Agnieszka T.

Agnieszka T. Freelancer /
Consultant /
Psycholog Społeczny
/ wellness ...

Temat: Produkty do promocji/ gadżety/

Zapraszam do wypowiedzi jak Państwo oceniają sprzedaż gdy w promocji dołączany jest gadżet?
Jaki powinien on być? orginalny, funkcjonalny -zapraszam do dyskusji oraz kontaktu, jeśli szukają Państwo kompleksowej obsługi w zakresie prod.do promocji.
Nasza firma jest polskim oddz.Astra Home Greece gdzie obsługujemy firmy FMCG wydawnictwa.
atruszkowska@idcolors.pl
Paweł Wacławik

Paweł Wacławik Wielbiciel szeroko
rozumianej sprzedaży
i wyzwań z tym zw...

Temat: Produkty do promocji/ gadżety/

W mojej praktyce zawodowej wielokrotnie wykorzystywałem gadżety reklamowe i mogę powiedzieć, że zauważyłem pewne prawidłowości:
1. Szkoda wydawać pieniędzy jeśli ma to być byle co. Zawsze stosowałem zasadę lepiej mniej, a lepszej jakości niż dużo byle czego. Efekty promocji były zawsze lepsze.
2. Praktyczne gadżety zawsze są lepsze bo dają promującemu punkt zaczepienia w negocjacjach handlowych.
3. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest gadżet, który się zużywa, bo jeśli się sprawdził to mamy otwartą drogę do nastepnych zamówień i negocjacji handlowych w przyszłości.
Niestety era gadżetów jakby pomału mija i jeśli one są to zawsze chętnie są brane, ale wchodzą na rynek nowe formy promocji i gadżetem (szczególnie tanim i byle jakim) już wiele się nie zwojuje :-(.
Pozdrawiam,

Paweł Wacławik
Aleksander Chudy

Aleksander Chudy Activation Manager,
Żywiec Zdrój S.A.

Temat: Produkty do promocji/ gadżety/

Ja bym na początek zadał pytanie, czy mówimy tu o gadżecie dodanym do on-packa czy o gadżecie wydawanym poza linią kas.
W przypadku on-packów ich przewagą jest, iż shopper od razu wie, co dostanie, nie musi za gadżetem biegać, może to być argumentem do zakupu tego produktu kosztem innego. Lecz o skuteczności takiej formy promocji ogólnie ciężko się wypowiadać, gdyż zależy to od kategorii produktów, od roli kategorii jaką odgrywa u kupującego, od tego co w tym czasie czyni konkurencja itp itd. I tutaj zgodzę się z wypowiedzią Pawła, jeśli chodzi o sam wybór gadżetu. Warto jednak pamiętać, że są kategorie produktów, gdzie na półkach można znaleźć tyle on-packów (nawet na oba święta :D), że dla kupującego gadżet nie stanowi już wartości dodanej bądź argumentu zachęcającego do zakupu. Ale to znowu wracamy do czynników indywidualnych dla kategorii.

W drugim przypadku gadżet musi być rzeczywiście atrakcyjny, by nabywca zdecydował się na poszukiwanie punktu, gdzie może swój gadżet odebrać. A że często bywa, że akurat gadżety "wyszły", hostessy mają przerwę albo po prostu jest kolejka oczekujących, że nabywca nie dostaje gadżetu i jest zły na markę.
Lukasz M.

Lukasz M.
www.IntelektPuzzles.
com

Temat: Produkty do promocji/ gadżety/

Hmmm... my produkujemy gadżety reklamowe, które mogą być idealne do budowy programu lojalnościowego dla klientów ponieważ oferowane są na kilku poziomach trudności. Mowa o gadżetach Intelekt Puzzles ze strony http://www.intelektpuzzles.com Zasada ich rozdawania jest prosta. Kup nasz główny produkt a w prezencie otrzymasz model z poziomu podstawowego. Gdy wrócisz kupić kolejny nasz produkt dostaniesz kolejny model z poziomu wyższego lub kolejny z podstawowego. I na tej zasadzie można sprzedać dowolny produkt wciągając klienta w kolekcjonowanie gadżetów Intelekt Puzzles. Proste i skuteczne. Sprawdza się przy produktach z wysoką marżą bo cena tych gadżetów oscyluje w okolicach 12z/szt (z nadrukiem) więc do chipsów ich raczej nie dodamy...

Następna dyskusja:

Sensido produkty FMCG




Wyślij zaproszenie do