Jacek Straszak

Jacek Straszak Szef działu HR

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Witam serdecznie,

chciałbym zaprosić Państwa do udziału w nietypowym szkoleniu
„Kreatywność, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji”

Dlaczego nietypowym?

Szkolenie na które Państwa zapraszam to dwa w jednym - połączenie tradycyjnych usług szkoleniowych z bytowaniem w dzikim otoczeniu. Tworzymy warunki, które pozwalają uczestnikom optymalnie wykorzystać własne talenty, poznać i sprawdzić własne możliwości, jak i ograniczenia, ale również praktycznie zastosować zdobytą wiedzę i umiejętności. Jednocześnie dajemy możliwość poznania uroków i technik przetrwania na łonie przyrody, oraz szansę przeżycia wyjątkowych wrażeń.


Obrazek


Dlaczego warto skorzystać?

- Szkolenie jest jedną z niewielu, a może i jedyną ofertą tego typu na naszym rynku
- Poza tradycyjnymi korzyściami płynącymi z udziału w szkoleniu, dajemy Państwu szansę poznania technik bushcraftu i przeżycia wspaniałej przygody na łonie natury
- Szkolimy się w małej (maksymalnie 12 osobowej) grupie, dającej szansę każdemu na aktywny udział i zdobycie maksymalnej ilości wiedzy i umiejętności

Termin: 24-26 Września 2010

Miejsce: Wzgórza Strzelińskie, Woj. Dolnośląskie, ok 50km od Wrocławia.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na pryv. lub na adres jacek@straszak.eu - Z przyjemnością prześlę informacje o prowadzących, programie oraz poradnik uczestnika.


Obrazek


Więcej informacji można również znaleźć na stronie:
http://www.projekt-bushcraft.pl

Pozdrawiam,
Jacek Straszak

tel 792-754-107
e-mail jacek@straszak.eu
http://straszak.eu

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Program Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing startuje w tym roku jeszcze w 3 miastach:

17 września w Krakowie
24 września w Warszawie
5 listopada w Łodzi


Spotkania informacyjne o tym prestiżowym programie odbędą się:
7 września w Krakowie
8 września w Warszawie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych - prosimy jedynie o potwierdzenie udziału najpóźniej na dzień przed spotkaniem: mswietlik@questus.pl

Osoby zainteresowane programem DM i/lub przesłaniem materiałów informacyjnych o wybranej edycji zapraszam do kontaktu:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07
Agnieszka K.

Agnieszka K. Dyrektor Projektów
Szkoleniowych ARK
Consulting

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Ogólnopolski Kongres Asystentek i Asystentów 05.11.2010, Warszawa

W czasach nasilającej się konkurencji rynkowej oraz rozwoju technologii informatycznych i teleinformatycznych coraz większego znaczenia nabiera ochrona informacji. Każda organizacja posiada szczególnie ważne i cenne dane, które powinny być odpowiednio i skutecznie chronione. Są to przede wszystkim: wiedza profesjonalna (know-how), informacje biznesowe własne i powierzone, dane osobowe pracowników, kontrahentów i klientów, a także informacje finansowo-księgowe. Aby zabezpieczyć ten ogrom informacji, potrzebne są odpowiednie regulacje, które określą obszary chronione (informacje niejawne, tajemnica służbowa itp.) oraz sposoby ich ochrony. Odpowiednie procedury oraz skuteczne zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym mogą uchronić organizację przed każdą poważną szkodą wynikającą z utraty lub „wycieku” informacji. Jednak nawet najlepszy system i procedury nie ochronią organizacji, jeżeli jej pracownicy nie będą odpowiednio przygotowani do tego zadania. Człowiek jest tutaj zawsze „najsłabszym ogniwem”.
Sekretariaty Zarządów są newralgicznym punktem w każdej organizacji, ponieważ to właśnie przez nie przepływa większość najważniejszych informacji, a wiele z nich to informacje kluczowe dla bezpieczeństwa organizacji. Rola asystentki czy asystenta nie ogranicza się już obecnie do prostych prac administracyjno-biurowych. W wielu organizacjach rola ta ewoluowała do funkcji Partnera w Zarządzaniu. Z tego względu wymagania wobec osób zajmujących stanowiska asystenckie są obecnie o wiele wyższe niż w latach poprzednich i wiążą się ze szczególną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo informacyjne organizacji.

Wychodząc naprzeciw tym zmianom Ogólnopolski Kongres Asystentek i Asystentów będzie się odbywał pod hasłem „Nowoczesne standardy bezpieczeństwa w procesie zarządzania informacją”.

