Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenie:

Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.


Obrazek


Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 25 -27 stycznia 2012.

Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.

Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:

*posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM), raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
*swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
*znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
*znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
*potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
*znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence,
w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
*znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Zakres tematyczny:

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

Na hasło goldenline otrzymają Państwo 10% zniżki!!!!

W ramach szkolenia zapewniamy:
- obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodzienny serwis kawowy
- obiad w każdym dniu szkolenia

Nasze szkolenie wspierają:
(erp-view.pl, magazynit.pl, erp24.pl, beconnected.pl).

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59

e-mail: agata.formejster@software.com.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.pl
Sara M.

Sara M. Inkubator Starter,
Marketing

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

02 stycznia ruszyła kolejna tura rekrutacji do GIP STARTER !

Nie potrzebujesz całego biura? W domu się rozpraszasz? Wynajmij u nas Biurko dla Start-upa!

Biurko dla Start-upa w open space to coś więcej niż biurko!

To strefa coworkingu ludzi wolnych zawodów, freelancerów oraz osób potrzebujących biurka do pracy w określonych przez siebie dniach i godzinach.

Poza biurkiem zapewniamy: komputer z dostępem do Internetu i miejscem na przechowywanie dokumentów, miejsce na spotkania biznesowe, networking, dostęp do biblioteki dla przedsiębiorców, Narzędzia dla Biznesu, wsparcie Doradcy Przedsiębiorcy oraz szkolenia.

Szczegóły oferty na stronie: http://inkubatorstarter.pl/pl/oferta-inkubatora/biurko-dla-start-upa.html

Od 1 stycznia trwa specjalna noworoczna promocja cenowa – Biurko już od 300 zł netto miesięcznie bez dodatkowych kosztów.

Zapraszamy także przedsiębiorców zainteresowanych wynajęciem pomieszczeń biurowych.

Szczegóły oferty na stronie:
inkubatorstarter.pl/pl/oferta-inkubatora/powierzchnie-biurowe-dla-start-upow.html



Wnioski o przyjęcie do Inkubatora przedsiębiorców zainteresowanych wynajęciem biura lub Biurek dla Start-upa dostępne są pod adresem http://rekrutacja.inkubatorstarter.pl.

Obecna tura rekrutacji na powierzchnie biurowe i Biurka dla Start-upów potrwa do 31 stycznia 2012 r.

To już ostatnie wolne miejsca w Inkubatorze!!!



Rozpoczęliśmy także ciągłą rekrutację na Formularz B: Pakiety Wirtualnego Biura, Coworking, Księgowość, Program Mentoringowy.

Formularze zgłoszeniowe dostępne są pod adresem http://rekrutacja.inkubatorstarter.pl Zachęcamy do udziału w rekrutacji.
Agnieszka Biały

Agnieszka Biały Eltee.pl - Języki i
Podróże

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

SZKOŁA JĘZYKOWA ZAJĘCIA INDYWIDUALNEANGIELSKI, ROSYJSKI, WŁOSKI, NIEMIECKI – WARSZAWA WWW.ELTEE.PL

Eltee - Języki i Podróże to Nowoczesna Szkoła Językowa . Specjalizujemy się w prowadzeniu efektywnych zajęć w trybie indywidualnym oraz w małych grupach z dojazdem w całej Warszawie - dostosowując godziny i program zajęć do potrzeb Klienta... czytaj dalej

Dlaczego Eltee?

1. Gwarantujemy skuteczną naukę języków obcych, indywidualne podejście do każdego Słuchacza oraz kompetentną obsługę.
2. Dbamy o postępy w nauce i zadowolenie z prowadzonych zajęć.
3. Posiadamy doświadczenie i pozytywne opinie (klienci indywidualni oraz projekty firmowe).

