- Techniki ułatwiające reagowanie w trudnych sytuacjach z klientami
- Sposoby czytania "między wierszami" czyli praktyczne zastosowanie technik aktywnego słuchania w komunikacji z niezadowolonym klientem
- Zarządzanie emocjami
- Rola empatii i nastawienia na efekt końcowy sytuacji reklamacyjnej
- Techniki antystresowe


Jeśli chcesz zapisać się na to szkolenie proszę o kontakt:

katarzyna.dabrowska@academia.net.pl

Pozdrawiam,
Katarzyna Dąbrowska

Ps. O dopisaniu na listę Uczestników decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń.

konto usunięte

Temat: Trudny Klient - raklamacje i zastrzeżenia - szkolenie...

Witam,

Pani Kasiu mam pytanie czy przewidują Państwo w najbliższym czasie jakieś szkolenia? Interesuje mnie wszystko związane ze sprzedażą.
Proszę o info na priv.

pozdrawiam
Piotr
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Następna dyskusja:

Szukam Pracy PH Warszawa...




Wyślij zaproszenie do