Serdecznie zapraszam do udziału w Kongresie.
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Inspiration Parteners zaprasza właścicieli i zarządzających firmami na
Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości 18.09.2010


Otoczenie ekonomiczne stawia przez przedsiębiorcami olbrzymie wyzwania. Chociaż polscy biznesmeni znani są z proaktywności, optymizmu i wiary w swoje siły, ograniczenia, z jakimi przychodzi im się mierzyć, są często przyczyną stresu, stagnacji a często nawet upadłości.

Co sprawia, że firmy upadają?

Na podstawie danych GUS* szacuje się, iż największy odsetek upadłości i likwidacji odnotowuje się dziś wśród firm zatrudniających do pięciu pracowników. Statystycznie aż 30% MŚP nie jest w stanie przetrwać pierwszego roku swojej działalności, a tylko 30% przetrwa pierwsze 5 lat. Obecnie, jak wynika z raportu Coface, statystyki te są jeszcze bardziej niepokojące**.

Przyczyn takiej sytuacji jest bardzo wiele: nieprzyjazne, niskiej jakości i zmienne prawo, skomplikowane relacje z administracją publiczną, wysokie natężenie konkurencji, brak lub trudności w uzyskaniu zasobów finansowych, brak inwestycji w rozwój, wiedzy i doświadczenia do prowadzenia biznesu, nieprawidłowa kontrola finansowa, nieefektywne zarządzanie kapitałem.

Często pomijanymi aspektami wpływającymi na przetrwanie firm są odporność, wytrwałość i poziom motywacji przedsiębiorców. Prowadzący działalność gospodarczą muszą cechować się kreatywnością i innowacyjnością w reagowaniu na trudności oraz wykorzystywać pojawiające się szanse. Aby odnieść sukces powinni wykazać się siłą charakteru i pokonać czyhające na nich przeciwności. Muszą przetrwać trudne chwile i nauczyć się przezwyciężać własne słabości, radzić sobie ze zwątpieniem we własne siły oraz możliwości. Bez motywacji i ambicji do osiągania wysokich wyników nie jest możliwe realizowanie zakładanych celów biznesowych.

Jak przetrwać i działać skuteczniej?

Skutecznym sposobem jest praca z coachem pozwalająca wykorzystać całość indywidualnych zasobów posiadanych przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Metoda ta daje możliwość skupienia się na stawianiu i realizacji celów lepiej i szybciej niż dotychczas. Sprzyja szukaniu rozwiązań chroniących firmę od bankructwa i jednocześnie wspiera budowanie przewagi konkurencyjnej nad otoczeniem. Coaching pozwala współtworzyć własną rzeczywistość w przeciwieństwie do ciągłego dostosowywania się do otaczających warunków. Wzrost motywacji to tylko jeden z wielu aspektów tej relacji. Oprócz wymienionych wyżej elementów dodatkowo praca z coachem oddziałuje na podniesienie decyzyjności i zwiększenie proaktywności. Daje szersze spojrzenie na sytuację firmy a co za tym idzie dostrzeganie większej liczby szans i możliwości. Coaching to szukanie nowych dróg rozwoju, generowanie pomysłów i zarządzanie emocjami. Takie podejście do prowadzenia przedsiębiorstwa może być kluczem do odniesienia sukcesu.

Jak znaleźć odpowiedniego coacha?

Najważniejszymi elementami tego wyboru są przede wszystkim potrzeby Klienta, odpowiadający im styl pracy i dopasowana osobowość coacha. Ważnym jest, aby osobiście zapoznać się z kilkoma ofertami, mieć możliwość sprawdzenia umiejętności, doświadczenia i metod pracy danego coacha. Dobrą okazją zaznajomienia się z tematem coachingu oraz osobistego przetestowania na czym polega indywidualna praca z coachem jest Dzień Otwarty Coachingu Przedsiębiorczości. Został on zorganizowany przez Inspiration Partners oraz współpracujących coachów i odbędzie się 18 września 2010 w Warszawie. Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się jakie są zasady pracy klient-coach, jak działa coaching oraz jak metoda ta wspiera prowadzenie firmy. Sesje próbne są doskonałą okazją do nawiązania stałych relacji z coachem lub wybrania coacha dla swoich współpracowników. Dodatkowo podczas spotkania zostaną zaprezentowane warsztaty mastermind, na których zadany przez uczestników problem rozwiążą oni wspólnie przy wsparciu ze strony coacha, wykorzystując efekt synergii swojej wiedzy i doświadczenia.

Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy od kilku lat i poszukują skutecznych sposobów i narzędzi mogących ich wspomóc w realizacji założonych celów. Dzień otwarty został zorganizowany również z myślą o tych, którzy chcą w pełni wykorzystać swój potencjał i wsparcie pochodzące z innych źródeł. Drugą grupą osób, którą zapraszamy na spotkanie są młodzi stażem biznesmeni, którzy rozpoczęli swoją działalność w ciągu ostatniego roku i za cel stawiają sobie znalezienie się wśród tych, którzy przetrwają.

Serdecznie zapraszamy!
Zespół Inspiration Partners

Data: 18.09.2010
grupa I: w godzinach 09:00 - 13:00
grupa II: w godzinach 15:00 - 19:00
Koszt uczestnictwa: 70zł brutto
Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza na stronie internetowej:
http:/www.inspiration-partners.com/zgloszeniedo.pl.php
lub kontakt telefoniczny +48-508-761-315.


* Raport GUS z 2009 roku, „Warunki Powstania i działania oraz perspektywy rozwojowe polskich przedsiębiorstw powstałych w latach 2003 – 2007”
** Raport Coface nt. upadłości firm w Polsce w I półroczu 2010 roku.
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszamy wszystkie Panie z Wrocławia i okolic na spotkanie Salonu Kobiet.

Nasze spotkania to networking ze szczyptą czegoś jeszcze...
To miejsce dla wspaniałych i pełnych pasji kobiet... Takich jak Ty!

Temat na wrzesień:
"Jak rozwijać własną firmę zgodnie z obowiązującymi trendami."

Co najbardziej się dziś opłaca robić?
Jaki biznes przynosi największy dochód?
Jak w przyszłości pracować mniej i mądrzej?
Jak mieć więcej czasu dla siebie i rodziny, spełniać swe pasje, a generować większe dochody?
Jak poradzić sobie z recesją gospodarczą?


Na te pytania odpowiemy na naszym spotkaniu.

Nasz gość (Uwaga! Facet!:)) Bartłomiej Ślazykprzybliży nam takie tajemnicze zagadnienia jak: prosumentyzm i pokolenie "Y".
Dowiemy się też, jak skutecznie działać w branży e-commerce oraz branży zdrowia i urody, a także porównamy biznes tradycyjny z marketingiem sieciowym.

Przyjdź, a dowiesz się jak rozwijać własną firmę zgodnie z obowiązującymi dziś trendami.

Bartek o sobie:
Jestem przedsiębiorcą z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzę własne firmy, nieprzerwanie od 1998 roku (pierwsza rejestracja już w 1994 roku). Współtworzyłem, od podstaw, jedną z największych w kraju firm z branży dodatków spożywczych, liczącą się w regionie dolnośląskim firmę z branży budowlanej (produkcja i zaopatrzenie rynku hurtowego), firmę promocyjną, farmę rekreacyjno-hodowlaną, działalność w branży tekstylnej, pośrednictwo w handlu z Chinami i kilka innych. Po sprzedaniu ostatniej firmy, wyruszyłem w świat, aby spełniać swoje marzenia. Obecnie zaczynam robić, co naprawdę kocham. Prowadzę szkolenia z zakresu przedsiębiorczości. Stworzyłem projekt wsparcia dla biznesu- PWP http://projektwp.pl Promuję ideę rozwoju przedsiębiorstw, ograniczającą ryzyko finansowe, osadzoną na najnowszych trendach. Swe działania opieram na wielkiej wiedzy i doświadczeniu największych światowych autorytetów- doradców, m.in. prezydentów USA, jednych z najbardziej cenionych przedsiębiorców na świecie- grupy biznesowej InterNET Services Corporation.
Jestem szczęśliwym tatą mojego ukochanego 9-letniego Oskara. Wspólnie uwielbiamy podróże, wolność wyboru, możliwość decydowania o swoim życiu. Dążę do ciągłego rozwoju-czytając wiele wartościowych książek, uczestnicząc w konferencjach, imprezach branżowych, przystając z praktykami-ludźmi sukcesu.
Moim marzeniem jest pomóc jak największej grupie osób w osiągnięciu wspaniałego, wartościowego życia.


Każda Pani mile widziana.Zabierz ze sobą przyjaciółkę, koleżankę, znajomą...

Termin: 13 września, godz.18.30-...
Miejsce:Wrocław, Restauracja Teatralna, pl.Teatralny 4 http://teatralna.wroc.pl
Inwestycja: 50 zł, w przypadku jednoczesnej rezerwacji dwóch lub więcej osób- 40 zł/os. Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp wolny.
Sprawdź, jak możesz zostać Członkinią


W cenie poczęstunek.Jak zwykle też będzie można wylosować nagrodę. Tym razem mamy dla Was atrakcyjne książki.