Co mówią o nas nasi Klienci…

KONTAKT: Umów się na bezpłatne spotkanie lub zapytaj o szczegóły
tel. 22 403 75 18, tel. 794 218 806


Tylko w Eltee zyskasz:
- bezpłatną analizę poziomu i potrzeb językowych
- zaprojektowanie indywidualnego kursu dostosowanego do oczekiwań, celu nauki i poziomu
- różnorodną, ciekawą i nowoczesną bazę materiałów do nauki
- naukę z wykwalifikowanym, kompetentnym i sprawdzonym lektorem
- elastyczność
- bezpłatne konsultacje językowe w każdej chwili
- bezpłatny dojazd lektora
- opiekę metodyczną w trakcie kursu
- systematyczne utrwalanie materiału
- stabilność i systematyczność zajęć
- korzystne zasady płatności

Oferujemy:
- naukę języka ogólnego, niezbędnego w codziennych sytuacjach komunikacyjnych
- skuteczne konwersacje
- język w środowisku pracy (prezentacje, negocjacje, pisanie emaili, rozmowy telefoniczne, --nawiązywanie kontaktów – nauczysz się radzić sobie w nieformalnych sytuacjach biznesowych jak na przykład podczas lunchu biznesowego z klientem czy krótkiej rozmowy towarzyskiej, tzw. „small talk” w windzie)
- naukę języka biznesu
- przygotowanie do certyfikatów językowych (FCE, CAE, CPE)
- przygotowanie do certyfikatów biznesowych (BEC, TOEIC, LCCI)
- przygotowanie do matury podstawowej i rozszerzonej
- naukę języka specjalistycznego (ekonomia, marketing i zarządzanie, medycyna, prawo, logistyka, lotnictwo)

Bądź, gdzie chcesz i mów, co chcesz!

Eltee Group - Języki i podróże
ul. Klimczaka 17 lok. 132, IIp.
02-797 Warszawa
tel. 794 218 806
tel. 794 218 807
tel. 22 403 75 18
info@eltee.pl
http://eltee.pl

Języki i Podróże - Facebook

Obrazek
Agnieszka Biały edytował(a) ten post dnia 16.01.12 o godzinie 16:04

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Dwukierunkowa komunikacja SMS -
oferta dla producentów oprogramowania, twórców stron www, sklepów internetowych i aplikacji.

Mobilna komunikacja – oferta kreatywnych rozwiązań dla producentów i twórców oprogramowania, aplikacji, stron i sklepów internetowych. Oferujemy wysyłkę SMS z poziomu Państwa aplikacji poprzez integrację API.
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-25.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-16.01.2012 r.
-20.01.2012 r.
-27.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 18.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
TERMIN SZKOLENIA: 19.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 21-22.01.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:04-05.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto (PREZENT ZA UDZIAŁ W SZKOLENIU – Tablet graficzny)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-06.02.2012 r.
-17.02.2012 r.
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-08.02.2012 r.
-22.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 11-12.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto
Więcej na stronie: : http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

WORD – jego funkcje
TERMIN SZKOLENIA: 18-19.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


VALUE CREATION
Konsulting w obszarach:
Budowa i realizacja strategii (od misji firmy do KPI)
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie ludźmi

Więcej na http://valuecreation.pl
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

DOMKNĄĆ SPRZEDAŻ W DOBRYM STYLU– warsztat zaawansowanych praktyk handlowych 13-14 LUTY 2012
Obrazek


Koszt szkolenia 1500 zł brutto (1220 zł netto)

Miejsce szkolenia: Wrocław

Wartość szkolenia obejmuje:

- udział w warsztacie szkoleniowym
- prowadzenie szkolenia przez trenerów – praktyków
- materiały szkoleniowe dla uczestników
- książka w formie nagrody
- zaświadczenia ukończenia warsztatu dla uczestników
- konsultacje trenerskie dla uczestników po szkoleniu
- sala szkoleniowa
- catering kawa, herbata i lunch

- po każdym szkoleniu jest możliwość kontynuacji w formie Coachingu lub On The Job Training

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności handlowych min. pozyskiwanie klienta kluczowego, budowania partnerskich relacji biznesowymi, prowadzenie sprawnych negocjacji. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu prowadzenia spotkań handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji negocjacyjnych i umiejętnością wpływania na decyzję. Nabytą wiedzę przećwiczą w sytuacjach maksymalnie zbliżonych do realiów zawodowych.

