Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników:

Sukces firmy zależy między innymi od kompetencji i umiejętności pracowników. Dlatego tak ważne jest aby mieć w zespole odpowiednie osoby. Ale skąd mamy wiedzieć, który kandydat jest najlepszy? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy proponowany warsztat.

Uczestnicy zapoznają się z etapami dobrze przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej, nauczą się przygotowywać do takiej rozmowy i wyciągać wnioski z uzyskanych informacji.

Profil uczestnika:

Warsztat kierowany jest do pracowników działów HR, firm rekrutacyjnych oraz kadry kierowniczej

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat etapów przygotowywania rekrutacji

- zdobycie umiejętności określania potrzebnych kompetencji idealnego kandydata

- zdobycie umiejętności tworzenia wskaźników kompetencji i ich operacjonalizacji

- zdobycie wiedzy na temat przygotowania rozmowy rekrutacyjnej i jej przeprowadzania

- zdobycie umiejętności analizowania wypowiedzi kandydata

Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili przygotować samodzielnie rekrutacje i przygotować się do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej oraz dokonać wyboru najlepszego kandydata na określone stanowisko.

Metody pracy:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne i zespołowe

- symulacje rozmowy rekrutacyjnej

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:

1. Etapy przygotowania rozmowy rekrutacyjnej

określenie zakresu obowiązków na danym stanowisku
określenie niezbędnych kompetencji na danym stanowisku – jak to zrobić?
zdefiniowanie kompetencji
określenie wskaźników teoretycznych i empirycznych poszczególnych kompetencji
operacjonalizacja każdego ze wskaźników

2. Ustalenie kompetencji na danym stanowisku

czym jest kompetencja?
jakie kompetencje na jakim stanowisku?
ustalenie hierarchii kompetencji

3. Opracowywanie wskaźników

czym jest wskaźnik? - różnica między wskaźnikiem teoretycznym i empirycznym
jak ustalać wskaźniki?
dobrze sformułowany wskaźnik empiryczny

4. Operacjonalizacja wskaźników

co to jest operacjonalizacja?
jak operacjonalizować wskaźniki?
pytania czy zadania?

5. Przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej

JA oceniam czy JA jestem oceniany? – rozmowa rekrutacyjna jako wzajemne prezentowanie się
w jakich warunkach przeprowadzać rozmowę?
lepiej być życzliwym czy szorstkim? – korzyści i zagrożenia
sposób zadawania pytań w czasie rozmowy
odbiór komunikatów niewerbalnych

6. Wnioskowanie na podstawie uzyskanych informacji w czasie rozmowy rekrutacyjnej

interpretacja niewerbalnych komunikatów i pierwsze wrażenie
interpretacja informacji merytorycznych uzyskanych w czasie rozmowy
kandydat „jest taki” czy „zachowuje się tak” ?
podejmowanie decyzji, którego wybrać?

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

ABC ergonomii w biurze

Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!

Zapoznanie uczestników z podstawami wiedzy ergonomicznej oraz ukierunkowanie uczestników na metody rozwiązywania problemów ergonomicznych w ich zakładach pracy, w celu poprawy efektywności pracy oraz poziomu zadowolenia pracownika.

Opis szkolenia

Szkolenie dotyczy podstaw ergonomii, tj. nauki o dostosowaniu otoczenia człowieka, szczególnie w pracy, do jego potrzeb i możliwości. Z badań wynika, że ergonomiczna świadomość pracowników pomaga zwiększyć ich wydajność oraz zmniejszyć ich zmęczenie, spowodowane wysiłkiem umysłowym i fizycznym. Stosując proste środki, niewymagające żadnych nakładów finansowych, można istotnie zmaksymalizować wydajność pracy i efektywność pracowników.

Profil uczestnika

- Specjaliści do spraw BHP

- Osoby odpowiedzialne za ocenę ryzyka na poszczególnych stanowiskach pracy

- Menedżerowie

- Osoby na stanowiskach administracyjnych

Korzyści dla uczestników

Poznanie wiedzy dotyczącej praktycznych zasad stosowania ergonomii w pracy biurowej. Przełożenie zdobytej wiedzy na mierzalne korzyści finansowe we własnym miejscu pracy.

Metodologia

Wykłady, ćwiczenia oraz dyskusja otwarta.