Na poniższy adres e-mail możesz wysłać swoje zgłoszenie, by dokonać rezerwacji!
http://wroclaw@salonkobiet.pl

Serdecznie zapraszamy!
*********************
Przyjdź też na warsztat "Śpiew – droga do poznania siebie -uzdrawiająca moc muzyki":
http://www.goldenline.pl/spotkanie/spiew-droga-do-pozn...
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Motywacja z NLP – klucze do sukcesu


Obrazek

Szkolenie to jest adresowane do osób, które cenią swój rozwój. Celem tego szkolenia jest nauczenie się potężnych technik używanych przez praktyków NLP . Program został skonstruowany tak, abyś po szkoleniu miał narzędzia-klucze potrzebne do Twojego Sukcesu i wykształcił specyficzny i prorozwojowy sposób myślenia o sobie, swoich zasobach, celach życiowych oraz biznesowych. Motto tego szkolenia to:

„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał”
Zig Ziglar

Wyobraź sobie, że w przeciągu jednego intensywnego dnia treningowego, przyswoisz sobie umiejętności które są esencją motywacji w NLP, dostajesz wszystko to co działa. Opanujesz skuteczne posługiwanie się potężnymi technikami automotywacyjnymi, czyli:

Systemy VAK i przeramowanie – dowiesz się jak Twój umysł koduje wspomnienia i wyobrażenia, nauczysz się je przeramowywać, tak aby stanowiły dla Ciebie i Twojej podświadomości stałe wsparcie.

Kotwiczenie – wzbudzanie stanu psychofizjologicznego na zawołanie, dzięki czemu będziesz potrafił zmobilizować się do osiągania celów, nawet w najcięższych warunkach.

Role życiowe – poznasz ile ról życiowych odgrywasz i jakie są ich cele, dokonasz synergii dążeń i energii pomiędzy tymi rolami, tak aby wszystkie Twoje działania były ze sobą spójne w każdym czasie.

Definiowanie celów – nauczysz się jak należy określać swoje cele i dążenia, by stały się osiągalne, mierzalne, motywujące oraz spójne z rolami życiowymi.

Klucze do osiągalnego wyniku – przetrenujesz na sobie podzielony na etapy program osiągania sukcesów, dzięki czemu będziesz dokładnie wiedział co się musi wydarzyć po kolei abyś osiągnął to czego pragniesz.

Wartości/ przekonania/ przeramowania – praca na poziomach neurologicznych Diltsa nauczysz się jak radzić sobie z myślami, które mówią Ci, że czegoś nie potrafisz, nie umiesz, że się nie uda i, że nie ma sensu podejmować działania. Zamienisz je w swoim monologu wewnętrznym na głosy dodające otuchy i niosące wsparcie, kiedy tylko będziesz ich potrzebował.

Go back goal – poznasz i nauczysz się stosować technikę wizualizacji, zaczerpniętą z terapii Gestalt, która pozwoli Ci na pełniejsze zaprogramowanie Twojego Sukcesu, poznanie tego jak konkretne etapy Twojego sukcesu wpłyną na Twoje życie.

Gdzie: Warszawa, salę podamy na 2 tygodnie przed szkoleniem
Kiedy: 16 październik (sobota) – godzina 9:00 – 17:00
Za ile: cena podstawowa 750,00 PLN - dofinansowanie 40% = 450,00 PLN
+ 5% zniżki dla osób, które zapiszą się do 30 września = 425,00 PLN
Zapisy: biuro@gammaNLP.pl, (22) 266 08 49
Co w cenie? : warsztat, podręcznik, certyfikat, catering
Więcej szkoleń: http://gammaNLP.pl
Trenerzy prowadzący: Anetta Wróblewska i Mieszko Maj


Obrazek
Marta S.

Marta S. Dobre słowa są wiele
warte, a niewiele
kosztują

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu na temat „Zarządzanie przedsiębiorstwem a odpowiedzialność członków zarządu”. Wiedza, którą przekażemy pozwoli Państwu na zminimalizowanie ryzyka wynikającego z wykonywanych obowiązków.

Prowadzący:
Tomasz Gzela – wybitny specjalista, pracownik organów skarbowych
Miłosz Olesiński – prezes zarządu Media Evolutions Sp. z o.o.
Beata Graczyk-Sobolewska – dyrektor oddziału BZ WBK
Eryk Skłodowski – prezes zarządu Skłodowscy Wiedza i Finanse Sp. z o.o.

Termin:
21.09.2010 (godz. 13.00-19.00)

Organizator szkolenia:
Skłodowscy Wiedza i Finanse Sp. z o.o.