PLAN SZKOLENIA

1. Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem
- Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
- Wzmocnienie swojego potencjału (wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
- Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
- Praktyki mistrzów sztuki Frank Bedger, Raymund Kroc, Michael Dell, Walt Disney

2. Sprzedaż w dobrym stylu
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczow

3. Kod dostępu do decyzji klienta
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży

4. Modele sprzedaży
1. Sprzedaż doradcza, transakcyjna i sytuacyjna – nowoczesna jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej wg. Steva Jobsa
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne
- „Co z tą ceną?” – sprzedawać czy bronić?

Szkolenie ma charakter interaktywnych warsztatów. Dynamiczne ćwiczenia, gry, scenki sytuacyjne z klientami są źródłem wniosków i refleksji. Nie tylko treść ,ale także forma rozwija umiejętności uczestników. Uczestnicy biorą udział casach handlowych pozwalających min. sprawdzić się i trenować umiejętności perswazji handlowej. Uczestnicy diagnozują własny styl prowadzenia rozmów handlowych. Szkolenie można kontynuować na warsztatach Mistrzostwa Negocjacji.

Po formularz zgłoszeniowy można zgłosić się pod adresem mailowym biuro@bt.edu.pl

Z pozdrowieniami,

Wioletta Kania
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

3 PYTANIA, czyli jak zweryfikować swój potencjalny rynek zbytu?

Drodzy Użytkownicy,

Prowadzę właśnie badanie zainteresowania tematyką szkoleń miękkich. Ankieta, do której link załączam ułatwi mi weryfikację zapotrzebowania. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania. Średni czas wypełniania ankiety wśród dotychczasowych respondentów nie przekroczył 1,5 minuty.

Wszystkim jestem bardzo wdzięczna za pomoc i poświęcony czas!

Oto link do ankiety:

http://www.ankietka.pl/ankieta/76516/szkolenie-w-ktory...


Pozdrawiam noworocznie,

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
http://akademiarozwojubiznesu.pl/
email: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl / kinga.kalinska@gmail.com
tel. (+48) 516 196 995
Marta Bruske

Marta Bruske Project manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Warsztaty stylu. W trakcie warsztatu odświeżysz swój wizerunek , zdobędziesz praktyczne umiejętności dot. stylizacji, wizażu oraz dowiedziesz się więcej na temat psychologii ubioru czyli jak można strojem pomóc sobie w osiąganiu celów.

Warsztaty skierowane są do wszystkich kobiet, które zainteresowane są szerokopojętym tematem kobiecości, mody, stylu. Dzięki warsztatom kobiety:

-> będą wiedziały jak podkreślić swoje atuty wizualne oraz osobowościowe

-> poznają tajniki doboru fryzury, makijażu, ubioru do kształtu twarzy, sylwetki i okazji, na którą się wybierają

-> poznają tajniki psychologii ubioru- dopasowywania do okoliczności, nastroju, własnej osobowości, a nawet celu jaki chcą osiągnąć

-> zaoszczędzą na kupowaniu nieprzydatnej odzieży i dodatków

-> poczują się pewniejsze siebie, bardziej świadome siebie i swojej kobiecości

-> poczują chwilę relaksu i zrobią coś dla siebie

Zagadnienia tematyczne:

Analiza kolorystyczna (teoria i praktyka)
Fryzura a kształt twarzy
Makijaż (etapy nakładania, rodzaje makijażu, dobór kosmetyków)
Makijaż dzienny praktyka
Makijaż wieczorowy praktyka
Filozofia ubrania (coaching wizerunku)
Analiza Sylwetki
Niezbędnik w Twojej szafie
Dobór ubrania do sylwetki
Styl na miarę charakteru – coaching
Sesja zdjęciowa (2 pamiątkowe zdjęcia metamorfozy)

Prowadzący

Sylwia Sokołowska – styliska, wizażystka, stylista fryzur, trener warsztatów stylizacji i wizażu

