Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Katarzyna Dobosz

Katarzyna Dobosz Fotograf portretowy
/
info@kasiadobosz.com

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Nowa sesja rodzinna Grzesiki Familijne już na BLOGU http://2xfotodzieci.pl/2012/03/grzesiki-familijne-czyl...

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Oferuję tanie wizytówki 1000 szt. dwustronne, pełen kolor, 350g gramatura papieru wraz z projektem za 220 zł brutto.

Oferuję również strony www (php, mysql) już od 500 zł z grafiką i zapleczem autorskim administratora.Marcin Lorens edytował(a) ten post dnia 26.03.12 o godzinie 22:55
Magdalena Bąkiewicz

Magdalena Bąkiewicz właściciel, Kognitus
Kognitywistyczne
Centrum Szkoleń

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Kognitus Kognitywistyczne Centrum Szkoleń
serdecznie zaprasza na szkolenie:

Wystąpienia publiczne i prezentacja biznesowa
Szkolenie z wykorzystaniem kamery

Poznań, 23 -24.04.2012r.



Prestiżowe szkolenie, adresowane do:

- kadry zarządzającej, których obowiązkiem jest okresowe prezentowanie wyników projektu, działu, czy departamentu;
- kadry zarządzającej i managerów, którzy są zobowiązani do spotkań i narad z pracownikami;
managerów i pracowników, których praca opiera się w całości lub części na bezpośrednim kontakcie z klientem.
- urzędników, polityków, prywatnych biznesmenów – osób, dla których wizerunek jest szczególnie ważny w codziennej pracy, gdzie występuje głęboka zależność między autoprezentacją a sukcesem / porażką zawodową

Celem szkoleń jest zapoznanie uczestników z zasadami wystąpień publicznych i prezentacji biznesowej jako jednego z podstawowych czynników determinujących sukces firmy i sukces w firmie. Uczestnicy zostaną zapoznani z zasadami stosowania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przemówieniach i prezentacji z wykorzystaniem PowerPoint, kreowaniem wizerunku managera i firmy oraz osobistego, budowaniem relacji z partnerami oraz współpracownikami. Uczestnicy szkolenia poznają również podstawy efektywnego określania, planowania oraz realizowania celów osobistych zawodowych, panowania i kontroli nad emocjami, przeciwdziałania sytuacjom stresującym, a także aktywnego podchodzenia do podejmowanego wyzwania.

Pierwszego dnia zostanie zrealizowane 2 bloki na temat zasad wystąpień publicznych, przygotowania się do przemawiania, zwalczania tremy. Zostaną zrealizowane pierwsze nagranie uczestników.


Trener przedstawi mini wykład na temat komunikacji niewerbalnej i werbalnej podczas przemawiania. Przeważająca większość managerów, polityków, dziennikarzy i duchownych popełnia błędy głównie w sferze mowy ciała.


Drugiego dnia zostaną przeanalizowane nagrania. Uczestnicy otrzymają feedback od trenera. Prowadzący szkolenie przedstawi i przećwiczy z uczestnikami prawidłowe zachowania niewerbalne. Zostanie omówiona i przećwiczona komunikacja werbalna (w tym ćwiczenia na: oddychanie, wyeliminowanie wypełniaczy, stres w głosie, siłę, jakość, intonację głosu). Tego dnia trener przeprowadzi blok poświęcony budowaniu relacji z mediami. Uczestnicy będą ćwiczyli komunikację przed kamerą (tzw. SETKA), podczas konferencji prasowej i w relacjach z dziennikarzami radiowymi.

DZIEŃ 1

PRACA Z KAMERĄ – NAGRYWANIE UCZESTNIKÓW

Zasady tworzenia spójnego przekazu podczas prezentacji i wystąpienia publicznego.

Dobór stylu wystąpień do mówcy.
Rodzaje mówców i najczęściej popełniane błędy.
Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.

Budowanie wypowiedzi. Panowanie nad dyskusją oraz rola emocji w wystąpieniu publicznym.

Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
Typy słuchaczy i audytorium. Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium.
Struktura wystąpień publicznych.
Przygotowanie się do wystąpienia.
Wybór modelu prezentacji do audytorium i okoliczności wystąpienia.
Co po przemówieniu – prezentacja to dopiero początek.
Techniki panowania nad dyskusją.
Zasady postępowania z trudnym audytorium.


DZIEŃ 2

ANALIZA NAGRAŃ UCZESTNIKÓW

Umiejętność przekonywania. Prezentacja a mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna podczas wystąpienia.

Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Jak zdobyć słuchaczy, czyli zarządzanie wystąpieniem i emocjami audytorium.
Komunikacja werbalna i niewerbalna w telewizji i radio.
Prawidłowa argumentacja dobór do predyspozycji audytorium.
Perswazja i techniki manipulacji.
Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia.
Metody radzenia sobie z dziennikarzami, kamerą, mikrofonem.

Inwestycja : 1 890 zł netto

Trenerzy: Maurycy Seweryn

Zapewniamy zaświadczenie o udziale w szkoleniu z wyszczególnieniem omawianych zaadnień, materiały szkoleniowe, poczęstunek

Uwaga! Atrakcyjne zniżki :

1 osoba – 1790 zł netto (przy zgłoszeniu do 2 tyg. przed szkoleniem), później 1890 zł netto

2 osoby – 1790 zł netto od osoby

3 osoby i więcej- 1700 zł netto od osoby

Uwaga! Istnieje możliwość zorganizowania treningu indywidualnego - termin, miejsce, czas trwania i zakres zagadnień, umiejętności do przećwiczenia ustalany indywidualnie.

http://kognitus.pl
kontakt: biuro@kognitus.pl
666 851 150

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek

todorowicz@o2.pl | zobacz stronę
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Facebook bez tajemnic
PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix

Czas trwania: 1 dzień/8 godzin

Koszt szkolenia: 749 zł netto/osoba
TERMINY SZKOLENIA:
-20.04.2012 r.

Temat szkolenia: Jak dobrze wykorzystać Facebooka w komunikacji z Klientem
Opis szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują swoja obecność na Facebooku i niedawno do niego dołączyły. Nie prowadziły wcześniej kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i nie mają strategii obecności w social mediach. Szkolenie będzie się składać z części teoretycznej i praktycznej.

Cele szkolenia:
-poznanie podstawowych zagadnień z zakresu mediów społecznościowych
-poznanie podstawowego narzędzia social media-Facebooka
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń
-określenie potencjału i możliwości jakie daje Facebook dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii działań na Facebooku dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowanie relacji z konsumentami
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi
-zdobycie umiejętności tworzenia i obsługi profilu personalnego, grupy dyskusyjnej oraz fan page'a

Profil uczestnika:
-właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
-specjaliści ds. e - marketingu
-specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w Internecie
-managerowie ds. komunikacji i PR
-osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz
-sympatycy social media

Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na Facebooku
-oszczędności- zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową na Facebooku, a co za tym idzie zrezygnowanie ze zlecenia działań na Facebooku firmom zewnętrznym

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-case studies
-ćwiczenia indywidualne i grupowe
-dyskusje
-zajęcia warsztatowe

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Promocja na druk ulotek firmowych!


Obrazek

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ile dałbyś za to, aby móc rozmawiać w kraju bez ograniczeń?

Abonament od 65 zł+ VAT

Nielimitowane połączenia do wszystkich krajowych operatorów komórkowych i sieci stacjonarnych.
Nielimitowane SMS i MMS w kraju

Wszystko w sieci o największej ilości abonentów- Orange!

Oferta obecnie dostępna u Konsultantów Klienta Biznesowego!

Chętnych zapraszam.

Możliwość przenoszenia numerów oraz aktywowania.
Bezpłatne doradztwo i załatwienie niezbędnych formalności.

Zaufało nam już wielu!

Zapraszam do kontaku:
arkadiusz.chludzinski@sanmar.pl

CIESZ SIĘ WOLNOŚCIĄ!


Obrazek
Robert Janiak

Robert Janiak Realizaor
oświetlenia

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Stage Vision
Robert Janiak
kom. +48 694 211 797
e-mail: robert@stagevision.pl
http://stagevision.pl

Działamy na terenie całego kraju!

