Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,
serdecznie zapraszam na Kurs kadrowo - płacowy od podstaw z obsługą programów Płatnik
i Symfonia. Najbliższa edycja rozpoczyna się w Krakowie 15.12.2012r.
Cena 783 zł
Cena obejmuje:
*Uczestnictwo w kursie
*Autorskie materiały szkoleniowe
*Wsparcie Wykładowcy po kursie - do miesiąca
*Serwisy kawowe
*Zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu

Zajęcia odbywają się:
15 - 16.12.2012r. w godz.: 9.00-15.00
29 - 30.12.2012r. w godz.: 9.00-15.00
12 - 13.01.2013r. w godz.: 9.00-15.00
26 - 27.01.2013r. w godz.: 9.00-13.30

więcej informacji:
http://www.merton.edu.pl/szkolenia/126,Kurs+kadrowo+-+...

Serdecznie zapraszam,
Renata Petryka

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

zapraszam wszystkich do miejsca, które jest poświęcony między innymi Networkingowi
Zapraszam na: http://klubbiznesowy.pl oraz na stronę FB http://www.facebook.com/klubbiznesowy.eu
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Zapraszam na dwudniowe szkolenia z arkusza kalkulacyjnego Excel.
Szkolenia przeznaczone są zarówno dla osób rozpoczynających pracę w Excelu, jak i dla tych, którzy korzystali już z programu ale chcą zwiększyć swoje umiejętności i poznać nowe możliwości programu.

Zadbaj o swoją karierę!
Wzbogać swoje CV o nowe umiejętności potwierdzone certyfikatem MEN!


Podczas szkolenia kładziemy nacisk na praktyczne zastosowania Excela w codziennej pracy.

PROWADZIMY KURSY NA WSZYSTKICH POZIOMACH ZAAWANSOWANIA:
EXCEL podstawowy
EXCEL średniozaawansowany
EXCEL zaawansowany
EXCEL branżowy

Gwarantujemy:
- dużo ćwiczeń praktycznych
- opiekę merytoryczną wykładowcy po szkoleniu
- indywidualne stanowisko komputerowe
- zaświadczenie o ukończeniu kursu na drukach MEN

Szczegółowe informacje oraz programy kursów znajdziesz na:
www.merton.edu.pl
Tel. 12 346 22 90
Renata Petryka edytował(a) ten post dnia 19.12.12 o godzinie 17:38

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Szkolenia "sprzedażowe" dla firm zainteresowanych projektem lub cyklem szkoleń (min. 5 dni) z tej tematyki.

Ustalenia indywidualne, proszę o kontakt na priv
Maciej Jutrzenka

Maciej Jutrzenka Maciej Jutrzenka

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Szanowni Państwo nazywam się Maciej Jutrzenka i reprezentuję firmę Akademia
Inwestora Milewski & Partnerzy.
Wraz z moim Partnerem z Singapuru organizuję największy event rozwojowy w
2013 r.


Obrazek


Pozwoliłem sobie przesłać propozycję, która
może Państwa bardzo zainteresować. W załączniku przesyłam propozycję udziału
w naszym wydarzeniu. Będziemy wdzięczni za poświęcenie 5 min na przeczytanie
tej oferty. Zanim się Państwo z nią zapoznacie kilka faktów:

- Strona wydarzenia http://www.harveker.com.pl/aff/232323
- Termin 17-19.05.2013 hala MTPOLSKA, która może pomieścić do 8000
uczestników, więc będzie to największe seminarium
w tej części Europy o profilu finansowo-rozwojowym
- Organizator to My czyli Akademia Inwestora oraz Success Resources gigant z
Singapuru z którym mamy umowę
wyłączności na Polskę. Organizator spotkań na wszystkich kontynentach z
ponad 20 letnim doświadczeniem. Dla SR
występują takie gwiazdy jak Harv Eker, Donald Trump, Anthony Robbins, Robert
Kiyosaki, Richard Branson i wielu innych

To seminarium jest początkiem naszej współpracy.