Marta Bruske – trener rozwoju personalnego

Martyna Wąsowicz – Project manager, trener

Miejsce i termin warsztatów

Profesjonalne studio produkcyjne VIDOQ, ul. Królewicza Jakuba 48 (Warszawa Wilanów)

21-22 stycznia 2012


Koszt warsztatów – 650 zł

Cena obejmuje:

· 17h warsztatów (stylizacja, wizaż, coaching wizerunku)

· 2 pamiątkowe zdjęcia z metamorfozy (portet + sylwetka)

· korzystanie z kosmetyków, pędzli, chust do analizy kolorystycznej oraz wypożyczonej odzieży i dodatków

[b]Rabat na indywidualną sesję zdjęciową – 100 zł[b/]

PROMOCJA – Przyprowadź 3 koleżanki i zgarnij RABAT - 100 zł



Więcej informacji style@vidoq.pl

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-stylu-sty...

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

BEZPŁATNA konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon - 30 stycznia 2012, Wrocław, Hotel Orbis.

Jakie wyzwania czekają rynek IT w nadchodzącym roku i jak usprawnić działanie firmy lub instytucji? - tego m.in. dowiedzą się Państwo podczas XV. edycji bezpłatnej konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon.

Tematy wykładów:

- Zmierzch ery PC.Zmiany sieci i środowiska pracy oraz wielu aspektów związanych z bezpieczeństwem informatycznym.

- Optymalizacja procesu zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie systemu ISOF.

- Helpdesk, który lubię.

- PAYMENT FACTORY - Automatyzacja płatności masowych.

- Budowa wydajnych sieci bezprzewodowych WiFi w środowiskach zaszumionych.

- Przygotowanie wdrożenia portalu internetowego ukierunkowane na ograniczanie kosztu obsługi klienta.

- Nowe kierunki ochrony konsumentów w Internecie w świetle prawa Unii Europejskiej. Konieczne zmiany w prawie polskim do końca 2013 roku.

Więcej informacji, agenda i bezpłatna rejestracja na stronie wydarzenia:
http://gigacon.org/sdp_wroclaw_2012

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z organizatorem:

Weronika Szczubełek
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Nie czekaj, zapisz się już dziś! - więcej http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d...
Marta Szpicka (Dobrakowska)

Marta Szpicka
(Dobrakowska)
Ekspert, TUiR Warta
S.A.

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU - zapraszamy na szkolenie otwarte


Obrazek


1. Poziom Wiedzy:
- zdobycie profesjonalnej wiedzy na temat tworzenia i przeprowadzania projektów szkoleniowych
- zapoznanie z zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania grupy szkoleniowej
- poznanie metod diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń
- zdobycie wiedzy na temat specyfiki prowadzenia szkoleń menedżerskich, handlowych i z zakresu umiejętności osobistych

2. Poziom Umiejętności:
- nabycie umiejętności przygotowania programu szkolenia oraz tworzenia narzędzi szkoleniowych
- nabycie umiejętności pracy opartej o proces grupowy oraz zarządzania emocjami własnymi i uczestników szkolenia
- zdobycie umiejętności rozpoznawania oczekiwań, motywacji, obaw oraz wartości uczestników szkolenia
- wypracowanie praktyk radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- przećwiczenie technik wpływania na jednostkę i grupę
- nabycie umiejętności aktywizowania i stymulowania grupy
- zdobycie umiejętności posługiwania się narzędziami diagnozowania potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń

3. Poziom Postawy:
- przekonanie się o skuteczności wybranych technik tworzenia programu oraz narzędzi szkoleniowych
- uświadomienie sobie wpływu diagnozy potrzeb szkoleniowych na badanie efektywności szkoleń
- rozwinięcie osobistych zasobów uczestników projektu
- poszerzenie świadomości dotyczącej relacji w grupie i siły oddziaływania społecznego


