Przemek
Mik
Prezes Zarządu:
McHayes&StewardGrou
Temat: Pomożemy Ci w pracy - tylko zaproś znajomych :: biuletyn...
Zastanawiasz się jak efektywnie budować i utrzymywać sieć współpracujących z Tobą dystrybutorów? Przeczytaj koniecznie poniższy wywiad. Zrób to także, jeśli sam jesteś dystrybutorem i chciałbyś lepiej współpracować z producentem.JAK ZWIĘKSZAĆ SPRZEDAŻ DZIĘKI DYSTRYBUTOROM?
Rozmowa z Arturem Konstowiczem, International Sales Managerem w Globo Multimedia Sp. z o.o. Sp. k.
Mając w perspektywie wynajem zewnętrznych sił sprzedaży, zastanowiłbym się lepiej nad dobrymi działaniami trade marketingowymi aby pozyskać siły sprzedaży dystrybutora. To stwarza znacznie większe szanse aby wygrać batalię na rynku...
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/81/jak-zwiekszac-...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomożemy Ci w pracy - Ty tylko zaproś znajomych...
Jeśli zarejestrujesz się na drsprzedaz.pl i skutecznie polecisz portal znajomym, otrzymasz od nas wybrany przez siebie e-book. Pomyśl, który e-book przyda Ci się bardziej w pracy:
- Kto pyta...ten sprzedaje - Jak zadawać pytania aby osiągnąć sukces w sprzedaży?
- Sklepowy merchandising w praktyce (cz.1) - Dekalog efektywnej promocji dla handlowca
Co o tym myślisz? Jeśli się zgadzasz:
- załóż profil użytkownika na http://www.drsprzedaz.pl/register/register (wystarczy e-mail i hasło)
- wejdź na stronę: http://www.drsprzedaz.pl/users/ebook/ i wybierz dla siebie e-book
- zaproś kilku znajomych wpisując ich e-maile do formularza na stronie
Jeśli dwóch Twoich znajomych dzięki Twojemu zaproszeniu założy profil na drsprzedaz.pl, wszyscy otrzymacie e-book. Pomożesz? :) :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAŻDEMU PO RÓWNO? JAK MOTYWOWAĆ HANDLOWCÓW
dr Paweł Pawłowski
Grzech pierworodny współczesnych systemów motywacyjnych dla handlowców to założenie, że wszyscy sprzedawcy są tacy sami i motywuje ich to samo. Za wdrażaniem takich systemów kryje się zwykłe lenistwo menedżerów sprzedaży.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/143/kazdemu-po-r...
Życzę ciekawej lektury!
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl