Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: szkolenia

Temat: EFEKTYWNIEJSZA PRACA I WSPÓŁPRACA
Warsztat z zarządzania sobą w czasie z elementami komunikacji interpersonalnej i treningu antystresowego

Termin 16-17.06. 2008

Przewidywane efekty
 Poprawienie jakości współpracy pomiędzy działem handlowym i wsparcia technicznego dzięki prawidłowej komunikacji interpersonalnej.
 Efektywniejsze organizowanie czasu pracy w firmie i zysk co najmniej jednej godziny dziennie czyli 250 godzin (czyli ekwiwalent 6 dodatkowych tygodni) w roku
 Zniwelowanie poczucia ciągłego zabiegania, napięcia, zmęczenia i znużenia.
 Nauczenie się diagnozowania źródła stresu,
 Poznanie sposobów radzenia sobie z sytuacją stresującą, oraz doświadczenie stanu relaksu.

Prowadzący:
Blanka Kaczanowska
Trener, psycholog społeczny, terapeuta zajęciowy, handlowiec, właściciel firmy Perspective -szkolenia, PR, rekrutacja.
Prowadzi warsztaty z umiejętności miękkich (asertywność, komunikacja interpersonalna, anty stres, budowanie zespołu), ZZL, obsługi klienta, technik sprzedaży, negocjacji, terapii zajęciowej.
Z zakresu wiedzy, z jakiej prowadzi warsztaty posiada wiedze teoretyczną i praktyczną, zdobytą podczas wykonywania prac na różnych stanowiskach. Od 10 lat zajmuje się sprzedażą, sprzedając produkty, usługi a nawet pomysły, następnie szkoląc pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta.

Katarzyna Matuszczak
Psycholog kliniczny, trener, plastyk
Potrafi umiejętnie zarządzać zespołem i koordynować projekty. Doświadczenie zdobywała pracując w branży event marketingu, gdzie organizowała i realizowała: spotkania integracyjne, motywacyjne, konferencje i promocje. Jest osobą bardzo kreatywną, która w ciekawy sposób łączy w swoich programach wiedzę psychologiczną, umiejętności plastyczne i energię życiową. Niekonwencjonalne pomysły, otwartość na ludzi i wiedza sprawiają, że szkolenia przez nią prowadzone stają się przyjemnością i zabawą, dzięki której uczestnicy poszerzają swoja świadomość i umiejętności.

Metody:
Trening ma formę intensywnych warsztatów, opartych na aktywnych metodach pracy, ćwiczenia w podgrupach, zajęciach interaktywnych w całej grupie, dyskusjach problemowych, odgrywanie scenek, burzy mózgów.

Cena:
Cena promocyjna (przy zgłoszeniu, co najmniej 2 osób z jednej firmy lub przy zgłoszeniu się na 2 różne warsztaty)- 760 zł netto (zw. z VATu)
Cena regularna - 880 zł netto (zw. z VATu)

Cena obejmuje:
 przygotowanie i profesjonalnie przeprowadzenie szkolenia.
 materiały szkoleniowe,
 poczęstunek podczas przerwy na kawę.
 obiad

Miejsce:
Ze względu na specyfikę części szkolenia dotyczącej anty-stresu szkolenie odbędzie się 30 km od Warszawy przy trasie na Poznań, niedaleko Puszczy Kampinoskiej. Łatwy dojazd do miejsca szkolenia, jest też możliwość noclegu. Chabrowy Dworek Seroki 138 a 96-515 Teresin

Pytania i zgłoszenie
Pesrpective-szkolenia, PR, rekrutacja
biuro@perspective.yum.pl

Forma płatności.
Przelew: ING BANK ŚLĄSKI
O/PRUSZKÓW nr konta: 54 1050 1924 1000 0023 0196 7846
Perspective-szkolenia, PR, rekrutacja
Blanka Kaczanowska
Kościelna 1 nr lok 5; 05-800 Pruszków
NIP; 534-206-92-27 REGON: 140416999
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ I – KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I WSTĘP DO ZARZĄDZANIA CZASEM
1. Rejestracja (od godziny 8,30)
2. Powitanie (godzina 9)
3. Zapoznanie, integracja i rozdanie szczegółowego harmonogramu szkolenia.
4. Omówienie celów szkolenia i oczekiwań uczestników względem tego szkolenia
5. Jak prawidłowa komunikacja interpersonalna może ułatwić współprace.
6. Tworzenie „narzędzi” ułatwiających współprace
7. Motywacja do zmiany,
8. Wyznaczanie celów,
9. Filozofia zarządzania czasem
10. Spostrzeganie czasu,
11. Skupienie uwagi,
12. Zakończenie pierwszego dnia (godzina 17,30)
DZIEŃ II – ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE I ANTYSTRES
1. Start (godzina 9)
2. Syndrom zmarnowanego czasu i wyznaczanie priorytetów
3. Plan Dnia i matryca zarządzania czasem
4. Oddelegowywanie zadań
5. Techniki zarządzania czasem dla ludzi handlu
6. bieg transowy (po przerwie obiadowej w plenerze)
7. stres i jego etiologia,
8. jak reagujesz na stres, a jak powinieneś reagować.
9. ćwiczenia relaksujące,
10. Zakończenie szkolenia informacje zwrotne do prowadzącej i uczestników
11. Wręczenie świadectw ukończenia szkolenia (godzina 17,30)
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: szkolenia