Czas trwania

7h

Program szkolenia

1. Wprowadzenie

- przestrzeń biurowa w świetle przepisów

- gęstość zaludnienia przestrzeni biurowej


2. ERGONOMIA PRZESTRZENI BIUROWEJ

- zdrowe i ergonomiczne stanowisko pracy – BHP

- ergonomia w biurze – co trzeba o niej wiedzieć?

- oświetlenie dzienne i elektryczne

- ustawienie biurek, fotela, wybór monitorów

- klawiatura i myszka – to nie tak proste, jak się wydaje

- wybrane problemy zdrowotne, związane z pracą przy biurku

- zagospodarowanie i umeblowanie pomieszczeń

3. Rodzaje przestrzeni biurowej

- Open space

- Call center

- Hot desking

4. ERGONOMIA KRĘGOSŁUPA - PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA

- anatomia kręgosłupa, przyczyny bólu

- aktywne wykorzystywanie przerw w pracy

- zapoznanie z podstawowymi ćwiczeniami możliwymi do wykonania za biurkiem

- profilaktyka bólów kręgosłupa - przykładowe ćwiczenia mięśni kręgosłupa

5. Akustyka i mikrolklimat w biurze

- akustyka biur a efektywność i samopoczucie pracowników

- sposoby poprawy akustyki

- temperatura i wilgotność pomieszczenia

TERMIN SZKOLENIA: 19.09.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 300 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

Efektywna sprzedaż (techniki sprzedażowe)

Firmy funkcjonują na rynku dzięki sprzedaży produktów i usług. Dlatego klient jest bardzo ważnym, niezbędnym ogniwem dla ich rozwoju. Klient niezadowolony, źle obsłużony może przynieść firmie bardzo duże straty. Dlatego ważne jest, aby pracownicy mający kontakt z klientem obsługiwali go dobrze i byli świadomi na czym tak naprawdę polega gra pt „handlowanie”.


Cele szkolenia:


- zdobycie wiedzy o efektywnej komunikacji i budowaniu dobrych relacji z klientem

- zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i rozpoznawaniu jego gotowości do zakupu

- rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi klienta (komunikacja, prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z zastrzeżeniami)

- rozwój umiejętności radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami w czasie rozmowy z klientem

Profil uczestnika:

- pracownicy działu sprzedaży

- pracownicy obsługi klienta

- przedstawiciele handlowi

Metody pracy:


- ćwiczenia indywidualne i grupowe

- symulacje sytuacji z klientem

- mini wykłady

- dyskusje

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:


1. Zapał do pracy - pobudzanie


co wyzwala mój zapał do pracy?
co mnie demotywuje?
techniki ,,pobudzania’’

2. Ja mówię, ty mówisz, on mówi

pierwsze wrażenie a jakość relacji z klientem
rola komunikacji w kontakcie z klientem czyli jak wpływa na klienta to co mówię i jak mówię
jak pytać i jak słuchać żeby klienci mówili
kanały komunikacjiczy każdy słyszy to samo czyli typy klientówjak mówić do różnych klientów żeby nas słuchaliokreślenie własnego potencjału w kontaktach z klientami


3. Produkt, relacje czy… czyli co kupują klienci

rzeczywiste potrzeby a wyobrażenie o potrzebach klienta
analiza jawnych potrzeb klienta
analiza ukrytych potrzeb klienta prezentacja produktu/usługi czyli jak mówić żeby klient nas słuchałdzięki temu czyli język korzyści

4. „to jest za drogie” czyli zastrzeżenia klienta

mity i fakty o zastrzeżeniach
zastrzeżenie czy powód
jak reagować na zastrzeżenie

5. Emocje w kontakcie z klientem jako czynnik obniżający motywacje

emocje utrudniające kontakty z klientem /moje i klienta/emocje ułatwiające kontakty z klientem /moje i klienta/trudne emocje a trudny klient – jak sobie z nim radzićwybrane techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach

TERMIN SZKOLENIA: 22-23.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

Zarządzanie zmianą:

Gotowość wprowadzania innowacji jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. Postawę tę wspomagać musi umiejętność dostrzeżenia nadarzających się sposobności i wprowadzania zmian. Aby innowacja była skuteczna, musi być stosunkowo prosta i ukierunkowana na konkretny cel. Bezpieczniej jest, gdy dotyczy jednego zagadnienia; w przeciwnym przypadku łatwo wprowadzić zamieszanie.

Szkolenie „Zarządzanie zmianą" pokazuje jak wprowadzać zmiany w przedsiębiorstwie i jak uczestniczyć w procesie ich wdrażania.

