Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


DOSTAĆ SIĘ DO KONCERNU

Dość już masz, zastanawiania się czy Cię szef uzna, czy nie .....
Marzysz o nowych ambitnych wyzwaniach ....
Marzysz o większej pensji ...
Marzysz o pracy dla międzynarodowych korporacji, gdzie obowiązują przejrzyste reguły ...
Chciałbyś, aby częściej odpowiadano na Twoje przesłane aplikacje...
Chciałbyś poznać tajniki rekrutacji stosowane przez największe koncerny,
Zastanawiałeś się czy Assessment Center da się oszukać ...


Jeśli zgadzasz się przynajmniej z jednym z powyższych twierdzeń to znaczy, że nasza oferta skierowana jest właśnie do Ciebie.

Zapraszamy Cię na wyjątkowe, fantastyczne szkolenie pt:

„Jak zdobyć wymarzoną pracę w dziale handlowym, zakupowym lub marketingowym międzynarodowego koncernu ”.

Szkolenie prowadzone będzie podczas czterech dni (w dwa weekendy ) przez specjalistów od rekrutacji z firmy head hunterskiej oraz bezpośrednio od byłego wielokrotnego pracownika koncernów.

Po zakończonym szkoleniu będziesz potrafił (a) :
• Zbudować cele zawodowe w taki sposób, aby uczestniczyć tylko w odpowiednich projektach rekrutacyjnych,
• Napisać profesjonalny list motywacyjny oraz CV w taki sposób, aby zwielokrotnić odzew z wysłanych aplikacji,
• Poradzić sobie z trudnymi, podchwytliwymi pytaniami podczas rekrutacji ,
• Poradzić sobie z trudnymi scenkami odgrywanymi podczas rekrutacji,
• Przygotować się do odegrania „pożądanych ról” podczas Assessment Center

Po zakończonym szkoleniu poznasz:
• Tajniki i techniki rekrutacji i selekcji stosowane przez koncerny międzynarodowe oraz przez wyspecjalizowane firmy head hunterskie,

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz:
• Informację zwrotną na temat Twoich dokumentów aplikacyjnych
• Informację zwrotną na Twojego udziału w konkretnych narzędziach rekrutacyjnych takich jak np. Assessment Center lub rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji: http://smgkrc.com/pl/A2-4-2.html

TERMINY SZKOLENIA
I. 26-27.06 i 03-04.07
II. 11-12.09 i 18-19.09

KONTAKT

SMG/KRC POLAND HR
Region Południowy Sp. z o. o.

ul. 3-go Maja 22
40-096 Katowice
Tel. 32 203 74 54
http://www.smgkrc.com

Tomasz Szmyt
tel.: 796 052 370
e-mail: tomasz.szmyt@smgkrc.com

Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com

Zapraszam również do zapoznania się z artykułem powiązanym z tematyką wyżej zaprezentowanego szkolenia

http://sprzedaz.nf.pl/Artykul/10738/Jak-zdobyc-wymarzo...Agnieszka Mitka edytował(a) ten post dnia 14.06.10 o godzinie 11:07
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH Z ELEMENTAMI BIZNESOWEGO JĘZYKA ANGIELSKIEGO

„wszystko co umysł stworzy i w co wierzymy, człowiek może zrealizować”
Napoleon Hill

• Chcieliby Państwo rozwinąć umiejętności prezentacyjne swoich pracowników?
• Chcieliby Państwo, aby Wasi ludzie potrafili prezentować w języku angielskim z uwzględnieniem specyfiki kultury krajów anglosaskich?
• Chcieliby Państwo rozwijać umiejętności językowe pracowników w taki sposób, aby Wasz biznes odnosił z tego widoczne korzyści?

Jeśli przynajmniej na dwa z powyższych pytań odpowiedzieli Państwo twierdząco to znaczy, że nasza oferta skierowana jest właśnie do Was.

Oferujemy Państwu wyjątkowe, oryginalne, autorskie szkolenie pt.:

„Sztuka wystąpień publicznych z elementami biznesowego języka angielskiego”

Szkolenie prowadzone będzie metodą warsztatową podczas pięciu dni (3 dni aktywnej i twórczej teorii oraz 2 dni praktyczne) przez specjalistę od biznesowego języka angielskiego oraz przez specjalistę od wystąpień publicznych i prezentacji, byłego wieloletniego pracownika koncernów międzynarodowych.