- Rewelacyjna cena 3 dniowego seminarium 500 PLN brutto - rabat w zależności
od pakietu.
Tłumaczenie nie jest wliczone w rabat. Ceny zwiększają się 15 lutego.

Kim jest HARV EKER

T. Harv Eker jest autorem światowych bestsellerów, wydanego w Polsce „Bogaty, albo biedny… po prostu różni mentalnie”, oraz „SpeedWealth”, a także wysokiej klasy kursów osiągania sukcesu, takich, jak Intensywny Kurs Umysł Milionera, Life Directions, Wizard Training oraz Train the Trainer. Jest także producentem i trenerem znanego na całym świecie szkolenia Enlightened Warrior Training.

Zobacz o czym będzie mówił HARV EKER:
• W jaki sposób pozbyć się przekonań na temat pieniędzy, które przechowujesz w swoim umyśle, a które w ogóle nie powinny tam tkwić.
• W jaki sposób przestawić swój finansowy termostat na „automatyczny” sukces (dokonasz tego od razu, na miejscu).
• Czym różni się sposób myślenia ludzi bogatych od myślenia ludzi biednych i w czym warto ich naśladować.

Zapraszam
Maciej Jutrzenka

P.S. Poszukujemy również partnerów do współpracy w promowaniu tego wydarzenia.

tel. 509 019 699; e-mail: maciej.jutrzenka@inwestorgieldowy.com lub przez skrzynkę na GL.

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Serdecznie zapraszam na:
bezpłatny warsztat rozwoju osobistego on - line z cyklu: Live your Life

"Jak rzucić korporację (pracę na etacie) i rozwinąć własny biznes?
Czyli jeśli nie korporacja to co?”



Obrazek


Prowadzony przez Annę Kupisz-Cichosz certyfikowanego trenera biznesu oraz coacha pracującego z ludźmi, którzy chcą opuścić korporację i rozwinąć własny biznes.

Masz już dość pracy w korporacji?
Jesteś w złotej klatce?
Chcesz ją opuścić?
Nie wiesz, jak to zrobić?
Lecz wiesz, że budowanie własnego biznesu to jest Twoje życie a nie praca „na kogoś”!

Weź udział w warsztacie, na którym dowiesz się jak opuścić korporację, bez podejmowania ogromnego ryzyka i przestrzelenia budżetu

Jeżeli czujesz, że możesz stracić pracę w korporacji.
Lub jesteś zmęczony wyścigiem szczurów i nieustanną konkurencją w firmie.
Masz już dość nadgodzin oraz zabierania pracy do domu.
Pragniesz więcej czasu poświęcić rodzinie lub temu co kochasz robić najbardziej.
Jesteś gotowy na zmiany i chcesz przeprojektować swoje życie,

Zapraszamy Cię na praktyczny i konkretny warsztat, na którym

Zobaczysz, że opuszczenie korporacji/pracy „na kogoś“ jest możliwe.
Dowiesz się co zrobić aby twoja firma nie była tą statystyczną, która upadnie.
Poznasz kroki w procesie, które prowadzą do wyjścia z korporacji oraz rozwinięcia własnego biznesu
Zobaczysz, co naprawdę stoi Ci na drodze do celu

Warsztaty odbędą się 28 stycznia oraz 31 stycznia od 19:00 do 20:30
On-line na żywo

Koszt – Twój Czas !!!

Liczba miejsc ograniczona, prosimy o wcześniejsze zapisy!