TEMAT LICZBA GODZIN
1. Konstruowanie szkieletu szkolenia 16 h
2. Konstruowanie narzędzi szkoleniowych 16 h
3. Praktyczne prowadzenie szkolenia 32 h
4. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 8 h
5. Badanie efektywności szkolenia 8 h
6. Prowadzenie szkoleń o tematyce handlowej 16 h
7. Prowadzenie szkoleń z zarządzania 16 h

Łącznie 112 h

Wszystkich zainteresowanych ofertą szkoleń zapraszamy do kontaktu.
Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonu
oraz adresem e-mail: mdobrakowska@brainstorm.biz.pl

Oddział Warszawa BRAINSTORM
tel. 22 841 00 01
e-mail: szkolenia@brainstorm.biz.pl

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Chcesz efektywnie planować i realizować kampanie reklamowe w mediach?

Szukasz dla siebie przestrzeni w branży internetowej?

A może chcesz dowiedzieć się jak efektywnie zarządzać marką w branży spożywczej?

Dołącz do nas i zdobądź najbardziej poszukiwaną wiedzę na rynku!

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe skierowane do osób zainteresowanych rozwojem kompetencji i poszerzeniem wiedzy w obszarze szeroko rozumianego marketingu.

DO 15 LUTEGO 2012 R. TRWA REKRUTACJA NA 3 KIERUNKI STUDIÓW PODYPLOMOWYCH:

Marketing i zarządzanie marką w branży spożywczej
E-marketing
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach

Zajęcia będą prowadzili najlepsi eksperci– praktycy rynku. Zdobytą wiedzę będzie można skonfrontować z praktyką na licznych zajęciach o charakterze warsztatowym. Programy są realizowane w partnerstwie z uznanymi partnerami instytucjonalnymi (Biuro Reklamy i Handlu TVP SA, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, BRIEF, Atmedia, Meidarun, Instytut Branży Spożywczej oraz BBDO Warszawa.)

Początek zajęć: marzec 2012 r.!

http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/a...
Agnieszka Wierzbicka

Agnieszka Wierzbicka Redaktor, Telewizja
TVN

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Praca jest Twoim celem życiowym i pochłania Cię bez reszty? Rezygnujesz z innych obowiązków, żeby realizować plany zawodowe? Zostajesz dłużej w pracy i chodzisz do niej w wolne dni, a Twoja rodzina czuje się czasem zaniedbana?

Do programu telewizyjnego szukamy osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pracy.
Zgłoszenia proszę kierować na adres: a.wierzbicka2@tvn.pl podając imię oraz numer telefonu.

Pozdrawiam
Redaktor TVN
A.Wierzbicka
Dawid F.

Dawid F. Programista PHP (+
cała otoczka z tym
związana)

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Czy wiarygodność jest niezbędna w biznesie?

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. zaprasza na cykl bezpłatnych seminariów.

Na konkurencyjnym rynku wiarygodność finansowa firmy ma kluczowe znaczenie dla jej funkcjonowania i rozwoju. Ułatwia budowanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi, co wpływa na zwiększenie przychodów. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że 80 % przedsiębiorców jest zdania, że udokumentowanie firmy jako wiarygodnej finansowo ma wpływ na podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy. Podczas seminariów będziemy dyskutować na temat metod potwierdzania wiarygodności finansowej i ich wpływie na zwiększanie sprzedaży. Powiemy również, jak wykorzystywać dostępne źródła informacji o klientach, a także o budowaniu zaufania w relacjach z klientami i sposobach pozyskiwania nowych.

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor zaprasza wszystkich przedsiębiorców na cykl bezpłatnych seminariów odbywających się w całej Polsce - szczegółowe informacje o terminach i miejscach znajdą Państwo na stronie http://www.big.pl/brylanty-miasta.