Po zakończonym szkoleniu Państwa pracownicy będą potrafili:

• samodzielnie przygotować prezentację w formie pokazu Power Point (również w języku angielskim),
• samodzielnie dokonać prezentacji w języku angielskim,
• wywierać zamierzony wpływ na postawy audytorium,
• dokonać aranżacji pomieszczenia w którym odbędzie się wystąpienie w zależności od audytorium,
• posługiwać się pomocami prezentacyjnymi.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają:

• elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej mające wpływ na odbiór osoby prezentującej przez audytorium,
• najskuteczniejsze techniki przekazu informacji w zależności od celu i audytorium,
• uwarunkowania w kulturze angielskiej, które należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu prezentacji,
• specjalistyczne słownictwo, czasy i inną specyfikę języka angielskiego używaną podczas prezentacji przez osoby dla których język angielski jest językiem ojczystym.

Na szkoleniu Państwa pracownicy:

• będą mięli możliwość przygotowania i zaprezentowania prezentacji języku polskim dotyczących konkretnie ich specyfiki pracy,
• otrzymają informację zwrotną od innych uczestników szkolenia oraz od trenera praktyka na co dzień prezentującego dla uznanych na firm,
• będą mięli możliwość przygotowania i zaprezentowania prezentacji w języku angielskim dotyczącej konkretnie ich specyfiki pracy,
• otrzymają informację zwrotną od innych uczestników oraz od t renera-filologa angielskiego, który specjalizuje się w języku angielskim dla biznesu,
• będą mięli możliwość skonsultowania swoich wątpliwości podczas indywidualnych rozmów dotyczących zarówno tematyki prezentacji jak i związanej z nią specyfiki języka angielskiego.

Opcjonalnie, chętni będą mieli możliwość zaproszenia trenera na realne wystąpienie publiczne, celem dokonania superwizji.
Zadaniem superwizji będzie udzielenie autorowi prezentacji informacji zwrotnej, dokonanej podczas obserwacji w naturalnej, biznesowej sytuacji.

Więcej informacji: http://smgkrc.com/pl/A2-4-3.html

TERMIN SZKOLENIA

20,21,22 oraz 28,29 sierpień (5 dni szkoleniowych)

KONTAKT

SMG/KRC POLAND HR
Region Południowy Sp. z o. o.

ul. 3-go Maja 22
40-096 Katowice
Tel. 32 203 74 54
http://www.smgkrc.com

Tomasz Szmyt
tel.: 796 052 370
e-mail: tomasz.szmyt@smgkrc.com

Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.comAgnieszka Mitka edytował(a) ten post dnia 14.06.10 o godzinie 11:07
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy na szkolenia. Aktualne zniżki dostępne są na stronie:
Reklamacje – zagadnienia praktyczno-prawne, 23.06.2010 r., Wrocław,
Program szkolenia

Język skutecznego wywierania wpływu na ludzi - warsztat psychologiczny, 24-25.06.2010 r., Poznań,
Program szkolenia

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam do Szkoły Trenerów Sprzedaży "Winning" we Wrocławiu.
Celem Szkoły jest:
* Rozszerzenie kompetencji trenerskich uczestników tak, aby po ukończeniu Szkoły mogli oni samodzielnie prowadzić szkolenia sprzedażowe, skutecznie przekazując rzetelną wiedzę o procesie sprzedaży oraz prezentując umiejętności sprzedażowe na prowadzonych przez siebie warsztatach,
* Przygotowanie uczestników do upowszechniania wśród handlowców dobrych i najlepszych praktyk sprzedaży wynikających z ich doświadczenia zawodowego,
* Doskonalenie umiejętności motywowania, inspirowania i angażowania handlowców w osiąganie stawianych celów sprzedażowych.

Więcej informacji na stronie www: Szkoła Trenerów Sprzedaży

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Pierwsze TAKIE szkolenie sprzedażowe
czyli jak robili TO Fenicjanie, jak robimy TO dziś?

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, to czy myślisz, że, w zależności co sprzedajesz, to proponujesz swoim Klientom produkty, czy usługi?

Czy nie jest tak, że większość Klientów ma serdecznie dosyć
wszechobecnej reklamy i sprzedawania na siłę?

Ba! Jak my sami reagujemy, na sprzedawców, którzy usiłują “wcisnąć” nam produkt, czy usługę, którą może i potrzebujemy, ale im bardziej osoba, która go sprzedaje usiłuje nam go wcisnąć, tym mniejszą mamy chęć do jego zakupu.

Czy jest zatem możliwe takie przeprowadzenie procesu sprzedaży, aby przyniósł on korzyść nie tylko sprzedającemu, lecz również aby kupujący był zadowolony, że dokonał transakcji z Tobą?

