Artur Król

Artur Król Profil nieaktywny,
proszę o kontakt
mailowy. Psycholog,
t...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Integral Eye-Movement Therapy: Wprowadzenie

24 lipca 2010, Warszawa

Rezerwacja: http://www.changemakers.pl/?page_id=166 lub przez wysłanie wiadomości na adres artur@krolartur.com

Technika Integral Eye Movement jest metodą szybkiej interwencji, umożliwiającą zmianę niepożądanych emocji oraz rozwój nowych podejść do problemów.

Procesy i algorytmy tej techniki odpowiadają na pytanie "Jak dana osoba nauczyła się tak czuć odnośnie danej sprawy?" i umożliwiają bardzo precyzyjne dopasowanie interwencji do potrzeb własnych lub osoby, z którą pracujemy.

Tworząc i gromadząc nowe zasoby w obrębie problematycznego stanu, IEMT skupia klienta an chwili obecnej i umożliwia mu trwałe wyrwanie się z przeszłych, negatywnych doświadczeń.

IEMT nie jest wielką teorią wszelkiej terapii i zmiany osobistej, jest natomiast bardzo użytecznym narzędziem w zasobniku coacha lub terapeuty i dostarcza doskonałej metody do pracy ze zmianą emocji oraz narzędzia generatywnego do prowadzenia zmian na poziomie tożsamości.

Dla kogo jest to szkolenie:
* Coachowie, terapeuci, konsultanci oraz osoby praktykujące NLP
* Osoby pragnące poradzić sobie z różnego rodzaju problematycznymi emocjami
* Osoby zainteresowane rozwojem osobistym i zmianą osobistą

Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Jak skutecznie rozwiązywać problemy, które dotychczas nie dawały Ci spokoju!
* Jak pozbyć się negatywnych emocji, nawet tych, które nosiłeś w sobie przez wiele lat
* Pomagać innym osobom mającym problemy z sytuacją, w jakiej znalazły się w swoim życiu!
* Pozbywać się ograniczeń, które powstrzymywały Cię dotychczas w Twoim życiu!
* Pokonać opory emocjonalne, które dotychczas powstrzymywały Cię przed osiągnięciem Twoich celów

UWAGA: To szkolenie nie stanowi certyfikacyjnego szkolenia z Integral Eye-Movement Therapy. Wszelkie prawa do certyfikowania praktyków IEMT należą do twórcy metody, Andrew Austina.

Kto Poprowadzi to Szkolenie?
Jestem psychologiem, coachem i trenerem z ponad 5-letnim doświadczeniem. W 2008 roku zostałem certyfikowany jako praktyk IEMT. Od tego czasu regularnie stosuję tą metodę w pracy z klientami coachingowymi i uważam ją ją za jedno z najpotężniejszych narzędzi w swoim repertuarze.

"Gdybym miał określić dwoma słowami szkolenie prowadzone przez Artura, nazwałbym je "MERYTORYCZNY KONKRET" Ogromna ilość doświadczeń, praktyki i wiedzy została przedstawiona w bardzo przystępny sposób, co spowodowało, że wyniosłem z tego spotkania więcej niż oczekiwałem.

Artur wywarł na mnie wrażenie osoby ciepłej i skromnej, a przy tym dającej z siebie 100% w każdym calu. Niewątpliwie jest profesjonalistą w tym, co robi.

Michał Mącznik
Coach, Trener
2009 (Klient, Uczestnik Szkolenia)

Za ile?
Cena: 350 zł.
Uczestnicy i absolwenci Szkoły Profesjonalnego Coachingu (http://ipri.com.pl): 250 zł.

Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na zakup DVD ze szkoleniem "Praktyk Integral Eye-Movement Therapy", stanowiącym zapis dwudniowego szkolenia prowadzonego w Polsce w 2010 roku przez twórcę metody, Andrew Austina.

W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.

Rezerwacja: http://www.changemakers.pl/?page_id=166 lub przez wysłanie wiadomości na adres artur@krolartur.comArtur Król edytował(a) ten post dnia 13.07.10 o godzinie 18:44
Ewa Makuch (Żuk)

Ewa Makuch (Żuk) HR Specialist, ICF
ACC Coach

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

XI edycja Global Management Challenge Poland

GMC to największa na świecie symulacja, w której uczestniczą menedżerowie, specjaliści, słuchacze MBA, studenci. W sumie ‘absolwentów’ programu w Polsce jest już ponad 15 000 osób z 400 firm i 100 uczelni.

Rejestracja do XI polskiej edycji projektu już trwa. Ze względu na swoje walory edukacyjne GMC zdobywa uznanie, jako innowacyjna forma szkolenia, integracji, ale również sprzyja rekrutacji i ocenie potencjału. W symulacji, zespoły (3-5 osób) zarządzają wirtualnymi przedsiębiorstwami prowadząc wnikliwe analizy rynkowe i poszukując okazji do zdobycia, nie tylko konsumentów czy pracowników, ale przede wszystkim zaufania inwestorów. Uczestnicy uczą się w praktyce na swoich decyzjach, trenują umiejętności związane z zarządzaniem strategicznym, rozwijają świadomość finansową. Jedynym kryterium oceny wyników ich pracy są ceny akcji ich spółek na wirtualnej giełdzie.

Na całym świecie GMC jest prowadzony równolegle w 32 państwach w formie krajowych konkursów on-line. Nagrody to m.in. wyjazd na konkurs do Makao (kwiecień 2011), studia podyplomowe, szkolenia.

Więcej informacji mozna przeczytać na gmcpoland.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Psychologia Szefa – Szef to zawód. Bezpłatny dostęp do super e-szkolenia!

Centrum Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego oraz firma Way2Learn sp. z o.o. zapraszają do udziału w badaniu kwestionariuszowym,które ma na celu opracowanie innowacyjnego narzędzia psychometrycznego wspierającego selekcję i rozwój zawodowy.

Każdy uczestnik badania otrzyma bezpłatny dostęp do e-szkolenia a po etapie walidacji narzędzia także indywidualny raport opisujący m.in. mocne i słabe strony.

Aby wziąć udział w badaniu prosimy o zarejestrowanie się na stronie: http://www.way2improve.pl

Na tej stronie dostępne są szersze informacje na temat badania, zawartości raportów omawiających wyniki badania oraz dostępnych e-szkoleń.

W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres e-mail:ip-helpdesk@way2learn.pl lub pod numerem telefonu: 22 339 18 03.

Dziękujemy.

Centrum Rozwoju Akademii Leona Koźmińskiego oraz firma Way2Learn sp. z o.o.

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

w grupie którą założyłem, właśnie przekroczyliśmy pierwszy 1000

http://www.goldenline.pl/grupa/praktyk-n-l-p/

w sierpniu świętujemy :)

zapraszam
Artur
Elżbieta U.

Elżbieta U. szkolenia
savoir-vivre i
stylizacja, PR,
marketing, reklama

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Savoir-vivre

Warsztaty szkoleniowe obejmujące podstawowe zasady savoir-vivre w domu i w miejscach publicznych.

Warszawa, 06-07 sierpnia 2010
Godziny:
06 sierpnia 2010 – 17.00-20.30
07 sierpnia 2010 – 10.00-16.30

Tematyka szkolenia:
• Powitanie
• Sztuka konwersacji
• Sztuka korespondencji
• Dobre maniery w życiu codziennym
• Dobre maniery w domu
• Dobre maniery w miejscach publicznych
• Przyjęcia formalne i nieformalne
• Okazje specjalne
• Savoir-vivre stołu
• Zaproszenia, prezenty, bilety wizytowe
• Ubiór
• Podróże

Letnia promocja cenowa – 300 pln

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
Elżbieta Ułasiewicz
+48 607 161 979

Informacje i zapisy:
prestige.communication@gmail.com
http://prestigecommunication.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

„Zarządzanie zmianą w polskiej firmie. Jak w praktyce wykorzystać szansę na rozwój bez porażek”
http://zacharek.com/ksiegarnia