Aby zarejestrować się,

zadzwoń: 881 244 679 lub wyślij email na adres: a.kupiszcichosz@softway.com.pl

Więcej informacji znajdziesz tu:

http://liveyourlife.softway.com.pl/warsztaty

Zapraszam i do usłyszenia
Sławomir Stańczuk

Sławomir Stańczuk Prezes Zarządu
Polish Business Club
Sp. z o.o

Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów

Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów
Monika Mazur

Monika Mazur Specjalista ds.
Funduszy
Europejskich,
Koordynator
Projek...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam serdecznie,

w marcu rusza cykl 6 szkoleń z zakresu zarządzania parkiem maszynowym, zakończone certyfikowanym egzaminem Praktyka TPM. Szkolenia dofinansowane są w 100% z EFS. Skierowane do pracownik dolnośląskich małych i średnich przedsiębiorstw. Zainteresowanych zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na stronie projektu http://e-profes.com.pl/course/view.php?id=491

Pozdrawiam,

Monika Mazur

Koordynator Projektu
Robert Głowacki

Robert Głowacki Fundraiser, Raised
Capital

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Rewelacyjny system do firmy i samozatrudniających się.

http://www.timecloud.pl/a/twoj_czas_to_twoj_pieniadz.htm

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,

zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleń specjalistycznych na http://www.referte.pl

Zgłoszenia grupowe (minimum 5 osób) to koszt jedynie 50 PLN brutto od osoby. Indywidualne zgłoszenie to koszt 150 PLN brutto. Grupa szkoleniowa to maksymalnie 15 osób.

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Promocja na luty!

1000 szt. wizytówek dwustronnych z indywidualnym projektem!

W cenie 195 zł z VAT otrzymujesz:
- 1000 szt. dwustronnych wizytówek,
- druk offsetowy, pełen kolor 4+4 CMYK,
- papier gramatury 300g/m2 (karton bielony),
- dostawa kurierem GRATIS!

Specjalnie dla użytkowników GL! Zamawiać proszę via GL lub info@amsb.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek

OFERTA 2013 szkolenia otwarte:
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - Warszawa, 26-27.02.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - Warszawa, 28.02-1.03.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - Warszawa, 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - Warszawa, 12-13.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - Warszawa, 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - Warszawa, 10-11.04.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - Warszawa, 16-17.04.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja IT-biznes - Warszawa, 24-25.04.2013
- Marketing usług IT - Warszawa, 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - Warszawa, 23-24.05.2013
- IT - Business Alignment - Warszawa, 6-7.06.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - Warszawa, 20-21.06.2013
- Skok po sukces - Częstochowa, termin do wyboru + ATRAKCJA Skok ze spadochronem!
- Photoshop i Corel Draw - miejsce i termin do wyboru
- Marketing nieruchomości - miejsce i termin do wyboru
- Trade marketing - miejsce i termin do wyboru

Zapraszamy również na cykl szkoleń "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
* Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN! *

OFERTA szkoleń zamkniętych:
- Metodyki zwinne (Agile)
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT
- Skuteczny dział IT
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną (warsztat z praktycznym wykorzystaniem narzędzi informatycznych)
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedźersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)
- Warsztaty jednodniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Szkolenie dwudniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Analiza statystyczna w biznesie - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office (Word, Access, Power Point)

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

„WPŁYW FUNKCJI HR NA EFEKTYWNOŚĆ BIZNESOWĄ ORGANIZACJI - KONTROLING HR”

Zapraszam na warsztaty jakich jeszcze nie było !!!

Praktyczne ćwiczenie umiejętności budowania, analizy i przekładania twardych wskaźników/mierników w obszarze HR na rekomendacje dla Zarządu w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi.

Już w dniach 7/8 marca 2013 r. rozpoczynamy warsztaty „WPŁYW FUNKCJI HR NA EFEKTYWNOŚĆ BIZNESOWĄ ORGANIZACJI - KONTROLING HR”

Warsztat dedykujemy:

• wszystkim pracownikom i menadżerom HR,
• osobom pracującym w działach rozwoju i szkoleń,
które chcą podnieść swoje kompetencje i doskonalić umiejętności w zakresie podejmowania strategicznych decyzji w obszarze związanym z kapitałem ludzkim.