Pozwól teraz, że zadam trzy pytania, na które to odpowiedzi mogą Ciebie zainteresować w związku z charakterem szkolenia:

1. Czy można zrobić tak, aby raz zbudowana relacja cały czas owocowała, praktycznie bez naszego wysiłku i dalszego wkładu?

2. Czy istnieje “złote” rozwiązanie, które będzie powodowało, że każdy Klient będzie chciał z Tobą współpracować?

3. Czy na tym szkoleniu nauczysz się prowadzić rozmowę handlową, swoją prezentację i proces sprzedaży tak, że będzie on skuteczny w kontaktach z każdym Klientem?

Odpowiedzi:

Po pierwsze – z relacjami biznesowymi, jest zupełnie podobnie jak z relacjami przyjacielskimi, czy po prostu ze związkami – należy je cały czas pielęgnować i odpowiednio się im poświęcać. Jednak to od tego jak dobrze wyważymy cały proces tworzenia relacji, zależeć będzie jej późniejsze utrzymanie.

Po drugie – jeśli istnieje takie rozwiązanie i do tego je znasz, to bardzo chętnie o nim posłuchamy, a jeszcze chętniej sprawdzimy w praktyce. Szukanie złotego środka może jest dobre w innych dziedzinach, jednak w sprzedaży nie ma jednoznacznej teorii wszystkiego. Jednak jeśli znasz odpowiednią ilość podejść i sposobów, które możesz wykorzystać w kontakcie z Klientem, wówczas otwierają się przed Tobą drzwi do ich łączenia i wykorzystywania w różnych zestawieniach, zależnie od potrzeby – a to naprawdę skuteczne rozwiązanie.

Po trzecie: Na tym szkoleniu poznasz sposoby i wskazówki jak możesz jeszcze bardziej ulepszyć swoją rozmowę handlową, prezentację i proces sprzedaży, aby był on jeszcze bardziej skuteczny i korzystny dla obu stron transakcji. Nie wierzymy w rzeczy typu – “na tym szkoleniu nauczymy Cię X, Y i Z”. My możemy Tobie pokazać ścieżkę, to Ty zdecydujesz, czy narzędzie które Tobie damy, będzie przez Ciebie wykorzystywane. Nauka nowych rzeczy jest ciągłym procesem, który należy odpowiednią ilość razy powtórzyć, aby stał się bardziej automatyczny i intuicyjny.

Dlatego jeśli lubisz udoskonalać swoje umiejętności, swoje sposoby, swój warsztat i szlifować je, niczym jubiler szlifujący najdoskonalszy diament na świecie, to całkiem możliwe, że to szkolenie będzie dla Ciebie odpowiednie i da Tobie dużo więcej, niż możesz na początku się spodziewać.

Podstawowe korzyści, które możesz wynieść z tego szkolenia:
Zwiększanie efektywności działań na każdym etapie procesu sprzedaży.
Doskonalenie umiejętności budowania rynku – prospekting.
Planowanie i doskonalenie pierwszego kontaktu z klientem.
Doskonalenie umiejętności prowadzenia spotkania handlowego.
Zwiększanie prawdopodobieństwa finalizacji.
Stosowanie użytecznych narzędzi negocjacyjnych.
Pozyskiwanie poleceń, referencji.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na otwarte szkolenie dla sprzedających? Bo Ludzie, którzy bezpośrednio pracują z Klientami są podstawą działania każdej Firmy. Ich postawa, umiejętności, talenty decydują o sytuacji całej organizacji w krótkim i długim czasie. Dla klienta to właśnie Doradca, Handlowiec, Sprzedawca jest Firmą.

Kiedy: już 30 – 31 sierpnia 2010 (10:00 - 18:00)
Gdzie: Poznań – centrum (dokładne miejsce podamy niebawem)
Inwestycja: 460pln (do 22. sierpnia 370pln)

Jeśli masz jakieś pytania możesz skontaktować się z ze mną na priv/bądź marekm@adthink.pl / lub też tel 725 833 296

zapisy i szczegóły na stronie http://pierwszetakie.adthink.pl

Temat: SZKOLENIA

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. ma zaszczyt zaprosić do uczestnictwa w szkoleniu "NLP w skutecznym sprzedawaniu", które odbędzie się w dniach 18-19.10.2010 r. (2 dni) w Warszawie.