Obrazek

Autor: Roman Wendt (http://wendt.pl) - interim manager, praktyk skutecznego zarządzania zmianą. Od 16 lat jest aktywny zawodowo w otoczeniu biznesowym, w tym 6 lat jako dyrektor generalny i prezes zarządu. Kolejny etap kariery obejmował pracę w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej, w której zajmował się podnoszeniem efektywności produkcji. Od 6 lat pracuje jako interim manager. Posiada portfolio 18, zakończonych sukcesem, projektów biznesowych, które zrealizował w Polsce i w krajach Europy Centralnej. Założyciel i członek zarządu Stowarzyszenia Interim Managers.
„Celem tej książki jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat zarządzania zmianą w jak najbardziej przystępny sposób”.
(rozdz. I, s. 9)
Publikacja została pomyślana i przygotowana jako zwięzły i praktyczny przewodnik dla managera, który stoi u progu zmian w firmie. Jej celem jest wsparcie go w zrozumieniu, z czym przyjdzie mu się zmierzyć w najbliższej przyszłości oraz na co powinien zwrócić uwagę, by zaplanowana zmiana, a w raz z nią często jego kariera, nie legły w gruzach.
Książka została napisana przez praktyka na podstawie rzeczywistych doświadczeń zdobytych w trakcie realizacji kilkunastu projektów w polskich firmach. Przeznaczona jest dla praktyków zarządzania.
Dzięki tej książce dowiesz się:
• czym jest i co oznacza zmiana dla firmy
• co zrobić, by zmiana się powiodła
• co zrobić z oporem przeciwko zmianie
• jak poprowadzić zmianę przy wykorzystaniu sprawdzonych narzędzi
Patrycja Dzieniszewska

Patrycja Dzieniszewska Manager ds.
organizacji szkoleń,
eMCenter
training&consul...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam,
jesteśmy firmą szkoleniową o ogólnopolskim zasięgu. Współpracujemy z trenerami z obszaru całej Polski. W związku z rozwojem szukamy osób, które przy okazji wykonywania swojej pracy zbadają zainteresowanie szkoleniami zamkniętymi prowadzonymi przez eMCenter training&consulting.
Gwarantujemy wysokie prowizje!

Osoby zainteresowane szczegółami zapraszam na priv.

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Witam i zapraszam do współpracy:
http://dariuszszul.ocom.pl
Agata Trzebińska

Agata Trzebińska Export Sales Manager

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Inspiration Partners zaprasza na warsztat:

Realizuj pasje i żyj pełnią życia.

•Chcesz wreszcie zacząć realizować swoje pasje?
•A może nie masz pewności co jest twoją pasją?
•Chcesz w pełni wykorzystać swoje talenty?
•Myślisz o tym by robić w życiu to co kochasz?
•Czujesz że twoje życie powinno mieć głębszy sens?
•Zazdrościsz innym ale sam nie masz odwagi zrobić pierwszego kroku?

Twoje życie nie przynosi Ci wystarczającej satysfakcji. Czujesz pod skórą, że gdzieś tam jest coś co uczyniłoby Cię szczęśliwym... Poszukujesz zajęcia, które nada Twojemu życiu sens i pozwoli Ci realizować swoje powołanie.

Poświęcenie życia by robić to co kochasz najbardziej, nie zawsze jest łatwe. Często droga ta jest wyboista i pełna poświęceń. Jednak nic innego nie da Ci takiego szczęścia i nie przyniesie takich rezultatów jak życie w zgodzie z samym sobą, życie pełne pasji i zaangażowania. Tylko realizując siebie i swoje talenty możesz stać się mistrzem w swojej dziedzinie a nie tylko kimś kto jest w czymś dobry.

Jeśli jeszcze nie wiesz jaka jest Twoja prawdziwa pasja, zakorzeniona w Twoich wartościach i zgodna z Twoim najgłębszym JA, podczas warsztatów będziesz mieć szansę ją odkryć. Jeśli już wiesz co jest Twoją pasją, warsztaty pozwolą Ci utwierdzić się w Twoim przekonaniu oraz pozbyć się ograniczeń i podjąć działania w kierunku jej realizacji. Jeśli tylko tego chcesz, wspólnie z innymi uczestnikami dasz się ponieść inspiracji by marzyć o wielkich sprawach i mieć wielkie plany.

Przez cały czas trwania programu będzie Ci towarzyszyć grupa osób o podobnych celach, co sprawi że poczujesz się bezpiecznie i zdobędziesz się na więcej niż w pojedynkę. Miej odwagę już dziś sięgnąć po realizację tego co dla Ciebie ważne, by żyć w zgodzie ze sobą, w pełni cieszyć się życiem i osiągać nieprzeciętne rezultaty.