Tematy seminarium:
• Metody pozyskiwania informacji o nowych kontrahentach
• Budowanie wiarygodności finansowej
• Jak prowadzić wiarygodny biznes internetowy
• Techniki wywierania wpływu oraz perswazji
• Niekonwencjonalne metody pozyskiwania kapitału zewnętrznego
• Wiarygodność finansowa a czarny PR w sieci Internet

Prelegenci:
• dr Mariusz Wyżycki, Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej
• Mariusz Hildebrand Prezes Zarządu BIG InfoMonitor SA
• Marcin Ledworowski, Wiceprezes Zarządu BIG InfoMonitor SA
• Tomasz Sidewicz, Ekspert z dziedziny perswazji i negocjacji
• Patrycjusz Rozpiątkowski, Kierownik ds. Centrum Informacji Gospodarczej
• dr Tadeusz Białek, Dyrektor Zespołu Prawno – Legislacyjnego Związku Banków Polskich
• Tomasz Jaroszek, Redaktor naczelny Przeglądu Finansowego Bankier.pl

Chcesz, by Twoja firma była wiarygodna? Chcesz być postrzegany jako bezpieczny partner biznesowy? Zarejestruj się już dziś!

Zapraszamy!

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Photoshop - grafika rastrowa

Tylko termin 04-05.02.12 za cenę 400 zł netto/osoba
Nie zwlekaj! Takie szkolenie nie może cię ominąć!


1. Ustawienia strony
-Zarządzanie wielkością dokumentu - zmiana proporcji i rozdzielczości
-Kadrowanie
-Przekształcenie
-Interfejs użytkownika i kluczowe preferencje programu (ekran, palety i narzędzia)
-Podstawowe skróty klawiaturowe

2. Zaznaczenia i maski
-Przegląd narzędzi i technik zaznaczania wybranych fragmentów obrazu o różnym stopniu skomplikowania krawędzi

3. Praca na warstwach
-Fotomontaż
-Style warstw
-Maski

4. Ręczna korekcja obrazów cyfrowych
-Korekta jasności i kontrastu, Korekcja barwy, nasycenia
-Praca z krzywymi i poziomami
-Wymiana kolorów
-Konwersja do skali szarości

5. Wprowadzenie do mechanizmu pędzli6. Praca z tekstem
-Narzędzia typograficzne

6. Filtry i efekty specjalne
-Łączenie technik celem uzyskania pełnej swobody twórczej

7. Zasady przygotowania obrazu do druku
-Omówienie modeli kolorów: CMYK, RGB, Rozdzielczość

8. Przygotowanie obrazu do publikacji elektronicznej

Czas trwania szkolenia: 16 godzin/2 dni

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Chcesz wiedzieć jak poprawić terminowość realizowanych zadań, zoptymalizować procesy organizacji pracy, zneutralizować potencjalne ryzyko opóźnień oraz poprawić skuteczność w planowaniu zasobów, czy zarządzaniu pracownikami ?

Weź udział w szkoleniu

27-29.02.2012r. –ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI– Podstawy

Miejsce: Kraków
Cena: 1750 zł netto

Przekonaj się, że

wiedza uzyskana podczas szkolenia na temat technik i narzędzi realizacji przedsięwzięć gwarantuje :

• Uzyskanie oszczędności budżetowych – poprzez ciągły monitoring zasobów finansowych oraz unikanie generowania nieuzasadnionych ekonomicznie wydatków
• Pełną kwantyfikację ryzyka projektowego, a poprzez to szybką reakcję na wszelkie zmiany lub możliwe zagrożenia dla realizacji przedsięwzięcia
• Skrócenie czasu realizacji niektórych działań, wynikające z wyeliminowania w fazie początkowej możliwych ryzyk projektowych
• Zwiększenie przejrzystości realizowanego projektu i jego usprawnienie, w oparciu o sprawdzone standardy z zarządzania projektami
• Uzyskanie przewagi konkurencyjnej jako ostateczny efekt dobrze zorganizowanej pracy zespołu projektowego

Proponowany nowoczesny system zarządzania prowadzi do sprostania zasadniczym wyzwaniom, (względem swoich Klientów i konkurencji), przed którymi stoi dziś każda organizacja i każda branża.
Szkolenie to jest doskonałym wprowadzeniem w metodykę zarządzania poprzez projekty, która uwzględniając każdy aspekt realizowanych zadań, poprawia efektywność i jakość wykonywanej pracy.

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu 12 423 05 15
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do