konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Dowiedz się JAK EFEKTYWNIE ANALIZOWAĆ KAPITAŁ WIEDZY W FIRMIE,w jaki sposób RACJONALNIE WYKORZYSTYWAĆ ZASOBY PERSONALNE JAKO PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ, poznaj METODY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA EMOCJAMI kadry pracowniczej.

Zapraszam na szkolenie ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACYJNOŚCIĄ, Warszawa, 25 października 2011

Szkolenie poprowadzi ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi Benedykt Bryłka, wykładowca akademicki z doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych m.in. w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej.

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!

KONTAKT
tomasz.michna@gigacon.pl
22 427 36 42

Więcej informacji o szkoleniu na stronie: http://moneycon.pl/zarzadzanie-kreatywnoscia

Pozdrawiam,
Tomasz Michna
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Know How efektywności w biznesie - SPRZEDAŻ,NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - szkolenia bezpłatne

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń dla Małopolski finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ,KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ I ZADBAĆ O SWÓJ WIZERUNEK BIZNESOWY, czyli know how profesjonalnego
przedsiębiorcy
, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

ZAPEWNIAMY:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

DLACZEGO WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
1.13/10 - 20/11/2011 r. - grupa II
2. od listopada do grudnia (III grupa)- grupa w trakcie rekrutacji, termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

ZGŁOSZENIA możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji.OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995Kinga Kalińska edytował(a) ten post dnia 10.10.11 o godzinie 06:53
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Mamy jeszcze wolne miejsca! Dodatkowo dla Pań, które zdecydują się przyjść w grupie (2,3 osoby), przyznamy atrakcyjne rabaty.

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
22.11.2011 Odbierz prezent!
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Mowa ciała
TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem Odbierz prezent!
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 790 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 26-27.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 950 zł netto/osoba
TERMIN SZKOLENIA: 17-18.12.2011 r/
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Szkolenia, których nie wolno przegapić

ZOBACZ SZKOLENIA

Jeśli z jakiegoś powodu nie uczestniczyłeś w tych szkoleniach, to teraz masz na to szanse. Skorzystaj z okazji. Podczas szkoleń chcemy Was nauczyć praktycznego zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedaży oraz kompleksowym zarządzaniem zespołem handlowców. Przedstawimy również praktyczne rozwiązania w sytuacjach systematycznej malejącej sprzedaży.

Szkolenia przeznaczone dla menedżerów handlowych, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, handlowców, etc

ZOBACZ SZKOLENIA

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam serdecznie,

ja ze swojej strony dodam SIMPLE Sp. z o.o. - firma projektującą i wdrażająca specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie.

Jednym z produktów, który chce Państwu zaprezentować jest xPRIMER. HRM- narzędzie stanowiące spójną platformę wspomagającą strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim we wszystkich aspektach działalności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na wzrost wydajności pracy.

Funkcjonalność oprogramowania xPRIMER.HRM obejmuje:

* Zarządzanie schematem organizacyjnym
* Budowę i zmiany w strukturze stanowisk
* Opis stanowisk pracy
* Zarządzanie profilami kompetencyjnymi
* Identyfikację luk kompetencyjnych
* Identyfikację pracowników przekraczających wymagania
* Zarządzanie ocenami pracowniczymi i analizę ich wyników
* Planowanie, ewidencję i rozliczanie czasu pracy pracowników
* Obieg wniosków urlopowych, premiowych, delegacji, itp.
* Zarządzanie rekrutacją
* Zarządzanie szkoleniami
* Komunikację z pracownikami

Co wyróżnia xPRIMER.HRM od innych?

Oprogramowanie xPRIMER.HRM wyróżnia szerokie spojrzenie na rolę pracownika w organizacji. Aplikacja działa w środowisku internetowym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

xPRIMER.HRM to oprogramowanie, które z definicji nie wymaga wymiany oprogramowania kadrowo-płacowego, gdyż zostało przygotowane do pracy w integracji. xPRIMER.HRM wyróżnia wyjątkowa elastyczność w zakresie definiowania struktury danych, zawartości, procesów, raportów i wydruków. Każdy uprawniony użytkownik xPRIMER.HRM, bez potrzeby korzystania z usług zewnętrznej firmy, jest w stanie samodzielnie rozbudowywać struktury danych, stosownie do narastających potrzeb przedsiębiorstwa. Właśnie samodzielność użytkowników stanowi klucz do niskich kosztów bieżącej eksploatacji xPRIMER.HRM, oraz funkcjonalności zawsze odpowiadającej bieżącym potrzebom organizacji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina S.

Paulina S. specjalista ds.
rozwoju i promocji
firm, specjalista
ds. ...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Przedsiębiorco - wyprzedź konkurencję! Trwa nabór: http://www.audytinnowacji.pl/


Obrazek
Paulina S.

