Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU
Temat: trendy na targach i innych eventach promo
Agnieszka Nadstawna w jednym z wątków zauważyła, że zmieniają się trendy na targach i innych eventach promocytat:
"mniej papieru więcej wrażeń i zmysłów (wzrok, słuch, zapach, a nawet dotyk!)
tak sie zapamiętuje... a po materiały dzwoni sie później.
na targach coraz częściej nie ma żadnych materiałów oprócz czegoś małego co mieści sie do kieszeni i na czym jest adres www a swoje dane do wysyłki materiałów zostawia się na stoisku.
1. Praktyczne dla gościa - nie trzeba łazić po targach lub imprezie z reklamówką pełna niepotrzebnych prospektów
2. Ekonomiczne dla gospodarza - materiały nierzadko kosztowne trafią tylko do zainteresowanych
3. Przyszłościowe - od razu tworzy się baza danych i pierwszy konkretny, zwykle telefoniczny kontakt zaraz po targach "a czym jest pan/pani zainteresowany, przyślemy to i to a potem zadzwonimy...."