Miejsce szkolenia:
sala konferencyjna, ul. Kościuszki 43, 05–270 Marki
http://swif.pl/szkolenia.php

Cel:
Przybliżenie uczestnikom odpowiedzialności prawnej i podatkowej członków organów zarządzających związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Oferta skierowana do:

członków zarządu,
kadry kierowniczej,
menedżerów,
pracowników pragnących podnieść swoje kwalifikacje.

Program szkolenia:
I. Budowanie wizerunku firmy.
II. Pozyskiwanie źródeł finansowania dla podmiotów gospodarczych
III. Zakres odpowiedzialności członków zarządu

Podatkowe skutki naruszenia przepisów dla przedsiębiorstwa (podatnika, płatnika).
Odpowiedzialność podatkowa, czyli odpowiedzialność członków zarządu i członków organów zarządzających osób prawnych w trybie odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania podatkowe spółki.
Odpowiedzialność podatkowa wspólników spółek osobowych.
Konsekwencje karne skarbowe dla osób odpowiedzialnych za naruszenie przepisów podatkowych.
Wykroczenie karne skarbowe za brak nadzoru.
Odpowiedzialność karna skarbowa pracownika, delegowanie uprawnień i odpowiedzialności.
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa w trybie odpowiedzialności osób trzecich.
Odpowiedzialność posiłkowa w trybie kodeksu karnego skarbowego.
Zbieg przepisów kodeksu karnego skarbowego z przepisami karnymi innych ustaw penalizującymi naruszenia przepisów w zakresie zobowiązań podatkowych i nierzetelności ksiąg.
Występowanie odpowiedzialności karnej skarbowej w spółkach osobowych – kontrowersje wokół problematyki.

Nieujawnione źródła przychodu i „brudne pieniądze” – rozróżnienie i definicja pojęć.
Obowiązki przedsiębiorstw mających status instytucji obowiązanych w zakresie zwalczania procederu prania pieniędzy i finansowania terroryzmu.

a) Obowiązki członków zarządu w tym zakresie.
b) Obowiązki pracowników.

Wewnętrzna procedura jako realizacja obowiązku stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz oceny i analizy ryzyka prania pieniędzy.
Rekapitulacja programu oraz rozwiązanie problemów prawnych w przedmiotowym zakresie zgłaszanych przed spotkaniem lub w jego trakcie.

Koszt szkolenia:
Koszt udziału w szkoleniu jednej osoby wynosi 900 zł.
Kontakt:
Skłodowscy Wiedza i Finanse Sp. z o.o.
tel: 22 242 60 09, 22 242 60 00
faks: 22 242 60 01
e-mail: szkolenia@sklodowscy.pl
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,

Zapraszam do siebie na angielski. Mam obecnie dostępne wtorki między 15:00 a 20:00. Zajęcia odbywają się w siedzibie mojej firmy Interpersonal na Pradze Południe. Cena: 1 zł za minutę.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Arkadiusz Nowiński

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

PARTNERSTWO BIZNESOWE – TWÓJ WŁASNY BIZNES Z WŁOSKIM SKÓRZANYM OBUWIEM

Baldassari - departament sprzedaży kanału biznesowego producenta Baldaccini obecnie poszerza grono swoich odbiorców.

Poszukujemy partnerów biznesowych prowadzących stacjonarną oraz wysyłkową sprzedaż obuwia.

W ofercie posiadamy kolekcje damskie oraz męskie.
Uzgadniamy również indywidualne projekty z klientami chcącymi outsorcing’ować nam swoją produkcję.

Choć nabywane elementy są wyłącznie zakupywane we Włoszech, a linia produkcyjna od 20-stu lat zajmuje się tworzeniem produktu finalnego u nas w kraju,a firma posiada renomę oraz status rzetelnego przedsiębiorstwa, nasz e-shop (bardziej e-reklama) jest świeżo stworzony i dlatego zapewniamy będzie stale wzbogacany w naszą ofertę.

http://www.baldassari.pl

Ceny widoczne pod adresem URL są przeznaczone dla klientów B2C. Ceny segmentu B2B zawsze są uzgadniane z nabywcą.

Zainteresowanym prześlemy całość zdjęć z poszczególnych kolekcji.

Oczekujemy doświadczenia, referencji handlowych oraz wierzytelności kredytowej.

Kontakt:
Roger Popko
gsm: +48 517 717 431
biuro@baldassari.pl
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witajcie,
Tym razem proponuję darmową okazję do uczenia się na odległość :)
Rozwijam mój nowy BLOG o przywództwie, rozwoju osobistym, zespołowym i organizacyjnym.

