P P. ps
Temat: Szkolenie z merchandisingu - prowadzą praktycy !! z...
ZAPRASZAM NA SZKOLENIE OTWARTE Z MERCHANDISINGU----------------CATMAN POLSKA Sp. z o.o.--------------------------
Korzyści ze szkolenia:
* Usystematyzowanie i nabycie wiedzy dotyczącej ekspozycji towarów
* Poznanie różnych technik stosowanych w merchandisingu
* Możliwość opracowania strategii i standardów merchandisingowych
Cel prowadzenia zajęć:
* Poznanie podstawowych zasad Merchandisingu
* Poznanie podstawowych analiz
* Gotowość do samodzielnej pracy koncepcyjno-analitycznej
Program warsztatów:
1. Baza Merchandisingu
- Definicja Merchandisingu
- Zasady zachowania się kupujących w punkcie detalicznym
- Decyzja zakupu
- 20/80 - prawo Pareta
- Użyteczne wskaźniki
2. Ważne elementy merchandisingu
- Różne typy nabywców
- Percepcja postrzegania
- Natężenie ruchu klienta
- Ruch Klienta w sklepie
- Klient w kategorii produktów
- Budowa półki
- Wygląd i ustawienie produktu na półce
- Merchandising na ladzie ze sprzedażą "tradycyjną"
- Spotykanie błędy
3. Marketingowy Mix, a merchandising
- Produkt - wygląd
- Cena
- Reklama
- Promocja
4. Segmentacja, teatralizacja i animacja oferty handlowej
- Segmentacja dla racjonalizacji oferty
- Merchandising który "uwodzi" dla większego komfortu zakupów
- Animacja (promocje, mini-światy) zdynamizowanie zakupów impulsowych
5. Merchandising analityczny i koncepcyjny
- Podstawowe analizy
- Schemat budowania ekspozycji
- Użycie programów wizualizacji ekspozycji
- Opracowywanie standardów Merchandisingu
Forma prowadzenie zajęć:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową. Dużo zdjęć, nagrań video i case study uatrakcyjnią naszą pracę; co samo w sobie nie wyklucza pracy w mniejszych grupach nad opracowaniem własnych ekspozycji towarowych.
Trenerzy prowadzący:
Piotr Ignaczak
Partner Zarządzający w Catman Polska. Od 9 lat pracujący na rynku szkoleniowo - konsultacyjnym jako trener
i doradca. Doświadczenie zawodowe, zdobywał pracując przez 9 lat jako manager w strukturach działów sprzedaży w firmach handlowych, dystrybucyjnych oraz detalicznych. Wykształcenie - SWPS, psychologia z ukierunkowaniem na zrozumienie procesów decyzyjnych konsumentów.
Specjalizuje się w:
- Merchandisingu - jak budować i wdrażać standardy ekspozycji towarów
- Category Management - jak zarządzać kategoriami produktów w punktach sprzedaży
- Coachingu handlowym
- Zarządzaniu działem handlowym
- Efektywności szkoleń.
Olgierd Rodziewicz-Bielewicz
Partner Zarządzający w Catman Polska. Od ponad 10 lat zawodowo związany z handlem, sieciami, branżą FMCG. W życiu zawodowym był po obu stronach barykady. Dyrektor hali, kupiec, Key Account Manager. Ze szkoleniami i projektami związany od początku kariery, chociaż z różnym natężeniem. Wykształcenie - UAM w Poznaniu i Uniwersytet Rennes II (Francja). Stypendysta rządu francuskiego. Studia w zakresie zarządzania - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu i Uniwersytet w Rennes I.
Specjalizuje się w:
- Organizacji struktur sieciowych
- Strategii konkurowania w handlu
- Działach kupieckich, negocjacjach
- Merchandisingu sieciowym, behawioralnych zachowaniach konsumentów
- Rentowności w handlu
- Coachingu handlowym
Informacje i zapisy : paulina.piechaczyk@grupa-taurus.pl
tel. 601 191 005
Paulina Piechaczyk
Kierownik ds. Obsługi Szkoleń
Biuro Handlowe
Catman Polska Sp. z o.o