Program:
1.Spotkanie pierwsze:
Wartości — przekonaj się co jest dla Ciebie naprawdę ważne
2.Spotkanie drugie:
Wizja — stwórz obraz Twojego wymarzonego życia
Idealne JA — przekonaj się kim jesteś kiedy nic Cię nie ogranicza
3.Spotkanie trzecie:
Przekonania — sprawdź co Ci dają a co zabierają
Pogromcy gremlinów — zapanuj nad swoimi wewnętrznymi głosami
4.Spotkanie czwarte:
Twój talent — odkryj bądź potwierdź, co jest Twoim największym wkładem
Twoje MOCNE strony — skup się na tym co w Tobie najlepsze
5.Spotkanie piąte:
Rzeczywistość — poznaj swoją obecną sytuację
Planowanie dalszych działań — zadecyduj o przyszłości
6.Zrób to!
Czas na Twoje działania!
7.Spotkanie szóste:
Czego się nauczyliśmy? Co osiągnęliśmy?
Co jeszcze możemy osiągnąć?
Co zabierasz ze sobą?

Korzyści z udziału w warsztacie:
•Wsparcie przez prowadzących i pozostałych uczestników.
•Zwiększona motywacja do podjęcia działań.
•Większa wizja tego co możliwe.
•Spotkanie z osobami o podobnym celu i determinacji do jego osiągnięcia.
•Bezpieczne i pełne zaufania środowisko umożliwiające rozwój i odważne podejmowanie decyzji.
•Narzędzia do samodzielnego wykorzystania również w przyszłości.
•Dotarcie do niedostępnych wcześniej zasobów dzięki specyfice programu, synergii grupy oraz użytym metodom.

Prowadzący:

Szymon Herbeć
Coach, społecznik oddany swojej życiowej pasji pracy z ludźmi. Pełniąc role managera i trenera odkrył, że prawdziwy potencjał drzemie w otaczających go osobach. To zainspirowało go do poszukiwań metody, która stworzy przestrzeń dla jego Klientów do odkrywania zasobów w samych sobie i pozwoli im osiągać własne cele.

Eliza Jarmołowicz
HR, coach, trener i wytrwały marzyciel – świadomy tego czego chce i uparcie dążący do celu. Fascynuje się odkrywaniem radości każdej chwili i szukaniem piękna w ludziach. Marzy o tym, by każdy realizował swoje pasje i był dzięki temu szczęśliwy i spełniony. Stąd zainteresowanie coachingiem i chęć wspierania innych w odkrywaniu czego pragną, wzmocniona olbrzymią wiarą w ludzi i pozytywnym myśleniem.

Twoja inwestycja:
W ratach: 2 x 675 zł = 1 350 zł
Jednorazowo: 1 150 zł

4 proste kroki do udziału w warsztacie:

1. Twoje zgłoszenie:
Prześlij nam swoje imię i nazwisko oraz kontakt do siebie
Mailowo: pasja@inspiration-partners.com
Przez telefon: +48 508 761 320 lub +48 508 761 321

2. Nasz kontakt z Tobą:
Aby maksymalizować dla Ciebie rezultaty programu, zawsze budujemy grupy o optymalnym składzie. Dlatego też skontaktujemy się z Tobą, aby: zapytać o Twoje cele oraz najważniejsze dla Ciebie tematy, dowiedzieć się o Tobie tego, co potrzebne, abyśmy skutecznie przeprowadzili warsztat (np. styl uczenia się), poznać Twoje oczekiwania względem warsztatu, nas jako prowadzących oraz pozostałych uczestników, ustalić wszystkie szczegóły współpracy podczas programu.

3. Dobór najefektywniejszej grupy:
W naszych warsztatach najważniejsze jest, aby cele pozostałych uczestników były jak najbardziej zbliżone do Twojego. Po rozmowie z Tobą poinformujemy Cię o zaproszeniu na warsztat lub przedstawimy alternatywne rozwiązania.

4. Szczegóły logistyczne:
Najbliższy warsztat rozpoczyna się: 17 sierpnia 2010
Godzina: 18:00 - 21:00
Miejsce: ekoJa, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa


Więcej na http://www.inspirationpartners.eu/warsztaty.pl.php

Serdecznie zapraszamy!
Dawid Zaręba

Dawid Zaręba JavaScript, Jquery,
XHTML, HTML 5, CSS
2, CSS 3, Python,
...

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Wykonuję:
- tworzę proste i średnio złożone kody XHTML/CSS.
- poprawiam istniejące strony i instaluje skrypty stron WWW.
- tworzę elementy graficzne do stron WWW a nawet czasem zdarza mi się popełnić jakiś prosty layout za pomocą Adobe Photoshop.
- programuję w VBA i maluję różnego rodzaju obliczenia w Excelu.
- prowadzę małe kampanie w Google Adwords i jestem w trakcie certyfikacji w Google.
Gwarantuję wysoką jakość i zadowolenie!
Zapraszam do współpracy.

