konto usunięte

Temat: Reklamacje i gwarancje- szkolenia CS

Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim to tematyka, w której każda osoba odpowiedzialna za kontakty z klientem, powinna być cały czas na bieżąco.

W związku z tym, firma Competitive Skills zajmująca się organizacją profesjonalnych szkoleń biznesowych poleca Państwu zwrócenie uwagi na szkolenie w tej tematyce.

W dniu 9 kwietnia 2008r. w Warszawie uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę na temat praw i obowiązków klienta i przedsiębiorcy w czasie postępowania reklamacyjnego. Prezentowane będą prawne aspekty prowadzenia negocjacji z klientem. Poruszona ostanie kwestia odpowiedzialności producenta i przedsiębiorcy za wady towaru oraz wszelkie wymogi związane z ustawą o sprzedaży konsumenckiej.

W celu otrzymania więcej informacji na temat szkolenia, proszę o kontakt:

Joanna Szczepek
e-mail: szkolenia@competitiveskills.pl
Tel: 0 22 630 84 00