Cele szkolenia

• zrozumienie procesu zmian w organizacji

• pokazanie korzyści wynikających z ustrukturalizowanego podejścia do dużego zadania jak do projektu

• powiązanie doświadczeń w zarządzaniu projektami z umiejętnościami potrzebnymi w zarządzaniu zmianą

• nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na proces zmian

• zmiana postrzegania sytuacji- od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju

Profil uczestnika

• menedżerowie szczebla średniego i wyższego

• specjaliści HR

• pracownicy wszystkich szczebli zarządzania

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia

1. Psychologia zmiany

- Zmiana – szansa, czy konieczność?

- Stereotypy dotyczące zmiany

- Przygotowanie się do zmiany

2. Gotowość do zmiany

- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wymuszające zmiany

- Rodzaje oporu wobec zmian

- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany

3. Automotywacja i pozytywne myślenie w procesie kreatywnego zarządzania i zmian organizacyjnych

- Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia? Własny sposób myślenia – rozpoczynanie zmian od nas samych

- Szukanie nowych rozwiązań w znanych sytuacjach

4. Myślenie ukierunkowane na cel

- Parametry poprawnie wyznaczonych celów

5. Zmiana w organizacji

- Motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie

- Cykl procesu zmian

- Efektywna komunikacja w procesie zmian

- Radzenie sobie z oporem wobec zmian

- Angażowanie pracowników w proces zmian

6. Zmiana w układach organizacyjnych, jej rodzaje i implikacje dla zasobów ludzkich

- Komunikacja w procesie zmiany

- Wpływ zmian na zachowania pracowników. Model: reakcja na zmianę

- Przełamywanie niechęci pracowników do zmian

7. Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na zmiany

8. Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianą

- Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą, jej kreowaniu i wprowadzaniu

- Procedura sterowania zmianami

9. Kreatywne zarządzanie zmianą

- Jak rozwiązać kluczowe problemy?

- Zarządzanie sobą wobec zmiany

- Wyznaczenie nowych priorytetów

- Wyznaczanie norm czasowych

- Wyznaczanie progów krytycznych

10. Lider w procesie zmian

- Jak być liderem w każdej sytuacji?

- Rola lidera w obliczu zmiany

- Dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą

TERMIN SZKOLENIA: 26.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 890 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 534 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

Kreatywność w biznesie:

Kreatywność rozumiana jako cecha pozwala generować dużą ilość niepowtarzalnych, nowych pomysłów w różnych dziedzinach życia. Oznacza to, że twórczość nie jest zarezerwowana dla artystów czy wynalazców. Jak każda dyspozycja kreatywność poddawana treningowi może się rozwijać.

Jeżeli chcesz rozwijać swój kreatywny potencjał, poznać własny potencjał i zasady generowania oryginalnych rozwiązań a przy tym dobrze się bawić, zapraszamy Cię na te zajęcia.

Trening twórczości jest skoncentrowany na osobistych dyspozycjach uczestników i ich rozwoju poprzez ćwiczenie technik wspomagających generowanie oryginalnych pomysłów i pokonywanie ,,ograniczeń’’. Oznacza to dwa dni dobrej zabawy, której celem jest praca nad rozwojem osobistym i poznanie własnych zasobów wspierających rozwiązywanie wszelkich problemów.

Cele szkolenia:
Zmiana postaw na bardziej otwarte wobec twórczego myślenia i rozwiązywania problemów

Osłabianie własnych ograniczeń utrudniających twórcze myślenie

Rozwój operacji myślowych związanych z twórczym myśleniem

Profil uczestnika:
Trening skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności kreatywnego myślenia z powodów zawodowych lub z powodu kaprysu. Zapraszamy kierowników, pracowników działów marketingu i wszystkich, którzy uważają się za kreatywnych i niekreatywnych.

Metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne

- ćwiczenia zespołowe

- ćwiczenia rozwijające operacje myślowe,

- ćwiczenia osłabiające własne bariery i ograniczenia

Czas trwania: 16 godzin/2 dni
Program zajęć:
1.Twórczość elitarna czy egalitarna?.

pojęcie twórczości;
płynność, giętkość, oryginalność;
kreatywność indywidualna i grupowa;
myślenie schematyczne – myślenie kreatywne.
2.Operacje umysłowe również twórcze (rozwój) .

abstrahowanie
skojarzenia;
metafora;
analogia.
3.Grupowe formy generowania pomysłów.