CELE I KORZYŚCI

Podniesienie umiejętności związanych ze sprzedażą produktów lub usług, udoskonalenie umiejętności komunikacji z każdym typem klienta, doskonała argumentacja i umiejętność wywierania wpływu.
Szkolenie będzie realizowane przez dwa dni w godzinach 10:00-17:00 z przerwą na lunch.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami szkolenia na stronie:
http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=60

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
p.korzeniewski@mcs.edu.pl

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
3 grudnia 2010 r., godz.: 9:00-17:00, Warszawa



Ile razy słyszałeś od klienta „za drogo” , „nie interesuje mnie to” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Pewnie zastanawiasz się w jaki sposób mogłeś go zatrzymać?

Bardzo prosty – zamiast kończyć rozmowę handlową, wystarczyło dalej ją kontynuować i zastosować technikę radzenia sobie z obiekcjami klienta, która umożliwiłaby Tobie odkrycie nieuświadomionych potrzeb twojego Klienta. Te szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.


CELE SZKOLENIA:
• Poszerzenie wiedzy na temat psychologicznych czynników zwiększających sukces w sprzedaży
• Zwiększenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem
• Zwiększenie umiejętności rozpoznawania potrzeb klienta
• Budowanie postawy profesjonalnego sprzedawcy


KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
• Zdobędziesz wiedzę: jak sprzedawać „siebie” i swój produkt lub usługę
• Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
• Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
• Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
• Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
• Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
• Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
• Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy



TRENER:
Maciej Michał Mazur


Trener szkoleń od 2006 roku. Absolwent Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej. Doświadczenie w przekazywaniu wiedzy szlifował przez 4 lata prowadząc zajęcia akademickie na pedagogicznych uczelniach wyższych. Doświadczenie w sprzedaży rozwija będąc od ponad dwóch lat aktywnym sprzedawcą produktów trudnozbywalnych (ubezpieczeń i programów inwestytycjnych). Specjalizuje się w dwóch obszarach szkoleń: efektywnego przetwarzania informacji (skutecznego uczenia się, szybkiego czytania i technik pamięciowych) oraz szkoleń ze sprzedaży. Szkolenia z perswazyjnych technik sprzedaży proponuje sprzedawcom i przedstawicielom handlowym. W czasie wszystkich swoich szkoleń kładzie nacisk na ćwiczenia praktyczne kształtujące umiejętności. Prywatnie miłośnik pięknej muzyki i aktywnego wypoczynku na łonie przyrody.


KOSZT:

Koszt szkolenia objęty promocją cenową: „BON SZKOLENIOWY”:
Zasady skorzystania z BONU są proste - oferujemy Państwu dwie możliwości :


980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugą osobę z firmy;

lub

980 PLN za dzień szkoleniowy jednego uczestnika + 1 PLN za drugi dowolnie wybrany dzień szkoleniowy z pakietu sprzedażowo-marketingowego

(cena szkolenia obejmuje: przeprowadzenie szkolenia, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe , certyfikat ukończenia szkolenia, kontakt mailowy i telefoniczny z trenerem)


KONTAKT:
Dział sprzedaży szkoleń biznesowych
Tel.: 502-190-259
email: szkolenia@akn.pl
http://akn.pl
Tomasz Szmyt

Tomasz Szmyt Key Account Manager
FMCG / Trener
Biznesu

Temat: SZKOLENIA

Witam Serdecznie i niniejszym zapraszam wszystkich zainteresowanych
do współpracy ze mną w zakresie szkoleń o tematyce :

sprzedażowej,
kierowania,
motywowania,
negocjacji oraz
zarządzania kluczowym klientem.

Ponadto zapraszam również do współpracy w zakresie
rekrutacji i selekcji
pracowników działów handlowych oraz managerów.

specjalizacja FMCG oraz B2B

więcej szczegółów oraz przykładowe programy szkoleń na :
http://www.tsbc.com.pl
kontakt
tel. 796 052 370
lub biuro@tsbc.com.pl
Ala H.

Ala H. rozwoj zawodowy i
osobisty

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowym:

SPRZEDAWCA/HANDLOWIEC na starcie do sukcesu.

W gwiazdkowej promocji 2 szkolenia w cenie 1-go!

Program obejmuje szkolenia:

"Sprzedawca/Handlowiec czyli Złota Rybka albo Rekin"/16.12.2010;Warszawa/

oraz

"Siła spokoju czyli jak zarządzać stresem i emocjami?"/17.12.2010;Warszawa/

1 pełny dzień szkoleniowy tylko 195zł.

Istnieje również możliwość udziału tylko w jednym z powyższych szkoleń.

Zainteresowanych szczegółami zapraszam do kontaktu na priv .Ala H. edytował(a) ten post dnia 30.11.10 o godzinie 20:17

Następna dyskusja:

Reklamacje i gwarancje- szk...




Wyślij zaproszenie do