Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: REKLAMACJE

Szkolenie - Obsługa Reklamacji

Reklamacje to nie powód do wstydu. Są one nieocenionym źródłem
informacji o własnej firmie, produkcie i konsumentach. Dobrze
załatwione reklamacje wiążą klienta z producentem i często są
skuteczniejszą reklamą niż kosztowna kampania wizerunkowa.

Agata Anneliese
Pawłowska


Termin: 16 kwietnia 2010 Miasto: Warszawa
Ośrodek: Centrum Konferencyjne B&O Navigator
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA - ZGŁOSZENIE DO JUTRA 20% RABATU

"Pracuję w biurze obsługi klienta w dużej firmie. Lubię tę
pracę, bo spotykam różnych ludzi i to jest bardzo ciekawe. Czasem
jednak przychodzą trudni klienci. Najbardziej bezsilna czuję się,
gdy ktoś krzyczy i nie daje sobie nic spokojnie wytłumaczyć. Jak
postępować w przypadku trudnej reklamacji?"

PROGRAM SZKOLENIA:
http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/obsluga-re...


Zapraszamy

Obrazek