Zapraszam do czytania i wskazówek co Wam się podoba, a czego brakuje.
http://wojciechpazdzior.wordpress.com

Dobrego weekendu
Wojtek Paździor

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek

...zapraszają na szkolenie DOPALACZE MANAGERSKIE

Co to jest?
Szkolenie, które w rzeczywistości mogłoby być trzema osobnymi, dopalającymi szkoleniami dla managerów, podczas których masz okazję pracować z trzema różnymi ekspertami!
To także 3 zaświadczenia potwierdzające 24h stworzonych warunków i okazji do zdobywania konkretnej wiedzy i umiejętności od praktyków w 3 dziedzinach:

1. Zarządzania.
2. Przywództwa, budowania relacji i komunikacji w zespole.
3. Coachingu managerskiego!

Wizja:
Będzie bardzo energetycznie i dopalająco. Zadbamy aby od każdej strony – oprawy, osobowości, wiedzy i umiejętności, a nawet cateringu – było DOPALAJĄCO!
Damy Wam - managerom skomasowaną porcję wiedzy, wzmocnimy i naenergetyzujemy Was w trzech najważniejszych obszarach zawodowych – za jednym razem.
Zamiast iść na szkolenie z zarządzania, szkolenie z przywództwa oraz szkolenie z coachingu – przyjdź na „DOPALACZE MANAGERSKIE”!

Czas:
22-24 października (3 dni), godz. 9-17

Gdzie:
Warszawa (lub najbliższe okolice) – zostanie podane w późniejszym terminie

Harmonogram:

DZIEŃ 1 „Profesjonalnie zarządzający manager”:

- Funkcje i rola menadżera;
- Jakich narzędzi używa manager?
- Etapy rekrutacji;
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
- Rozmowy dyscyplinarne i zwolnienia pracowników.

DZIEŃ 2 „Przywództwo. Budowanie relacji i komunikacja z
pracownikami”:


- W jaki sposób zbudować zgrany zespół?
- Stań się przywódcą dla pracowników;
- Komunikacja z pracownikami?
- W czym może pomóc kontrakt między menadżerem a pracownikami?
- Poznaj potrzeby Twoich pracowników;
- Rodzaje motywacji pracowników;

DZIEŃ 3 „Coaching Managerski”:

- udzielanie informacji zwrotnej
- coachingowa informacja zwrotna
- model GROW i jego zastosowanie w praktyce
- coachingowe sesje demo na żywo
- praktyka coachingowa (będziesz zarówno coachem jak i coachee)

Za ile?
2100 PLN do 5 października 2010r.
2400 PLN po 5 października 2010r.

UWAGA! Zaproś drugą osobę za 50% ceny. Zapiszcie się we 2 osoby na
szkolenie „DOPALACZE MANAGERSKIE”, a cena dla drugiego uczestnika będzie
wynosić do 5.10. 1050PLN, a po 5.10. 1200PLN (nie trzeba chyba nikomu
mówić, że tak naprawdę jest to 2100+1050=3150/2=1575/osobę )

W cenie:
- 3 dni (24h) spędzone z 3 ekspertami, spięte w dopalającą porcję wiedzy i
umiejętności przydatnych każdemu skutecznemu managerowi
- 3 zaświadczenia o ukończeniu 3 szkoleń
- niespodzianka – gift
- dopalający catering :P
oraz

UWAGA! Po każdym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z ekspertem danego dnia szkoleniowego! (ekspert odpowiada na pytania uczestników dotyczące wiedzy i umiejętności nabytych
danego dnia oraz wszelkie inne z obszaru, w którym jest ekspertem – żadne
pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Eksperci:
Katarzyna Wójcik
Grzegorz Dłużniewski
Michał Bloch

więcej o ekspertach na http://tadopartners.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

PARTNER BIZNESOWY (prowadzenie własnego Biura Handlowego dla Konsultantów Klientów Biznesowych)

lub

KONSULTANT KLIENTA BIZNESOWEGO

Region: Śląsk, Radomsko, Opole (podlega negocjacji)

Specyfikacja pozycji:

• Pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów z SME
• Budowanie relacji z klientami w segmencie B2B
• Realizowanie wyznaczonych celów
• W przypadku Partnerstwa – budowanie drużyny KKB

Oczekujemy:

• Doświadczenia w sektorze handlu w pionie biznesowym
• Doświadczenia w docieraniu do osób decyzyjnych
Oferujemy:

• Umowę o współpracy na podstawie własnej działalności
• Najwyższe prowizje w kraju w sektorze telekomunikacji (20-40 tys. zł. miesięcznie zarabiają najlepsi PH / zarobki Partnerów są znacznie wyższe)
• Możliwość rozwoju profesjonalnego
• Szkolenia
• Wsparcie kierowniczego ze strony Grupy TP
• Możliwość udziału w atrakcyjnych wyjazdach zagranicznych

Nie trwoń czasu. Zaaranżuj termin spotkania już dziś!!!

gsm: +48 517 717 431
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Call centre poszukiwany do współpracy. Chętnie skorzystam z usług oferowanych. Wyłącznie outbound.