zasady efektywnej burzy mózgów;
,,mordercy’’ pomysłów;
grupa jako inspiracja pomysłów;
zasady oceniania pomysłów.
4.Budowanie w grupie klimatu sprzyjającego generowaniu pomysłów

nastrój
presja czasu
5.Ja twórca

Określenie własnego potencjału jako twórcy
O co siebie nie podejrzewałem
6.Wybrana technika kreatywnego rozwiązywania problemów

Definicja – redefinicja problemu
Wybór jednej z technik najbardziej odpowiedniej do rozwiązywania problemu zaproponowanego przez grupę i przećwiczenie jej

TERMIN SZKOLENIA: 29-30.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

Negocjacje biznesowe:

Nie ma obecnie przedsięwzięć gospodarczych, politycznych, jak i społecznych, które nie wymagałyby negocjacji. Dlatego umiejętność ich prowadzenia jest wymagana od coraz większej ilości osób działających na różnych stanowiskach, niekoniecznie kierowniczych.

Negocjacje to psychologiczna gra. Każdy ruch wywołuje określoną odpowiedź przeciwnika. Chodzi o to, żeby przewidzieć reakcję strony przeciwnej na nasze działania.

Szkolenie to pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się ze strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie.

Profil uczestnika:

• pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta

• kadra kierownicza

• specjaliści biorący udział w negocjacjach

Cele szkolenia:

• rozwój umiejętności negocjacyjnych

• poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych

• nauka strategii, taktyk i technik negocjacyjnych

• nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów

• poznanie styli i orientacji negocjacyjnych

• nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metod wywierania wpływu

• nauka wykrywania manipulacji oraz zapobiegania im

• nauka radzenia sobie z trudnym partnerem

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program szkolenia

1. Uporządkowanie wiedzy na temat etapów negocjacji

- Przygotowanie do negocjacji

- Określenie celu głównego i celów pośrednich

- Określanie kryteriów brzegowych

- Przewidywanie możliwych wariantów końcowych

2. Między kooperacją a konfliktem czyli pomost negocjacyjny

- Kiedy negocjujemy, a kiedy dyskutujemy

- Rola kooperacji i konfliktu

- Co pomaga, a co przeszkadza negocjować (rola kontekstu, otoczenia, czasu)

- Kto jest kim, czyli z kim naprawdę negocjujemy – negocjacje w zespołach

- Po co nam BATNA i jak określić swoje minimalne żądania

3. Przebieg negocjacji

- Obszar negocjacji

- Osiąganie skuteczności w negocjacjach

- Ujawnianie alternatyw

- Style negocjacji

- Dobór negocjatorów ze względu na cechy lub style negocjacji

- Test autodiagnozy negocjatora

- Role w zespole negocjacyjnym

- Wywieranie wpływu

- Manipulacja i chwyty negocjacyjne

- Proksemika, zarządzanie i aranżacja przestrzeni

- Blef czy manipulacja

4. Negocjacje wokół stanowisk

- Wysokość oferty początkowej

- Rodzaje skutecznych ustępstw wobec kupców

- Znaczenie nastawienia psychicznego

5. Negocjacje rzeczowe (wokół interesów)

- Umiejętności komunikowania się

- Zachowanie równowagi pomiędzy mówieniem i słuchaniem

- Podtrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmów

- Interpretowanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych

6. Techniki, taktyki i triki negocjacyjne

- Czym są techniki, czym taktyki, a czym triki negocjacyjne

- Na czym polega rola taktyk i ich rodzaje (Nagroda w raju, Próbny balon, Imadło, Krakowski targ, Skubanie, Śmieszne pieniądze, Zdechła ryba, Optyk z Brooklyn'u)

- Jak stosować taktyki a unikać błędów w ich stosowaniu

- Jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami

7. Empatia w negocjacjach czyli sprawne „czytanie" i wyczuwanie zachowań i intencji drugiej strony

- Najważniejsze zasady ułatwiające obserwacje drugiej strony (na co zwracać uwagę, jakie szczegóły zachowania powinny być brane pod uwagę)

8. Odczytywanie informacji wynikających ze sposobu mówienia i zachowania drugiej osoby

- Zadawanie pytań i parafraza jako elementy kontrolujące przebieg negocjacji

9. Dwie metody zadawania pytań będących siłą wiodącą negocjacji

- Kształtowanie precyzowania wypowiedzi, wydobywanie informacji dających przewagę strategiczną