Jeśli zależy Ci aby Twój event, bankiet lub impreza firmowa zrobiły niesamowite wrażenie na uczestnikach, to dobrze trafiłeś!

Jesteśmy ludźmi pozytywnie zakręconymi na punkcie szeroko rozumianego oświetlenia scenicznego. U nas myślenie ścisłe łączy się z myśleniem humanistycznym, mimo iż czasami reprezentujemy różne podejścia względem danego wydarzenia, to rozwiązanie jest zawsze jedno, to najlepsze! Nasze działania poparte są doświadczeniami związanym z branżą rozrywkową. Pracujemy przy koncertach, bankietach, realizacjach telewizyjnych. Posiadamy świeże podejście przepełnione zapałem i profesjonalizmem.

Firma Stage Vision zajmuje się projektowaniem oświetlenia w 3D, realizacją, a także programowaniem urządzeń.

Nasza oferta obejmują kompleksową produkcję wydarzeń artystycznych takich jak:

-koncerty
-bankiety, eventy, imprezy firmowe
-inauguracje, otwarcia
-pokazy produktów, mody
-prezentacje
-wystawy, wernisaże
-konferencje, sympozja, zjazdy
-wydarzenia plenerowe
-występy teatralne, musicale
-imprezy okolicznościowe

Ponadto proponujemy Wam kompleksową realizację przedsięwzięcia. Dysponujemy bogatą kadrą profesjonalnych realizatorów światła, dźwięku i multimediów. Każdy projekt jest przez nas traktowany z niezwykłą starannością. Wszystkie nasze realizacje przygotowywane są z użyciem technologii 3D. Dzięki temu już na etapie projektu możemy ustalić wszystkie szczegóły i uniknąć niepotrzebnych rozczarowań.

Dodatkowo zajmujemy się:

-doradztwem
-konsultacjami
-wsparciem technicznym
-programowaniem sterowników oświetleniowych
-programowaniem media serwerów

Zapraszamy do współpracy i obejrzenia naszej galerii:

http://www.stagevision.pl/galeria-kategorie :)
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Znów w Krakowie – II edycja akredytowanego szkolenia Prince2® Foundation w promocyjnej ofercie cenowej

23-25.04.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2 poziom Foundation
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 z podręcznikiem

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu akredytacyjnego otrzymują od APMG (za pośrednictwem CRM SA jako ATO) Certyfikat PRINCE2®Foundation. Akredytowany Egzamin Certyfikacyjny jest w oferowanej cenie szkolenia!

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d... lub pod numerem telefonu 12 423 05 15
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,

Zapraszam na moderowany kurs e-learning 'Grammar and Vocab Review', na którym można powtórzyć sobie struktury gramatyczne i leksykalne języka angielskiego na różnych poziomach za 10 zł miesięcznie.

Zapraszam do kontaktu na office@interpersonal.com.pl

Pozdrawiam,
Arek Nowiński
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Kurs „Budowanie biznesowo zorientowanych, precyzyjnych, bezpiecznych i przyjaznych umów prawnych”

Przyjazne i precyzyjne umowy generatorem milionowych kontraktów

Wstęp:
W praktyce wielu instytucji i firm pojawiło się zjawisko, które wywołuje raz po raz krytykę i niezadowolenie biznesmenów, działaczy i menedżerów wobec współpracujących z nimi prawników: teksty umów biznesowych są pisane mało zrozumiałym językiem, z którego przebija nieufność, nadmierna chęć zabezpieczenia jednej strony umowy wobec drugiej, a czasem zupełny brak partnerstwa stron. Z drugiej strony biznesmeni często nie wiedzą jak konstruować umowy i jakie informacje przekazać prawnikom, by umowa miała „ręce i nogi”.