W razie możliwości wskazania kontaktu lub chęci współpracy, proszę o kontakt.

gsm: +48 517-717-431
gsm: +48 512-303-444
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl

Kindest Regards,
RP

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Serdecznie zapraszam na bezpłatne warsztaty dla przedsiębiorców poświęcone ochronie własności intelektualnej i przemysłowej pt. "Podróbki nie tylko w sieci", realizowane w ramach programu edukacyjnego "Masz pomysł? Masz patent. Masz zysk!" przez Kancelarię Rzeczników Patentowych JWP. Zapisy na http://jwp.pl/program Warsztaty odbędą się 12 października 2010 w Warszawie.
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie 23 października 2010

Jesteś właśnie na rozdrożu, myśli kłębią Ci się w głowie i chętnie byś coś zmienił?
Nie wiesz tylko od czego dokładnie zacząć, a każdy pomysł jaki przyjdzie Ci do głowy jest obarczony takim ryzykiem, że rezygnujesz zanim jeszcze przystąpisz do analizowania szczegółów. W końcu stwierdzasz, że nie jest tak źle, aż do kolejnego momentu kiedy znów Twój wewnętrzny głos szepnie Ci: Już czas na zmianę...

Rynek oferuje setki ofert treningów rozwoju osobistego. Trenerzy, mówcy motywacyjni oraz konsultanci prześcigają się w swoich ofertach. Ale Ty stwierdzasz: Hmmm, przecież ja dam radę sobie sam, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na coś co jest mi po stokroć bardziej potrzebne. Z takiego pojedynku z myślami wychodzisz zwycięsko, Twoim orężem jest Twoja osobista siła, a dowodem słuszności wyboru solidnie zrobiony rachunek zysków i strat. Ale podstępna codzienność i rutyna znają sposoby, żebyś niczym zakotwiczony okręt stał ciągle w porcie. Brakuje Ci czasu, motywacji, jesteś zmęczony, masz milion innych pilniejszych rzeczy do zrobienia, a poza tym musisz to wszystko dokładnie przemyśleć... już wiesz o czym mówię??

A gdyby tak był ktoś, kto będzie towarzyszył Ci w Twojej drodze? Relacja z kim nakierowana jest na: efektywne osiąganie Twoich celów, naukę z Twoich własnych doświadczeń oraz zrozumienie kontekstu w jakim się znajdujesz - tego co Ci sprzyja, a co ogranicza? Brzmi jak bajka? Cóż...przekonaj się sam.

Zapraszamy na Dzień Otwarty Coachingu w Krakowie, na którym grupa niezależnych coachów:

• odpowie na pytanie "Co to jest coaching?";
• zaprezentuje swoje specjalizacje i umiejętności;
• poprowadzi mikrowarsztaty oraz demonstracyjne sesje coachingowe;
• pomoże Ci odważnie wypłynąć w rejs.


W ten prosty sposób możesz sprawdzić, jak dla Ciebie działa coaching i wybrać coacha, do dalszej współpracy.

Organizatorzy: Małgorzata Ostrowska-Reither z morethroughcoaching.com i Szymon Herbeć z inspiration-partners.com.

Termin: 23 października 2010, 09:30-14:30
Adres: Kraków, ul. Lea 10a/7
Koszt: 39 PLN.

Zgłoś się już teraz:
- wyślij do nas maila: gosia@morethroughcoaching.com lub szymon@inspiration-partners.com
lub
- wejdź na stronę spotkania i kliknij „wybieram się” a my skontaktujemy się z Tobą: http://www.goldenline.pl/spotkanie/dzien-otwarty-coach...

Ilość miejsc ograniczona!
Jacek Straszak

Jacek Straszak Szef działu HR

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek


Witam i zapraszam na kolejne szkolenia w ramach Projektu Bushcraft

Najbliższe szkolenia:

"Kreatywność, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji"
15-17 Października 2010

więcej informacji


"Umiejętności wspomagające radzenie sobie ze stresem"
26-28 Listopada 2010

więcej informacji


Miejsce: Wzgórza Strzelińskie (50km od Wrocławia, 90km od Opola)

Zapraszam serdecznie!

W razie pytań jestem do dyspozycji!
Jacek Straszak

Obrazek

www.projekt-bushcraft.plJacek Straszak edytował(a) ten post dnia 30.09.10 o godzinie 14:55

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek

Jeżeli odpowiadasz za rozwój kompetencji pracowniczych w organizacji biznesowej to zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej edycji nowatorskiego projektu szkoleniowego.