10. Wywieranie wpływu w sytuacjach negocjacyjnych

- Wybór strategii i adekwatnych metod wywierania wpływu

- Określanie słabych punktów partnera

- Manipulacja werbalna i niewerbalna

- Demaskowanie gier handlowych drugiej strony

- Obniżanie wartości ofert konkurencyjnych

- Sposoby kontroli emocji i zachowań drugiej strony

- Techniki wpływania na ludzi

- Jak radzić sobie w sytuacjach patowych

- "Brudne chwyty"

- Blef w negocjacjach- rola blefu, metody pozwalające rozpoznać blef

TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszamy na zajęcia z języka rosyjskiego ogólnego / języka rosyjskiego biznesowego. Przygotowujemy do egzaminów TRKI, TELC oraz oferujemy kursy języka rosyjskiego specjalistycznego:

ROSYJSKI DLA KSIĘGOWYCH I FINANSISTÓW
Kurs jest przeznaczony dla osób, których charakter pracy jest ściśle związany z finansami firmy. Zakres zagadnień poruszanych na tego rodzaju kursie koncentruje się wokół zasad działania spółek w Polsce i Rosji, opisu struktur przedsiębiorstw, sporządzania raportów finansowych. Kursanci są zaznajamiani z formami i środkami płatności na terenie Rosji, dokumentacją transportową oraz warunkami dostawy towarów. Kolejnym elementem jest nabycie przez Nich umiejętności sporządzania kontraktów i biznesplanów, jak również zapoznanie z rodzajami działających tam banków, operacjami i kontami bankowymi. Ponadto na kursie przedstawione jest funkcjonowanie giełd w Rosji (giełdy towarowe, papierów wartościowych).

ROSYJSKI MEDYCZNY
Kurs jest przeznaczony dla lekarzy przygotowujących się do specjalizacji. Tematyka zajęć koncentruje się wokół zagadnień m. in. anatomii, fizjologii, higieny itp. Pracujemy na tekstach specjalistycznych. Celem zajęć jest przygotowanie Uczestników kursu do komunikacji klinicznej.

ROSYJSKI PRAWNICZY
Kurs jest przeznaczony dla prawników, którzy w swojej pracy mają kontakt z klientem wschodniojęzycznym. Celem zajęć jest zapoznanie Uczących się z podstawową terminologią tłumaczeniową. Główny nacisk kładziony jest na wzbogacenie słownictwa, użycie go w odpowiednim kontekście i wykorzystanie go w praktyce zawodowej. Uczestnictwo w kursie pomaga swobodnie „odnaleźć się” w świecie prawa w języku rosyjskim. Uczący się nabywają umiejętności przetłumaczenia standardowych umów, przedstawienia raportu z prowadzonej przez siebie sprawy w sądzie, tworzenia pism procesowych. Będą oni również w stanie zrozumieć umowy i akty prawne. Ponadto będą brać udział w symulowanych sytuacjach autentycznych typu: spotkanie z klientem, negocjacje, dyskusje, streszczenie sprawy.

ROSYJSKI TURYSTYCZNY
Program kursu obejmuje niezbędne informacje krajoznawcze z elementami zagadnień gramatycznych oraz sytuacje komunikacyjne związane z podróżowaniem, przekraczaniem granic i codziennością turysty. Wśród naszych klientów są również przewodnicy i piloci przygotowujący się do egzaminów językowych.

Zapraszamy na zajęcia indywidualne
15 zajęć a’90 min. – 990 zł lub
15 zajęć a’60 min. – 750 zł.
Jeżeli będziecie Państwo uczestniczyć w kursie z drugą znajomą osobą będącą na Państwa poziomie -
15 zajęć a'90 min. - 550 zł od osoby,
jeżeli z dwiema znajomymi -
15 zajęć a'90 min. 350 zł
Terminy zajęć dostosowywane są do możliwości czasowych Klienta. W cenę wliczony jest koszt materiałów dydaktycznych oraz pozazajęciowy kontakt z lektorem.

Oferujemy ponadto tłumaczenia zwykłe i uwierzytelnione (tzw. przysięgłe) w następujących parach językowych:
polski – rosyjski / rosyjski – polski
rosyjski – ukraiński / ukraiński – rosyjski
rosyjski – angielski / angielski – rosyjski
rosyjski – włoski / włoski - rosyjski
polski – ukraiński / ukraiński – polski
ukraiński – angielski / angielski - ukraiński
ukraiński – włoski / włoski – ukraiński
Pozostajemy do Państwa dyspozycji 24 h/dobę 7 dni w tygodniu.