Efektem są wielokrotne poprawki, długie negocjacje nad umowami, niejednokrotnie zakończone nadszarpnięciem atmosfery i zaufania lub wręcz zerwaniem rozmów i zaprzepaszczeniem współpracy.
Przykładem jest wroga, nieufna postawa i upór prawników jednego z amerykańskich uniwersytetów, którzy swoimi działaniami wokół umowy storpedowali fantastyczny, wielomilionowy kontrakt dla tej uczelni – jedno z państw azjatyckich postanowiło ufundować swoim kilkuset młodym zdolnym ludziom stypendia na amerykańskim uniwersytecie. W efekcie cała grupa młodych talentów trafiła na inną uczelnię.

W Polsce nieprecyzyjne, niezabezpieczające ryzyka i nieprzyjazne umowy są nierzadkim zjawiskiem.

Adresaci kursu:
Prawnicy pracujący z i nad umowami, menedżerowie odpowiedzialni za zawieranie umów, osoby odbywające aplikacje prawnicze, radcy prawni, osoby zarządzające firmami.

Cele kursu:
Opanowanie przez uczestników umiejętności budowania umów przyjaznych, opartych o filozofię win-win, budujących partnerstwo, zaufanie i wspomagających współpracę biznesową, a równocześnie dobrze zabezpieczających interesy obu stron.

Pokazanie prawidłowego procesu wypracowywania i dopracowywania umów przez obie strony, procesu, który na wstępie buduje zaufanie i jest pierwszym wspólnym sukcesem współpracy, procesu, w którym prawnik odpowiedzialny za umowę najpierw prawidłowo formułuje jej sens biznesowy, oparty – jeśli trzeba – o kalkulację finansową i analizę procesu biznesowego, a dopiero potem formułuje tekst samej umowy.

Ukształtowanie postawy prawnika – partnera biznesu, wspomagającego zawieranie umowy, będącego dobrym doradcą, który pracuje najpierw nad zrozumieniem sensu biznesowego umowy, a nie dyktuje rozwiązania poszczególnych zapisów.

Inwestycja w rozwój

Kurs jest fantastyczną okazją w podwójnym sensie: szansą zdobycia unikalnej praktycznej wiedzy i umiejętności oraz szansą uczestniczenia w 11-dniowym kursie w cenie dwudniowego szkolenia biznesowego; cena kursu wynosi 2595 zł od osoby.

Wszystkie tematy będą zilustrowane przykładami praktycznymi. Poza sama wiedzą o konstruowaniu umów wspierających działania biznesowe i przyjaznych, uczestnicy nauczą się też jak prowadzić proces konstruowania, dopracowywania i negocjowania umów. Poznają konkretne rozwiązania wspierające strony umów, budujące atmosferę współpracy i zaufania, umożliwiające skrócenie procesu decyzyjnego. Kurs pozwoli zadbać lepiej o swoje interesy, zdobyć zaufanie partnerów, zawieranie umów, które kończą się sukcesem

Program kursu:
1. Wykład inauguracyjny - sędzia Jerzy Stępień
2. Umowa z punktu widzenia przedsiębiorcy. Sens umowy. Cele umowy.
3. Co umowa ma zabezpieczać, a co może de facto zabezpieczyć?
4. Filozofia win-win (wygrana-wygrana), symetria umowy, duch partnerstwa
5. Odzwierciedlenie partnerstwa i symetrii w zapisach umów
6. Analiza procesu biznesowego jako fundament umowy – wprowadzenie
7. Studia przypadków analizy procesu biznesowego
8. Ryzyka biznesowe i sytuacje krytyczne związane z umową
9. Ryzyka prawne i ograniczenia wynikające z prawodawstwa
10. Studium przypadku ograniczeń / ryzyk prawnych w umowie
11. Proces konstruowania umowy przez przedsiębiorcę i prawnika
12. Proces negocjowania umowy – scenariusze
13. Studium przypadku – konstruowanie umowy od zera do finału
14. Język umów – słownictwo prawne, biznesowe, przyjazne, nieprzyjazne
15. Ćwiczenia z zakresu (lepszego) formułowania zapisów umów
16. Studium przypadku I - praca z umową od analizy biznesowej do ostatecznego kształtu
17. Studium przypadku II - praca z umową od sformułowania do negocjacji