W październiku zapraszam na bezpłatne szkolenie:
BUDOWANIE EFEKTYWNYCH STRUKTUR TRENERSKICH

Termin: 12-13 października 2010

Miejsce: Warszawa, Kierbedzia 4.- Sale Szkoleniowe Grupy SET.

Aby otrzymać szczegółowe informacje lub zarezerwować miejsce zapraszam do kontaktu maciej.cichocki@grupaset.pl.

Zapraszam serdecznie
Maciek Cichocki

Obrazek

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

NASZ KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH NA PAŹDZIERNIK

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 12 października

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 11 października

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 18 października

OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW 25 października

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-MOTYWOWANIE 26 października

OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ 18 października

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 19-20 października

TRENING TRENERSKI 19-20 października

(SZKOLENIA DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

NASZ KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH NA LISTOPAD
SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 25 Listopada

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 22 Listopada

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 24 Listopada

OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW 5 Listopada

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-MOTYWOWANIE 23 Listopada

OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ 22 Listopada

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 15-16 Listopada

TRENING TRENERSKI 15-16 Listopada

(SZKOLENIA DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

KONTAKT: e-mail: biuro@trenerbiznesu.com.pl

tel 22 243 40 30

GSM 600 400 113

http://aspekthr.pl
Ewelina Daniła

Ewelina Daniła *Art Of
Business*SALON
KOBIET*

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszamy na październikowe spotkanie Salonu Kobiet we Wrocławiu.
Temat: "Jak rozwinąć swoją firmę dzięki funduszom z Unii Europejskiej".

Nasze spotkania to networking z potężną dawką kobiecej mocy.
To miejsce, gdzie spotkasz same wyjątkowe kobiety, takie właśnie jak Ty!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Pań skupionych wokół Salonu Kobiet organizujemy spotkanie networkingowe z ekspertką od pozyskiwania funduszy unijnych.

Co na spotkaniu?

•Źródła informacji o funduszach europejskich.

•Wykorzystanie Internetu jako źródła informacji o funduszach, programach i konkursach dotyczących projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.

•Rola instytucji zarządzających, pośredniczących i wdrażających oraz regionalnych instytucji finansujących w informowaniu o możliwościach korzystania ze wsparcia finansowego.

•Przedstawienie ścieżki aplikowania o wsparcie - poszczególne etapy.

•Przeanalizowanie dostępnych możliwości wykorzystania funduszy strukturalnych dla firm na inwestycje m.in. w ramach programów: PO IG, PO IiŚ, RPO, POKL.

•Omówienie dokumentacji programowej.

•Analiza poszczególnych przypadków uczestniczek spotkania, odpowiedzi na pytania, dyskusja.



Naszym gościem będzie Monika Musiał, trener szkoleń i praktyk zarządzania. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu Marketingu i Zarządzania. Doświadczenie zdobywała współpracując z firmami konsultingowymi, Urzędem Marszałkowskim, uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. Od 2005 roku prowadzi firmę szkoleniowo - doradczą Profi - Media. Specjalizuje się we wspieraniu w rozwoju firm z sektora MSP (małych i średnich przedsiębiorstw) w pozyskiwaniu funduszy unijnych. Współpracowała przy opracowaniu ponad 100 projektów. Przeprowadziła i organizowała szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy unijnych, w których uczestniczyli właściciele i pracownicy wielu firm, pracownicy samorządów. Posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi.

Firma Profi - Media oferuje pomoc w zakresie:
- opracowywania wniosków o dotacje na projekty inwestycyjne, szkoleniowe, doradcze dla firm oraz inne projekty rozwojowe
- opracowywania biznes planów i studiów wykonalności na potrzeby pozyskania dotacji, kredytów.
- pomocy w zarządzaniu projektami dofinansowywanymi z UE
- rozliczania projektów finansowanych z dotacji unijnych.
http://profi-media.com.pl

Termin: 18 października, godz.18.30-...

Miejsce: centrum, szczegóły wkrótce

Inwestycja: 50 zł, w przypadku rezerwacji dwóch lub więcej osób- 40 zł/os. Członkinie Salonu Kobiet mają wstęp bezpłatny. Sprawdź, jak zostać Członkinią

W cenie poczęstunek oraz możliwość wygrania atrakcyjnej niespodzianki.

Rezwerwacji dokonuje się poprzez info@salonkobiet.pl
lub +48 609 432 167

Każda Pani mile widziana! Zabierz swoją znajomą, koleżankę, przyjaciółkę...

Pamiętaj też o wizytówkach!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do