konto usunięte
Temat: zaniedbane biura
Witam,Obecnie szukam nowej pracy. Chodzę na rozmowy rekrutacyjne. Jest to doskonała okazja do podpatrzenia jak wyglądają różne biura. Moje spostrzeżenia są w wielu przypadkach następujące (to mi się nie podoba):
1. brak dbałości o szczegóły np. mało biznesowe czasopisma w firmie, w której wydawałoby się, że powinny być tj. Forbes czy Home&Market a są np. Gala czy inne tego typu
2. zaniedbane, brzydkie kwiatki, ziemia w doniczce - straszna, jakaś sucha, zżółknięta, zagrzybiała, nieprzycięte zżółknięte czy uszkodzone listki roślin
3. bałagan na biurkach
4. picie wody w plastikowych kubeczkach na rozmowie kwalifikacyjnej
5. kurz
6. niestarta tablica w sali spotkań
7. brak uśmiechu, entuzjazmu, operatywności u recepcjonistek
Jeśli biurem zarządza osoba, która rzeczywiście angażuje się w swoją pracę - to po prostu widać. Wchodzę do firmy i od samego początku jest przyjemnie, miło, czysto. Mam wrażenie, że nie ma takiej osoby (w wielu przypadkach), która zarządzałaby biurem (owszem są recepcjonistki-czy one zarządzają biurem?). Można odnieść wrażenie, że ludzie robią wyłącznie to zostało określone w ich zakresie obowiązków. I brakuje czasem takiej osoby, która zadbałaby o to aby np. te kwiatki rzeczywiście były zadbane, aby w biurze były jednakowe, ładne filiżanki, duży wybór herbat, aby było czysto w kuchni, w salkach, przewietrzone, zbędne rzeczy wyrzucone do kosza, zniszczone, odpowiednie czasopisma branżowe na stoliku, etc. Takie dbanie o dobry wizerunek biura, bo to przecież detale robią ogromną różnicę.