Temat: SKUTKI BAŁAGANU NA BIURKU
Od 15 lat zajmuję się tworzeniem optymalnych warunków pracy intelektualnej poprzez odpowiedni dobór i aranżację wyposażenia meblowego.
Na podstawie tych lat doświadczeń oraz zgromadzonej wiedzy nt. ergonomii, funkcjonalności, psychologii pracy itp. wyłania się następujący obraz naszych biurek:
1. Bałagan na biurku może wynikać
a) z przesłanek zewnętrznych - takich jak:
- brak analizy przepływu dokumentów w firmie,
- brak dostosowania wyposażenia meblowego do specyfiki pracy na danym stanowisku,
b) z uwarunkowań wewnętrznych - charakteru pracownika (są osoby lepiej lub gorzej zorganizowane, mniej lub bardziej pedantyczne itp.)
Odpowiedni dobór wyposażenia meblowego oraz akcesoriów biurowych (segregatory, szufladki, teczki zawieszkowe), digitalizacja dokumentów (przygotowanie ich i przesyłanie wyłącznie w wersji elektronicznej lub skanowanie papierowych oryginałów i od razu ich archiwizacja) może nawet o 40% zwiększyć efektywność na danym stanowisku pracy, co jest cenne zarówno dla pracodawcy (zwiększenie rentowności) jak i pracownika (większe szanse na "wyrobienie się" w terminie, więcej czasu wolnego) :)