Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński kotarbinski.com

Temat: 3 Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu 2-3 czerwca...


Obrazek

3 Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu, 2-3 czerwca 2011, Warszawa

Największe spotkanie branży marketingu handlowego (trade marketingu), category management, sieci handlowych, firm badawczych i globalnych ekspertów.

Eksperci z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii, Czech i Polski przedstawią najważniejsze trendy i doświadczenia związane z budowaniem i zarządzaniem markami produktów w miejscu sprzedaży.

Organizatorem kongresu jest POPAI The Global Association for Marketing at-Retail - największe na świecie stowarzyszenie non profit, zajmujące się rozwojem wiedzy z zakresu shopper marketingu.

Przy zgłoszeniu do 20 maja - specjalna oferta rabatowa !

KLUCZOWA TEMATYKA KONGRESU:
* ZACHOWANIA KLIENTÓW
* BADANIA MIEJSCA SPRZEDAŻY
* WSPÓŁPRACA MARKETERÓW I SIECI HANDLOWYCH
* ZARZĄDZANIE MARKĄ W SIECIACH SPRZEDAŻY
* SKUTECZNE NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ
* BEST PRACTICES

Zapraszamy na kongres:
> zarządzających marketingiem i sprzedażą
> właścicieli i zarządzających sieciami sklepów
> właścicieli i zarządzających firmami FMCG
> szefów i specjalistów trade marketingu
> category managerów
> product i brand managerów
> merchandiserów i zarządzających półką


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I WARUNKI UDZIAŁU
http://www.shoppermarketing.pl

Dla członka grupy Goldenline: 10% rabatu (prosimy zaznaczyć na karcie zgłoszenia)


Obrazek