Paulina S. specjalista ds.
rozwoju i promocji
firm, specjalista
ds. ...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Przedsiębiorco - chcesz wyprzedzić konkurencję, zdobyć wartościowe rekomendacje dla swojej firmy?:
http://www.audytinnowacji.pl/


Obrazek
Paulina S. edytował(a) ten post dnia 07.11.11 o godzinie 08:45
Tomir Kozakiewicz

Tomir Kozakiewicz Własna Działalność
Gospodarcza

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam serdecznie.

Wraz z grupą zaprzyjaźnionych firm z rejonu Trójmiasta organizuję w dniu dzisiejszym wieczorne spotkanie biznesowo-networkingowe w celu nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Spotkanie będzie połączone z prelekcją nt. "Jak poradzić sobie w firmie z obecnym kryzysem?"

Chciałbym zaprosić właścicieli lub przedstawicieli handlowych lokalnych firm na to spotkanie.

Spotkanie odbędzie się w środę 9.11.2011 w godz. 18:00-20:00 w Hotelu Amber przy ul. Powstańców warszawskich 45, Gdańsk-Suchanino.
Rezerwacja miejsca: kompanowski@aol.com
Opłata cateringowa + za szkolenie: 45 PLN /os.
Warto wziąć ze sobą wizytówki!

Więcej informacji znajduje się na poniższej stronie:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/zaproszenie-na-prel...

Tomir Kozakiewicz
Asystent Dyrektora BNI woj. pomorskiego

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

-Ilona Woźniak edytował(a) ten post dnia 13.11.11 o godzinie 13:42

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Szkolenia dla Handlowców ... wszystkie poziomy
Doświadczenie w wielu branżach ...
W ramach szkoleń możliwa realizacja bardzo konkretnych zadań, osiąganie konkretnych celów - w tym sprzedażowych !
Magdalena Bąkiewicz

Magdalena Bąkiewicz właściciel, Kognitus
Kognitywistyczne
Centrum Szkoleń

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

„Kognitus” Kognitywistyczne Centrum Szkoleń
zaprasza na 2dniowe
Szkolenie Asystencko – Sekretarskie
29.11 – 30.11.2011r. godz.16.00 – 20.00

Szkolenie przeznaczone dla osób, które zamierzają podjąć pracę lub pracują na stanowisku sekretarki, asystentki lub innego pracownika biurowego.
Podzielone na trzy moduły: psychologiczny, administracyjny i prawny, skonstruowane tak, by przekazać najistotniejszą i najbardziej przydatną w zawodzie wiedzę i umiejętności. Zagadnienia teoretyczne poparte wieloma ćwiczeniami i pracą na dokumentach.

Moduł psychologiczny
Kreowanie pozytywnych stosunków interpersonalnych
Budowanie pierwszego wrażenia
Zasady komunikacji z klientem
Przyjmowanie interesantów w sekretariacie i gabinecie przełożonego
Kontakt z przełożonymi i współpracownikami
Kultura prowadzenia rozmów, m.in. telefonicznych
Zarządzanie czasem
Savoir vivre w pracy

Moduł administracyjny
Zasady redagowania pism, zwroty grzecznościowe, układ treści
Właściwe adresowanie przesyłek, zaproszenia biznesowe
Tworzenie krótkich pism: wnioski, odpowiedzi na reklamacje itp.
Korespondencja mailowa
Sposoby komunikacji z pracownikami, listy, notatki służbowe

Moduł prawny
Zagadnienia wstępne
Prawo administracyjne
Prawo pracy
Prawo cywilne
Prawo administracyjne
Elementy prawa karnego
Redagowanie pism, wniosków, umów
Praca na aktach prawnych

Poznań: sala 15min do centrum, dogodny dojazd tramwajami
Termin: 29.11- 30.11. 2011r. godz.16.00-20.00
Inwestycja : 400 zł
Trener: Anna Wilińska- Zelek
Kontakt: http://www.kognitus.pl biuro@kognitus.pl
Dla uczestników szkolenia 33% zniżki na szkolenie „Tajemnice Rekrutera”
Joanna Rochowiak (Szefer)

Joanna Rochowiak
(Szefer)
Doradca zawodowy,
posrednik pracy,
koordynator projektu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam, chciałabym zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach unijnych w ramach projektu „KADRA NA EURO”

WYKORZYSTAJ CZAS PRZYGOTOWAŃ DO EURO 2012!

