Łukasz
M.
Szukam dobrej
inwestycji....
Temat: Sales Performance 22-23 września 2010...
Witam Państwa.Podczas wydarzenia Intelligence in Business, jedną z Konferencji będzie poniższa moja propozycja
II Konferencja
Sales Performance
22-23 września 2010
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa
Jak optymalizować strategie sprzedażowe w nowych warunkach rynkowych
* Unikalna okazja skonfrontowania własnych strategii sprzedaży m.in. z: Carlsberg, Frito Lay, Aviva, Polpharma, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Yes Biżuteria, Hochland, Storck, Tauron Energia Polska, Bank BPH, Hasco-Lek
* Business Intelligence i Performance Management – jak przenieść organizację sprzedażową na wyższy poziom działania
* Strategie optymalizacji i nowe narzędzia w dziale sprzedaży
* Customer Centric Organization – jak wiedzę o Kliencie przekuć w sukces sprzedażowy
Reorganizacja działu sprzedaży, większa mierzalność, optymalne wykorzystanie posiadanych informacji, poprawa raportowania oraz kontrola realizacji budżetu i jego modyfikacja to niezbędny ekwipunek na dziś. Nie wystarczy to jednak do zachowania pozycji na rynku.W pogoni za cięciami kosztów nie można zamknąć się na nowe trendy i rozwiązania. W tym kontekście, najbardziej istotne, obok optymalizacji wydatków, staje się gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji o Klientach, Customer Centric Organization – zapraszanie ich do czynnego udziału w procesie sprzedażowym, wykorzystanie nowych technologii i nowe zasady sprzedaży 2.0. Podczas Konferencji Sales Performance – Strategicznego Spotkania Liderów Sprzedaży przedstawione zostaną nie tylko autorskie recepty na niestabilne czasy, ale też eksperci rynku pokażą jak zamienić zdobywane informacje w wiedzę, która przynosi realne oszczędności.
Serdecznie zapraszam do udziału w Konferencji!
Tylko u nas:
* PRELEGENCI: Do wystąpienia zaprosiliśmy Wiceprezesów i Dyrektorów, którzy zaprezentują sprawdzone taktyki i autorskie rozwiązania w sprzedaży w nowych warunkach.
* TEMATY: Po tygodniach researchu i wielu rozmowach z ekspertami branży wyłoniliśmy te najważniejsze – to od Państwa wiemy, że Customer Centric Organization jest tak ważne dziś dla sprzedaży. Jeżeli jeszcze jakiś temat powinien wzbogacić program – koniecznie proszę nas o tym poinformować.
* FORMUŁA WYDARZENIA: Agenda składająca się z case studies m. in: Calsberg, Frito Lay, Aviva, Polpharma, Yes Biżuteria, Hochland, Tauron Energia Polska, Bank BPH, Hasco-Lek oraz dyskusji panelowych to unikalna możliwość zdobycia sprawdzonej wiedzy i nawiązania strategicznych relacji już w sali konferencyjnej. Zapraszamy też do rozmów podczas przerw kawowych i do VIP Room’u.
Serdecznie zapraszam Państwa do udziału!
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
Łukasz Michałek
Key Account Manager
Blue Business Media
lukasz.michalek@bluebusinessmedia.com
mobile 603 336623