Przemysław M.

Przemysław M. Rozwój sprzedaży,
Marketing,
Innowacje,
e-commerce

Temat: Sprzedaż produktów premium a kryzys

Witam,
natchniony kilkoma artykułami o konsumpcji produktów klasy premium w okresie spowolnienia gospodarczego proponuję wymienić się opiniami.
Podobno produkty luksusowe odporne są na kryzys, gdyż ludzie je kupujący nie zmieniają łatwo przyzwyczajeń zakupowych (ci klienci to klasa wyższa). Nie chodzi mi tutaj o samochody, ale o kosmetyki, żywność.
Jakie zauważacie tendencje i jak wygląda prawdziwa sytuacja w segmencie premium FMCG?
Zapraszam do dyskusji.

Temat: Sprzedaż produktów premium a kryzys

Ogólnie jestem pozytywnie nastawiona do produktów premium. Mimo, iż nadszedł kryzys sklepy z tą żywnością mają się dobrze. Ja dosyć często kupuję na Black Caviar. Nie można ich równać do zwykłych marketów, gdyż jakością produktów ich przebijają. Dlatego cenię takie sklepy i cieszę się, że się rozwijają.



Wyślij zaproszenie do