Jacek Kotarbiński kotarbinski.com
Temat: 3 Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu 2-3 czerwca...
3 Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu, 2-3 czerwca 2011, Warszawa
Największe spotkanie branży marketingu handlowego (trade marketingu), category management, sieci handlowych, firm badawczych i globalnych ekspertów.
Eksperci z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii, Czech i Polski przedstawią najważniejsze trendy i doświadczenia związane z budowaniem i zarządzaniem markami produktów w miejscu sprzedaży.
Organizatorem kongresu jest POPAI The Global Association for Marketing at-Retail - największe na świecie stowarzyszenie non profit, zajmujące się rozwojem wiedzy z zakresu shopper marketingu.
Przy zgłoszeniu do 20 maja - specjalna oferta rabatowa !
KLUCZOWA TEMATYKA KONGRESU:
* ZACHOWANIA KLIENTÓW
* BADANIA MIEJSCA SPRZEDAŻY
* WSPÓŁPRACA MARKETERÓW I SIECI HANDLOWYCH
* ZARZĄDZANIE MARKĄ W SIECIACH SPRZEDAŻY
* SKUTECZNE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ
* BEST PRACTICES
Zapraszamy na kongres:
> zarządzających marketingiem i sprzedażą
> właścicieli i zarządzających sieciami sklepów
> właścicieli i zarządzających firmami FMCG
> szefów i specjalistów trade marketingu
> category managerów
> product i brand managerów
> merchandiserów i zarządzających półką
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I WARUNKI UDZIAŁU
http://www.shoppermarketing.pl
Dla członka grupy Goldenline: 10% rabatu (prosimy zaznaczyć na karcie zgłoszenia)