konto usunięte

Temat: Promowanie trenerów wewnętrznych

Witam bardzo serdecznie,

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak przeprowadzić efektywną kampanię promocyjną trenerów wewnętrznych w środowisku firmy? Chodzi o to by, szefostwo i pracownicy firmy wiedzieli, kto prowadzi szkolenia z danego obszaru. Jak dotrzeć do takich osób.
Może ktoś prowadził już tego typu działania i zechce podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Sylwia
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: Promowanie trenerów wewnętrznych

do jest zadanie z zakresu public relation
i powinna się tym zająć osoba prowadząca tego typu sprawy
jest to fragment komunikacji wewnętrznej
można też nazwać to rodzajem lansu
a tak na prawdę trzeba udowodnić przydatność
i mądry sposób rozprzestrzenić wiadomość o tym
wśród zainteresowanych

konto usunięte

Temat: Promowanie trenerów wewnętrznych

Mazurec Piotr

Witam również.
Instytucja trenerów wewnętrzych doskonale sprawdza się w firmach korporacyjnych i jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na szkolenia związane bądź z profilem dzialalności firmy bądź z zapoznaniem pracowników z obowiązującymi w firmie przepisami, procedurami, zasadami, etc.
Sam pracując w Banku byłem trenerem wewnętrznym i uważam że jest kilka atutów tego rodzaju szkoleń:
- są tańsze niż szkolenia prowadzone przez firmy zewnętrzne /mogą odbywać się w siedzibie firmy, trenerzy wewnętrzni otrzymują z regułu mniejsze wynagrodzenie/
- jeśli są prowadzone profesjonalnie, dokładnie realizują cel zawarty w przedmiocie szkolenia. Wszak prowadzą je specjaliści z danej dziedziny, branży, którzy na dodatek znają wszystkie związane z tym zagadnienia włącznie z tajemnicami handlowyi/ bankowymi, których nie ujawnia się osobom postronnym /w tym i trenerom zewnętrznym/. Trenerzy znają także przykłady, które dotyczą bezpośrednio spraw i klientów związanych z działalnością firmy
- zacieśniają stosunki w firmie /międzywydziałowe/ w tym i nieformalne.
- kreują działy, których reprezentanci prowadzą szkolenia
- budują poczucie więzi z firmą.

Pozdrawiam.



Wyślij zaproszenie do