Prowadzący:
1. Sędzia Jerzy Stępień
2. Dr Aleksander Kisil a.kisil@lazarski.edu.pl
3. Piotr Włodawiec wlodawiec@prokurent.com
4. Dariusz Chudaś dch968@gmail.com

Informacje organizacyjne:
Łączny czas trwania: 88 godzin.
Miejsce: Uczelnia Łazarskiego
Zajęcia: w poniedziałki i środy od 16.45 – 20.00, przez 11 tygodni, 2012
Cena: 2595 PLN
Kontakt: Dr Aleksander Kisil – a.kisil@lazarski.edu.pl; 501 34 15 39

Rejestracja: Zapisy internetowe
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji na temat „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,
Zapraszam firmy na kurs English Grammar and Vocab Review za 200 zł brutto miesięcznie dla całej firmy bez względu na liczbę osób! Więcej informacji na priv.
Pozdrawiam,
Arek Nowiński
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Zapraszam do współpracy z błyskawicznym biurem rachunkowym Baleno z warszawskiego Bemowa.

Obsługa księgowa dla osób prywatnych i przedsiębiorstw, także rozliczanie PITów

Więcej informacji: Biuro rachunkowe Baleno

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Jeśli szukacie noclegu na czas szkoleń w Warszawie, zapraszamy Was serdecznie do apartamentów ŚPIJ DOBRZE. Wszystkie nasze apartamenty położone są w ścisłym centrum stolicy i posiadają doskonałą komunikację ze wszystkimi dzielnicami miasta.

Apartamenty Śpij Dobrze
info@spijdobrze.com
http://spijdobrze.com
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Szkolenia miękkie
http://wildmarket.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie z zakresu prawa:

Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r,
KOSZT SZKOLENIA: 350 zł netto/osoba

Czas szkolenia: 5 godzin

1.Podstawy prawne kontroli– ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej.
2.Siatka pojęciowa – definicja prawna kontroli , ujęcie zarządcze, ujęcie praktyczne.
3. Rodzaje kontroli (m.in. kontrola planowa i kontrola pozaplanowa doraźna; kontrola
ex ante, kontrola w trakcie oraz kontrola ex post).
5. Zakres przedmiotowy ustawy (jakie procesy reguluje ustawa).
6. Zakres podmiotowy ustawy (jednostki kontrolujące i jednostki kontrolowane):
7. Cele i funkcje prowadzenia kontroli (cel podstawowy i cel dodatkowy).
8. Kryteria prowadzenia kontroli – „4 złote kryteria kontroli”.
9. Zasady postępowania kontrolnego.
10. Tryby przeprowadzenia kontroli
11. Dokumenty przebiegu kontroli (m.in. akta kontroli, zasady i techniki ich prowadzenia oraz prawo wglądu do akt kontroli).
12. Informacja o wynikach kontroli.
13. Nowe zasady odpowiedzialności urzędników i ścieżka odwoławcza w postępowaniu kontrolnym, prowadzonym na podstawie przepisów omawianej ustawy .
14.Omówienie przepisów k.p.a. znajdujących odpowiednie zastosowanie w postępowaniu kontrolnym -co oznacza odpowiednie stosowanie.

Metody: wykład i casusy

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,

na naszej platformie pojawiło się bardzo ciekawe ćwiczenie - false friends. Są to angielskie słowa podobne do polskich, ale znaczące coś zupełnie innego. Mogą sporo namieszać :) i dlatego warto się ich nauczyć.

A wkrótce test-konkurs, w którym będzie można wygrać darmową lekcję (60 min.) na Skypie :)

Zainteresowanych zapraszam do przetestowania kursu za darmo. Kontakt office@interpersonal.com.pl

Pozdrawiam,

Arek Nowiński

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Czy Jesteś Gotowy, Aby Uzyskać Szybkie Efekty W Realizacji Swoich Celów?
Czy Chcesz Dostęp Do Rakietowego Paliwa Dla Sukcesu?
Poznaj Strategię Realizacji Celów.
Weź Bezpłatny Dostęp Teraz Klikając Poniższy Link!
http://www.przewodnik.strategiarealizacjicelow.pl/
Zapraszam
Ania

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do