konto usunięte

Temat: Sugerowana cena detaliczna

Witam wszystkich!

Postanowiłem zapytać Państwa o zdanie w temacie:
"Sugerowana cena detaliczna - szanse i zagrożenia"

Proszę dzielić się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie, rady i pomysły ;)

pozdrawiam, Łukasz
Michał Urbaniak

Michał Urbaniak Sprzedaje pomysły,
realizuje Twoje
marzenia...

Temat: Sugerowana cena detaliczna

Witaj Łukaszu.

Chyba postawiłeś zbyt trudne pytanie bo "zbyt wiele" odpowiedzi nie masz.

Moim zdaniem aby profesjonalnie podejść do tematu powinniśmy zadać sobie pytanie co to jest ta "sugerowana cena detaliczna" i w jaki sposób chcemy ją rozpatrywać.
Biorąc pod uwagę sprzedawcę/producenta wprowadzającego dany produkt na rynek jest to napewno jakaś informacja dająca realne podstawy do wyznaczenia współczynników sprzedaży takich jak planowany obrót, zakładana sprzedaż na handlowca, hurtowa cena sprzedaży, czy też dyrektywa nadrzędna każdej firmy - zysk. Biorąc to pod uwagę, musimy zdać sobie sprawę, że są to tylko pozorne dane najczęściej nie mające zbytniego pokrycia w rzeczywistości - jest to tylko przybliżone określenie, taka powiedzmy wizualizacja +/-, wiadomo mało jest dystrybutorów, czy tez odbiorców finalnych, którzy nie zaniżają sugerowanych cen dla przyciągnięcia klienta od konkurencji, nawet pomimo zawierania umów lojalnościowych.

Zastanawiam się co masz na myśli pisząć szanse i zagrożenia? Szanse czyli osiągniecie pewnej "stabilności handlowej" poprzez wprowadzenie tych cen na dany rynek, szanse na wyrównania cena na rynku, czy tez moim zdaniem zagrożenie związane z pewną stagnacją i niechęcią dystrybutorów cyt.:"Ten produkt sprzedają wszyscy i w tej samej cenie, więc ja nie widzę powodu dlaczego moja firma miałaby też tenże produkt sprzedawać."

Mam nadzieję, że rozdziewiczając temat wypowie się więcej osób. Sam jestem ciekawy co sądzą o tym inni managerowie.

Pozdrawiam i życzę sukcesów zawodowych :)

konto usunięte

Temat: Sugerowana cena detaliczna

Michał Urbaniak:
Witaj Łukaszu.

Chyba postawiłeś zbyt trudne pytanie bo "zbyt wiele" odpowiedzi nie masz.

Moim zdaniem aby profesjonalnie podejść do tematu powinniśmy zadać sobie pytanie co to jest ta "sugerowana cena detaliczna" i w jaki sposób chcemy ją rozpatrywać.
Biorąc pod uwagę sprzedawcę/producenta wprowadzającego dany produkt na rynek jest to napewno jakaś informacja dająca realne podstawy do wyznaczenia współczynników sprzedaży takich jak planowany obrót, zakładana sprzedaż na handlowca, hurtowa cena sprzedaży, czy też dyrektywa nadrzędna każdej firmy - zysk. Biorąc to pod uwagę, musimy zdać sobie sprawę, że są to tylko pozorne dane najczęściej nie mające zbytniego pokrycia w rzeczywistości - jest to tylko przybliżone określenie, taka powiedzmy wizualizacja +/-, wiadomo mało jest dystrybutorów, czy tez odbiorców finalnych, którzy nie zaniżają sugerowanych cen dla przyciągnięcia klienta od konkurencji, nawet pomimo zawierania umów lojalnościowych.

Zastanawiam się co masz na myśli pisząć szanse i zagrożenia? Szanse czyli osiągniecie pewnej "stabilności handlowej" poprzez wprowadzenie tych cen na dany rynek, szanse na wyrównania cena na rynku, czy tez moim zdaniem zagrożenie związane z pewną stagnacją i niechęcią dystrybutorów cyt.:"Ten produkt sprzedają wszyscy i w tej samej cenie, więc ja nie widzę powodu dlaczego moja firma miałaby też tenże produkt sprzedawać."

Mam nadzieję, że rozdziewiczając temat wypowie się więcej osób. Sam jestem ciekawy co sądzą o tym inni managerowie.

Pozdrawiam i życzę sukcesów zawodowych :)


Szkoda, że temat się urwał.
Szukam informacji o sugerowanej cenie detalicznej. Czy sugerowana cena detaliczna jest ceną ostateczną i czy są jakieś artykuły prawne na ten temat. Czasami firmy w marketingu sieciowym piszą "sugerowana cena detaliczna 49zł" ale co to znaczy, że mogę sprzedać taniej lub drożej? Czy to wewnętrzne zasady firmy? Jezeli tak to na jakiej podstawie o tym firma decyduje?
Kiedy mogę tak napisać w cenniku, a kiedy nie?

Pozdr.

Następna dyskusja:

Cena za domene.




Wyślij zaproszenie do