Karolina Gruss-Kufel

Karolina Gruss-Kufel magister ekonomii

Temat: Kampania promocyjna marki Douwe Egberts

Wyjątkowy smak lub zwrot pieniędzy zapewnia w najnowszej kampanii promującej kawy rozpuszczalne marka Douwe Egberts. Marka zaprasza miłośników kawy do oceny satysfakcji smaku i wzięcia udziału w akcji, która potrwa do 31 sierpnia br.

Kampania promocyjna Douwe Egberts ma na celu zachęcenie do spróbowania i oceny kaw oferowanych przez markę. Niepowtarzalny, doskonały smak i najwyższa jakość to główne zalety, które marka Douwe Egberts pragnie przekazać smakoszom kawy.

W organizowanej akcji promującej kawę Douwe Egberts firma Sara Lee Coffee & Tea Poland wykorzystuje mechanizm „cashback”. Osoby, które zdecydują się zakupić dowolną kawę rozpuszczalną Douwe Egberts i nie będą zadowolone z jej smaku, otrzymają zwrot pieniędzy wydanych na jej zakup. Wystarczy, że wypełnią formularz dostępny na stronie http://douwe-egberts.com.pl, dołączą dowód zakupu i wyślą go na wskazany adres, podając przyczynę niezadowolenia związanego ze smakiem kawy. Każdego miesiąca trwania akcji pierwsze 1000 osób otrzyma zwrot pieniędzy za zakup kawy.

Akcja komunikowana jest na promocyjnych opakowaniach dostępnych w największych hiper i supermarketach na terenie całego kraju, mediach oraz poprzez dedykowaną stronę internetową http://douwe-egberts.com.pl. Promocja sprzedaży potrwa do 31 sierpnia br.
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Kampania promocyjna marki Douwe Egberts

Karolina Gruss-Kufel:
Wyjątkowy smak lub zwrot pieniędzy zapewnia w najnowszej kampanii promującej kawy rozpuszczalne marka Douwe Egberts. Marka zaprasza miłośników kawy do oceny satysfakcji smaku i wzięcia udziału w akcji, która potrwa do 31 sierpnia br.

Kampania promocyjna Douwe Egberts ma na celu zachęcenie do spróbowania i oceny kaw oferowanych przez markę. Niepowtarzalny, doskonały smak i najwyższa jakość to główne zalety, które marka Douwe Egberts pragnie przekazać smakoszom kawy.

W organizowanej akcji promującej kawę Douwe Egberts firma Sara Lee Coffee & Tea Poland wykorzystuje mechanizm „cashback”. Osoby, które zdecydują się zakupić dowolną kawę rozpuszczalną Douwe Egberts i nie będą zadowolone z jej smaku, otrzymają zwrot pieniędzy wydanych na jej zakup. Wystarczy, że wypełnią formularz dostępny na stronie http://douwe-egberts.com.pl, dołączą dowód zakupu i wyślą go na wskazany adres, podając przyczynę niezadowolenia związanego ze smakiem kawy. Każdego miesiąca trwania akcji pierwsze 1000 osób otrzyma zwrot pieniędzy za zakup kawy.

Jeśli będę 1002-gą konsumentką niezadowoloną ze smaku kawy, nie otrzymam zwrotu pieniędzy?:)
W tego typu obietnicach warto stosować zasadę wszyscy, albo nikt, bo przysłowiowy 1001-szy niezadowolony konsument może wywołać więcej negatywnego szumu wokół marki, niż tych tysiąc niezadowolonych, którzy zostali "zaspokojeni finansowo".Zwłaszcza jeśli stał na poczcie w kolejce, aby wysłać dowód zakupu.Oczywiście nie sądzę, żeby aż 1000 osób odsyłało dowód zakupu, raczej będą to śladowe przypadki, ale szczególnie w marketingu przezorność musi być cnotą obowiązkową.

Akcja komunikowana jest na promocyjnych opakowaniach dostępnych w największych hiper i supermarketach na terenie całego kraju, mediach oraz poprzez dedykowaną stronę internetową http://douwe-egberts.com.pl. Promocja sprzedaży potrwa do 31 sierpnia br.

Następna dyskusja:

Kampania promocyjna marki D...




Wyślij zaproszenie do