Temat: narzędzie wsparcia sprzedaży dla handlowców - pomoc...
Witam,mam nadzieję, że dobrze określiłem adresatów swojej sprawy.
Stworzyłem system (dostępny on-line przez przeglądarkę www), którego zadaniem jest wsparcie sprzedaży - tak w ogóle. System umożliwia dokonywanie zamówień produktów i usług za pomocą zdefiniowanych kodów wpisywanych w wiadomościach SMS wysłanych na jeden konkretny numer bramki SMS (również mojej). Żeby to przedstawić bardziej obrazowo. Klient (konsument) wysyła SMS o jakimś określonym kodzie na numer wskazany przez Dostawcę. Taki SMS automatycznie generuje Zamówienie / Zapotrzebowanie w systemie Dostawcy. Skuteczne zarejestrowanie takiego Zapotrzebowania potwierdzane jest automatycznym wysłaniem SMS do Klienta (o udanym zarejestrowaniu Zamówienia) jak i do samego Dostawcy, że ktoś coś zamówił. Przeznaczeniem samym w sobie systemu nie jest oczywiście dostarczenie samej formy komunikacji na drodze Klient - Dostawca (choć myślę, że byłoby to wygodne), ale pozyskiwanie na tej drodze jak największej ilości osób, które zdecydowały się do nas wysłać SMS, bo to uzupełnia rejestr Kontrahentów / Klientów w systemie Dostawcy. I tu jest cel właściwy samego systemu. Klienci w rejestrze to potencjalni adresaci naszych Kampanii SMS, które można zdefiniować, zaharmonogramować i przeprowadzić również z systemu. System sprawdza też skuteczność przeprowadzonych takich kampanii.
Oczywiście przyjmowanie SMSów od Klientów to nie jedyny sposób na uzupełnianie bazy naszych Klientów. System umożliwia wpisywania ich ręcznie lub importu masowego.
Mój apel to nie próba sprzedaży tego systemu ale propozycja bezpłatnego udostępnienia osobom zainteresowanym, w ograniczonym zakresie czasowym jak i ilościowym (chodzi o ilość SMSów, które mogę pozwolić wysłać w ramach przeprowadzanych kampanii).
Moim celem jest to aby poznać odpowiedź na moje własne pytanie ... czy taki system może znaleźć zastosowanie w obszarze sprzedaży pośredniej jak i bezpośredniej produktów / usług?
Wyobrażam sobie, że mogłoby to być świetne narzędzie np. dla przedstawicieli handlowych utrzymujących relacje z kilkudziesięcioma a nawet setkami Klientów. Np. jednym 'zamachem' mogliby poinformować w jednej kampanii o zorganizowanej promocji (na przykład). Ale jest to tylko moje wyobrażenie, więc potrzebuję jego weryfikacji stąd też prośba o pomoc, również w przećwiczeniu rozwiązania w warunkach bojowych.
Jeszcze raz - nie prowadzę żadnej działalności komercyjnej. Moim celem jest weryfikacja potrzeb rynku w tym obszarze.
Chętnych do skorzystania z tego systemu zapraszam do kontaktu i współpracy. Użyczę systemu na umówiony okres oraz ilość SMSów do wykorzystania.
Mariusz
marszefo1981@gmail.com