Zgłoś siebie lub swojego pracownika do udziału w projekcie w 80% dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

MARKETING, W TYM MIĘDZYNARODOWY, PROMOCJA INTERNETOWA
05.12.2011 - 13.12.2011 (4 dni - 26 h)

NEGOCJACJE, BUDOWANIE ZESPOŁU, PROFESJONALNY MANAGEMENT
30.11.2011 - 08.12.2011 (4 dni - 26 h)

AUTOPREZENTACJA - WYSTAPIENIA PUBLICZNE, SAVOIR VIVRE W BIZNESIE
STYCZEŃ (4 dni - 26 h)

SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA, W TYM ZAGRANICZNEGO, ZARZĄDZANIE CZASEM I ŚRODOWISKIEM PRACY
28.11.2011 - 06.12.2011 (4 dni - 26 h)

Harmonogramy szkoleń dostępne są dla Państwa na stronie http://kadranaeuro.org.pl w zakładce "zgłoś się"

Całkowite koszty 4 dniowego szkolenia (dodatkowo w cenie 2 – godzinny indywidualnym coachingiem ) w wysokości 199zł brutto – ponosi Pracodawca.

Warunki uczestnictwa

• Prowadzisz mikro lub małe przedsiębiorstwo
• Siedziba lub oddział Twojej firmy znajduje się na terenie Wielkopolski
• Jesteś pracownikiem zatrudnionym na terenie Wielkopolski na podstawie umowy o pracę

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ, ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

KONTAKT: j.szefer@egd.com.pl, 61 610 75 14

Organizator:

EGD Consulting
Siedziba główna:
ul. Kaczeńcowa 38
60-175 Poznań
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zapraszamy na szkolenia komputerowe, które premiowane są prezentem. Każdy uczestnik, który zgłosi się na jeden z poniższych kursów:

- 10-11.12.2011 r. Photoshop – grafika rastrowa 849 zł netto

- 07-08.01.2012 r. CorelDRAW – grafika wektorowa 700 zł netto

Otrzyma Tablet GENIUS EASYPEN I405 w prezencie!

Tablet to prosty, łatwy i zabawny sposób na wykazanie swojej kreatywności. Nowy EasyPen i405 pozwala użytkownikowi na swobodne wyrażanie samego siebie, korzystając z własnego komputera, poprzez zwykłe dotykanie tabletu końcówką pióra. Obszar roboczy 4”x 5,5” z piórem bezprzewodowym jest idealny dla użytkowników systemów Windows i MAC, służy do pisania, rysowania, szkicowania lub podpisywania listów elektronicznych.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

PHOTOSHOP - GRAFIKA RASTROWA
(dla każdego uczestnika Tablet GENIUS ESYPEN I405 w prezencie)

1. Ustawienia strony
-Zarządzanie wielkością dokumentu - zmiana proporcji i rozdzielczości

-Kadrowanie

-Przekształcenie

-Interfejs użytkownika i kluczowe preferencje programu (ekran, palety i narzędzia)

-Podstawowe skróty klawiaturowe

2. Zaznaczenia i maski

-Przegląd narzędzi i technik zaznaczania wybranych fragmentów obrazu o różnym stopniu skomplikowania krawędzi

3. Praca na warstwach

-Fotomontaż

-Style warstw

-Maski

4. Ręczna korekcja obrazów cyfrowych

-Korekta jasności i kontrastu, Korekcja barwy, nasycenia

-Praca z krzywymi i poziomami

-Wymiana kolorów

-Konwersja do skali szarości

5. Wprowadzenie do mechanizmu pędzli6. Praca z tekstem

-Narzędzia typograficzne

7. Filtry i efekty specjalne

-Łączenie technik celem uzyskania pełnej swobody twórczej

8. Zasady przygotowania obrazu do druku

-Omówienie modeli kolorów: CMYK, RGB, Rozdzielczość

9. Przygotowanie obrazu do publikacji elektronicznej

Czas trwania szkolenia: 16 godzin/ 2 dni

Cena za szkolenie: 849 zł netto/osoba
Termin szkolenia: 10-11.12.2011 r.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

PROMOCJA CENOWA
Powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz teraz: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 23.11.11 o godzinie 11:48

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Najbliższe szkolenia realizowane w ramach Akademii Asystentek i Sekretarek

Asystentka - Partner w Zarządzaniu
28-30.11.2011, Warszawa
Cena: 1750,-PLN

Profesjonalny Office Manager - Zarządzanie biurem
01-02.12.2011, Warszawa
Cena: 1450,-PLN

Profesjonalny Office Manager - Zarządzanie zespołem
05-06.12.2011, Warszawa
Cena: 1450,-PLN

Profesjonalny sekretariat
12-13.12.2011, Warszawa
Cena: 1250,-PLN

Obieg i archiwizacja dokumentów w biurze
14.12.2011, Warszawa
Cena: 750,-PLN

Etykieta biznesu w sekretariacie
16.12.2011, Warszawa
Cena: 850,-PLN

Profesjonalny Office Manager - Trener Wewnętrzny
09-11.01.2012, Warszawa
Cena: 2100,-PLN

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do