Kontakt z nami: e-mail: rosyjskiwkrakowie@rosyjskiwkrakowie.pl
tel. +48 12 422-00-97
tel. kom. +48 609-648-934

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Jeżeli chcesz:
- szybciej i efektywniej osiągać swoje cele zawodowe,
- zwiększyć swoją motywację do działania,
- udoskonalić swoje relacje z otoczeniem,
- bardzo szybko rozwinąć swoje kompetencje,
- osiągnąć równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym,
- nauczyć się lepiej wykorzystywać umiejętności i wiedzę, którą już posiadasz,
To skontaktuj się ze mną…
tel. 796-104-474
email: kamil.plasan@coaching-art.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.coaching-art.pl

Zapraszam serdecznie,
Kamil Plasan
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Realizacja projektów to dla Ciebie chleb powszedni?

Czy wiesz już wszystko o zarządzaniu projektami? SPRAWDŹ SIĘ ! Rozwiąż krótkie zadanie i wykorzystaj 50 % rabat na szkolenie przygotowujące do certyfikacji IPMA poziom D!

Zapytaj o CASE STUDY dla Ciebie - szkolenie@pm2pm.pl

Kolejne szkolenie startuje już 22 września - NIE ZWLEKAJ!

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek
Agnieszka Biały

Agnieszka Biały Eltee.pl - Języki i
Podróże

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

ELTEE.PL - JĘZYKI I PODRÓŻE - ANGIELSKI, ROSYJSKI, NIEMIECKI, HISZPAŃSKI

Szkoła Językowa Eltee to jakość, zaangażowanie w każdy projekt, entuzjazm i pozytywna energia do wszystkiego, co związane jest z językami, ich nauczaniem i podróżami. Mając świadomość, jak ważna jest znajomość języków w dzisiejszym świecie, zapewniamy swoim Klientom wysoką jakość nauczania.
Najlepszą wizytówką są dla nas opinie zadowolonych Klientów.

Eltee oferuje:
- szkolenia językowe dla firm
- kursy indywidualne z dojazdem do domu lub biura
- interaktywne kursy indywidualne online z lektorem
- interaktywne kursy grupowe online z lektorem
- wyjazdy na kursy językowe za granicę (Malta, Wielka Brytania, Rosja,...)
- bezpłatne konsultacje językowe

Zapisy na interaktywne kursy grupowe online z lektorem już trwają! Pomożemy Ci dobrać odpowiedni dla siebie kurs - wybierz tylko dogodny dla siebie termin i skontaktuj się z nami!

Zapisy na kursy indywidualne trwają cały rok!

Eltee Group - Języki i podróże
ul. Klimczaka 17 lok. 132, IIp.
02-797 Warszawa
tel. 794 218 806
tel. 794 218 807
info@eltee.pl
http://eltee.plAgnieszka Biały edytował(a) ten post dnia 23.09.11 o godzinie 19:20
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personale z atrakcyjnymi rabatami:

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym miejscu przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł. To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Idealna firma w momencie kiedy decyduje się na rozpoczęcie kampanii reklamowej poszukuje idealnej agencji. I wtedy właśnie powinna swoje kroki skierować di Idealistów:)
Wyróżniamy się spośród konkurencji nie tylko tym, że sprzedajemy także gotowe koncepty i idee kreatywne, ale także bardzo atrakcyjną ofertą cenową, którą możemy Wam zaproponować, ponieważ nasze struktury nie są nadmiernie rozbudowane.

Zapraszamy Was naszą stronę http://www.idealisci.pl i do podjęcia kontaktu, ponieważ każdego klienta traktujemy całkiem indywidualnie.

konto usunięte

Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Jeżeli chcesz przyciągnąć więcej klientów i najlepiej wykorzystać swój budżet reklamowy, poznaj świat Google AdWords. Płatne reklamy w wyszukiwarkach, portalach oraz GMail’u to szybka reakcja klientów przy niskich cenach reklam.

W przeciwieństwie do pozycjonowania, kampanię możesz w dowolnym momencie uruchomić i równie szybko zawiesić – gdy uznasz, że nie nadążasz z obsługą nowych klientów.

Zapraszam do Opcji.

Mam do dyspozycji dla naszych nowych Klientów, którzy nie korzystaji do tej pory z tej formy promocji, kilka kuponów o wartości 250 zł do zrealizowania kampanii w ramach naszego MCK.


Obrazek


Kontakt: marketing@opcja.pl

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do