Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Aż 76 procent szefów firm uważa, że uczciwość powinna należeć do najważniejszych wartości dla biznesu – wynika z zakończonego wczoraj badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z „Gazetą Prawną”.
Oprócz uczciwości, czołowe miejsca na liście priorytetowych zagadnień zajęły też troska o jakość i satysfakcję klientów (82% wskazań) oraz wiedza i profesjonalizm (63%). Wśród wartości często wymienianych przez szefów firm w Polsce znajduje się też patriotyzm i wspieranie krajowej gospodarki, które uzyskały aż 20% głosów.
Badanie było realizowane w formie ankiety internetowej, na próbie 287 właścicieli firm lub osób pełniących funkcje szefów lub członków zarządu.
Katarzyna Kłos

Katarzyna Kłos kiedyś będę piękna,
mądra i bogata

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

A ja się jeszcze nie spotkałam z firmą uczciwą na 100%. Może to wynika z naszej polskiej mentalności, a może jakieś inne powody wchodzą w grę. Nie wiem ale to i tak przykre...
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

bo uczciwość tylko 76 %

a tak na poważnie
badania odstają od rzeczywistości
a poza tym
nasze doświadczenia nie muszą być reprezentatywne

autorzy nie podają nawet czy chodzi o B2B czy o B2C
Krzysztof Bukowski

Krzysztof Bukowski BUKOWSKI doradztwo
organizacyjne

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Ja podejrzewać, że spora część respondentów w tej ankiecie definiować nieuczciwość jako sytuację, w której ktoś moją firmę wystawić do wiatru, natomiast uczciwość, to...
No właśnie, w czym rzecz? Przecież to INNI są nieuczciwi!
Eeeeech.......
KaliM. Krzysztof Bukowski edytował(a) ten post dnia 15.05.07 o godzinie 22:03
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Aż 76 procent szefów firm uważa, że uczciwość powinna należeć do najważniejszych wartości dla biznesu
a ja bym napisał tylko
prowadzenie biznesu wymaga uczciwości
inaczej jest to pospolita działalność przestępcza
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

"70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu."

John McKean "Customers Are People. The Human Touch"

konto usunięte

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

http://glupi-klient.pl

czy to może być narzedzie do walki z nieuczciwymi firmami i przedsiębiorcami ??

bo takie jest założenie twórców ww. strony
Maksymilian Godek

Maksymilian Godek MDFILM - filmy
wizerunkowe nowej
generacji

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Jarosław K.:
http://glupi-klient.pl

czy to może być narzedzie do walki z nieuczciwymi firmami i przedsiębiorcami ??

bo takie jest założenie twórców ww. strony

ciekawa strona - tylko jak jest z weryfikacją, tzn zawsze obawiałem się w internecie, że firma konkurencyjna może na druga pisać "donosy" które nie do końca są sprawdzone...

konto usunięte

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Niestety mam odczucie, że określenie "uczciwy" szczególnie w biznesie nadal oznacza naiwniaka lub w najlepszym razie idealistę...
Ale żeby nie kończyć tak pesymistycznie, znam osobiście szefów, dla których uczciwość jest jedną z głównych wartości firmy.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Maksymilian Godek:
Jarosław K.:
http://glupi-klient.pl

czy to może być narzedzie do walki z nieuczciwymi firmami i przedsiębiorcami ??

bo takie jest założenie twórców ww. strony

ciekawa strona - tylko jak jest z weryfikacją, tzn zawsze obawiałem się w internecie, że firma konkurencyjna może na druga pisać "donosy" które nie do końca są sprawdzone...


Bardzo śliska sprawa - nie wierzyałbym w ani jedno słowo.

konto usunięte

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Dagmara D.:
Maksymilian Godek:
Jarosław K.:
http://glupi-klient.pl

czy to może być narzedzie do walki z nieuczciwymi firmami i przedsiębiorcami ??

bo takie jest założenie twórców ww. strony

ciekawa strona - tylko jak jest z weryfikacją, tzn zawsze obawiałem się w internecie, że firma konkurencyjna może na druga pisać "donosy" które nie do końca są sprawdzone...


Bardzo śliska sprawa - nie wierzyałbym w ani jedno słowo.


weryfikacja zawsze będzie ciężka, chociaż są metody na minimalizowanie tego, ale wracając do samego głupiego-klienta to :
http://primecode.pl/?action=Content&hidd=Blog¬eId=57
Robert Klimann

Robert Klimann Sprzedaż i
Zarządzanie.

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Uczciwość!
Każdy z nas tak naprawdę chciałby aby uczciwość w biznesie była na pierwszym miejscu.nikt temu nie zaprzeczy
Problem robi się kiedy próbujemy zidentyfikować pojęcie uczciwości.
Co to jest w Biznesie?
Brak uśmiechu gdy czuję się zle, a przecież nie będę okłamywał nikogo że jest dobrze?
Mówimy do szefa że jest głupi?. Przecież jestem uczciwy.
itd.

konto usunięte

Temat: satysfakcję klientów i uczciwość

Pracując w 12 różnych pracach spotkałem się z wieloma różnymi szefami. Niektórzy na początku wydawali się dla mnie nieuczciwi, ale spotykając pozostałych szefów, stwierdziłem że wcześniejsi jednak byli uczciwi. Moim zdaniem aby poznać czy szef jest uczciwy należy go słuchać a nie olewać. Błędne są też twierdzenia wielu ludzi, którzy mówią że "szef dorobił się na oszustwach". Że coś mi się w pracy nie podoba to nie znaczy że szef jest nieuczciwy. Za mało kasy zarabiasz, to zmień prace a nie zwalasz na szefa.... Takie jest moje zdanie co do dzisiejszych kolizji z naszymi pracodawcami. Jeśli chodzi natomiast o rywalizację między szefami różnych firm, to słyszałem o kilku sprawach związanych z niezdrową konkurencją.

Pozdrawiam
Krzysiek



Wyślij zaproszenie do