Zajęcia odbywać się będą w Sali szkoleniowej MABOR w Warszawie ul. Św. Bonifacego 100

Warsztaty z kontrolingu HR mogą być także projektem wewnętrznym szytym na miarę na potrzeby danej organizacji.

http://www.mabor.com.pl/Otwarte%20KONTROLING%20HR.aspx

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Mikson Group | Skuteczny rozwój i ekspansja przedsiębiorstw

Mikson Group jest profesjonalną firmą konsultingową świadczącą usługi doradcze dla kadry zarządzającej oraz właścicieli przedsiębiorstw produkcyjno-handlowych, chcących osiągać trwałe rezultaty - zwiększać zyski i udziały rynkowe swojej firmy.

Jesteśmy sprawdzonym i doświadczonym zespołem, który od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem i ekspansją dużych, międzynarodowych korporacji jak i w małych i średnich rodzinnych przedsiębiorstw...

Więcej informacji uzyskają Państwo na stronie:
http://www.miksongroup.com

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
radoslaw.michalak@miksongroup.com

Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich.
Radek


Obrazek
Robert Głowacki

Robert Głowacki Fundraiser, Raised
Capital

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Numer 801x za złotówkę i kasa na start z kodem gsk podanym przy

rejestracji:

http://www.twojainfolinia.pl/kod/gsk

Po prostu dobrze narzędzie dla Twojej firmy.


Obrazek


http://www.twojainfolinia.pl/kod/gsk
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy i wypracowania strategii sprzedaży i zarządzania. Oferuję projekty rozwojowe dla firm. Szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy. 

PROJEKTY ROZWOJOWE DLA FIRM
• Podnoszenie wyników sprzedaży – rozwój modelu sprzedaży i kompetencji handlowców, zarządzanie działaniami i wynikami, audyt w firmie, płynność operacyjna i finansowa
• Rozwój pracowników – szkolenia, opisy stanowisk, systemy motywacyjne, rekrutacje, ścieżki rozwoju, profile kompetencji
• Rozwój modelu biznesowego – systemy działania, tworzenie i optymalizacja procedur
• Strategie dla firm – marketing, biznesplany, strategie rynkowe, start-up
PROJEKTY SZKOLENIOWE, COACHING i MENTORING
• Szkolenia miękkie – sprzedaż, szkolenia menedżerskie, szkolenia handlowe, budowanie zespołów, zarządzanie sprzedażą,
• Szkolenia certyfikowane – zarządzanie jakością, zarządzanie środowiskiem, bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwo informacji, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie energią
• Coaching i Mentoring – personalny, menedżerski, executive coaching, biznesowy, grupowy
• Systemy poprawy kompetencji – rozwój kadry podstawowej i menedżerskiej, rozwój wiedzy w organizacji, wdrażanie nowych pracowników
PROJEKTY MARKETINGOWE i PR
• Audyt działań marketingowych -
• Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych
• Marketing w internecie
• Marketing bezpośredni i w innych mediach

Łukasz Zegar
tel. 695931276

strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu
Natalia Kryczka

Natalia Kryczka Menedżer Grupa
INSPRO Sp. z o.o.

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszam serdecznie na kolejne płatne szkolenie skierowane dla RAD PRACOWNIKÓW. Tym razem odbędzie się w czwartek 28 lutego
w godzinach 11.00-16.00. Będzie ono miało miejsce we Wrocławiu, w Hotelu Patio na ulicy Kiełbaśniczej 24.

Na zgłoszenia czekamy do 20 lutego, do godziny 15.00 – można przesyłać je faksem na numer: 42 630-17-49 lub mailowo na adres rady@inspro.org.pl.

W razie pytań proszę o kontakt :)

Jedna rada pracowników może delegować więcej niż jedną osobę. Jednocześnie zapraszamy osoby nie będące członkami rad pracowników, a zainteresowane powołaniem rady w swoim zakładzie pracy.

Więcej informacji na stronie http://radypracownikow.infoNatalia Kryczka edytował(a) ten post dnia 13.02.13 o godzinie 09:37

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do