Temat:TECHNIKI SPRZEDAŻY I ASERTYWNA OBSŁUGA KLIENTA
Termin 10-11.06.2008

Przewidywane efektyPo ukończeniu tego modułu uczestnik będzie efektywniej reagował w sytuacji kryzysowej z klientem
Zwiększy swoją ogólną wiedzę na temat etapów sprzedaży i co powinno je cechować.
Co wśród cech charakteru i wyglądu zewn. handlowca warunkuje jego sukces w sprzedaży
Będzie znał techniki psychologiczne i komunikaty perswazyjne
Zwiększy swoja wiedzę na temat klienta i tego, co możemy od klienta pozyskać.

Prowadzący:Blanka Kaczanowska
Trener, psycholog społeczny, terapeuta zajęciowy, handlowiec, właściciel firmy Perspective -szkolenia, PR, rekrutacja.
Prowadzi warsztaty z umiejętności miękkich (asertywność, komunikacja interpersonalna, anty stres, budowanie zespołu), ZZL, a także obsługi klienta, technik sprzedaży, negocjacji, terapii zajęciowej.
Z zakresu wiedzy, z jakiej prowadzi warsztaty posiada wiedze teoretyczną i praktyczną, zdobytą podczas wykonywania prac na rożnych stanowiskach. Od 10 lat zajmuje się sprzedażą, sprzedając produkty, usługi a nawet pomysły, ponadto szkoli pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta.

Katarzyna Matuszczak
Psycholog kliniczny, trener, plastyk
Potrafi umiejętnie zarządzać zespołem i koordynować projekty. Doświadczenie zdobywała pracując w branży event marketingu, gdzie organizowała i realizowała: spotkania integracyjne, motywacyjne, konferencje i promocje. Jest osobą bardzo kreatywną, która w ciekawy sposób łączy w swoich programach wiedzę psychologiczną, umiejętności plastyczne i energię życiową. Niekonwencjonalne pomysły, otwartość na ludzi i wiedza sprawiają że szkolenia przez nią prowadzone stają się przyjemnością i zabawą dzięki której uczestnicy poszerzają swoja świadomość i umiejętności.

Metody: Trening ma formę intensywnych warsztatów, opartych na aktywnych metodach pracy, ćwiczenia w podgrupach, zajęciach interaktywnych w całej grupie, dyskusjach problemowych, odgrywanie scenek, burzy mózgów.
Cena: Cena promocyjna (przy zgłoszeniu co najmniej 2 osób z jednej firmy lub przy zgłoszeniu się na 2 różne warsztaty)- 760 zł netto (zw. z VATu)
Cena regularna - 880 zł netto (zw. z VATu)
Cena obejmuje:
 przygotowanie i profesjonalnie przeprowadzenie szkolenia.
 materiały szkoleniowe,
 poczęstunek podczas przerwy na kawę.
 obiad

Miejsce:Centrum Finansowo Bankowe "Nowy Świat" ul. Nowy Świat 6/12 Warszawa

Pytania i zgłoszeniePesrpective-szkolenia, PR, rekrutacja biuro@perspective.yum.pl

Forma płatności.Przelew: ING BANK ŚLĄSKI
O/PRUSZKÓW nr konta: 54 1050 1924 1000 0023 0196 7846
Perspective-szkolenia, PR, rekrutacja
Blanka Kaczanowska
Kościelna 1 nr lok 5
05-800 Pruszków
NIP; 534-206-92-27 REGON: 140416999

PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ I
1. Rejestracja (od 8,30 do 9)
2. Wstęp
3. Wyznaczanie celu i drogi
4. Czy język korzyści wystarczy?
5. Komponenty sprzedaży i czynniki decydujące o sukcesie
6. Typy klientów, gdzie i jak ich szukać
7. Etapy procesu sprzedażowego
8. Trochę perswazji i psychologii
9. Niezbędne umiejętności do prawidłowej obsługi klienta
10. Komunikacja w obsłudze klienta
11. zasady bezpośredniej obsługi klienta
12. zasady telefonicznej obsługi klienta
13. Zakończenie pierwszego dnia (godzina 17,30)

DZIEŃ II
1. Start (godzina 9)
2. Trudny klient
3. Przyjmujemy reklamacje Wstęp Istota asertywności
4. Test na asertywnego pracownika firmy
5. Odmowa
6. Rodzaje krytyk
7. Reakcja na krytykę
8. Wypowiadanie konstruktywnej krytyki
9. Ćwiczenie rozmowy z trudnym klientem posługując się odpowiednim słownictwem
10. Rozwiązywanie indywidualnych problemów-indywidualne konsultacje
11. Zakończenie (godzina 17,30)

Następna dyskusja:

SZKOLENIA W CZASIE KRYZYSU




Wyślij zaproszenie do