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://proactiveclubs.pl/index.php?option=com_content&...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 10.08.10 o godzinie 13:21

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Miło nam poinformować, że firma QUESTUS organizuje kolejną edycję prestiżowego programu Professional Diploma in Marketing na licencji brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Inauguracja programu w Krakowie odbędzie się 17 września 2010r.

Professional Diploma in Marketing (DM) to program uzyskiwania profesjonalnych kwalifikacji zawodowych w marketingu, przeznaczony dla, między innymi, menedżerów marketingu średniego i wyższego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Uczestnikami DM mogą być także osoby z innych działów firm (IT, logistyki, finansów i księgowości, HR) - gdzie posiadanie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku jest niezbędne miedzy innymi do zarządzania łańcuchem dostaw, wdrażania i zarządzania systemami CRM, kalkulacji rentowności klientów czy też opracowywania programów marketingu wewnętrznego.

Dyplom ukończenia programu Professional Diploma in Marketing wydawany przez The Chartered Institute of Marketing jest międzynarodowym dyplomem potwierdzającym kwalifikacje profesjonalne w zakresie marketingu i zarządzania.

Program Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych:
1. Planowanie marketingowe
2. Marketing wartości
3. Zarządzanie marketingiem
4. Zarządzanie projektami marketingowymi

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę www.questus.pl lub proszę o kontakt:

Sabina Bryś
tel.: +48 669 288 444
email: sbrys@questus.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

NASZ KALENDARZ SZKOLEŃ OTWARTYCH NA WRZESIEŃ:

SZCZEGÓŁOWE OPISY SZKOLEŃ ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADKACH Z ICH OPISAMI

ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA: 7 i 27 Września

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ : 8 września

WINDYKACJA TECHNIKI PROWADZENIA ROZMÓW Z DŁUŻNIKIEM W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM: 9 Września

OCENA OKRESOWA PRACOWNIKÓW 10 Września

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-MOTYWOWANIE 7 września

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

PROWADZENIE PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 16-17 wrzesnia

TRENING TRENERSKI 16-17 września

(SZKOLENIA DWUDNIOWE KOSZT 1199PLN I 999 PLN DLA KOLEJNEJ OSOBY Z FIRMY)

MIEJSCE: WARSZAWA

KONTAKT: e-mail: biuro@trenerbiznesu.com.pl

tel 22 243 40 30

GSM 600 400 113

http://aspekthr.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Mamy do wynajęcia dwa pokoje biurowe w dwupoziomowym lokalu o powierzchni 195 m2 przy ul. Jakubowskiej na Saskiej Kępie przy Rondzie Waszyngtona
Pokój pierwszy- 12,9 m2, pokój drugi- 20,4 m2 z wyjściem na wąski taras (5,7 m2).
Dostęp do kuchni i łazienki, za porozumieniem również do sali konferencyjnej o pow. 20 m2.
Pokoje są dostępne od zaraz. Lokal jest monitorowany przez Solid.

Cena najmu do uzgodnienia.

Chętnie powitamy w naszym biurze firmy z którymi będziemy mogli współpracować: prowadzące działalność w internecie, reklamie internetowej lub grafików.

Kontakt: marketing@opcja.pl

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa do udziału w konferencji

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora :
Zachęcam do zapoznania się z programem


Obrazek


Formularz zgłoszeniowy do pobrania:

Kluczowe tematy spotkania:

* odchudzone UR – lean maintenance
* umowa outsourcingu Utrzymania Ruchu – zbiór konkretnych wytycznych outsourc ing UR – doświadczenia outsorcingodawcy i outsorcingobiorcy – case study
* planowanie kosztów i ich optymalizacja na podstawie doświadczeń Doroty Prill zdobytych m.in. w Polpharma SA
* prewencja UR – jak osiągnąć 80% skuteczności realizacji planów – case study
* tworzenie planów remontowych – czyli jak przygotować fundamenty do stworzenia idealnego
i realnego planu
* stare maszyny wobec wymogów dyrektywy maszynowej – zalecane działania w przypadku braku wymaganej dokumentacji
* jak powinny wyglądać świadectwa legalizacji i kto może je wystawiać – kompendium wiedzy
* proces legislacji parku maszynowego – case study
* jak szukać oszczędności korzystając z pomocy ośrodków badawczych i jak pozyskać fundusze na tę współpracę

Organizacja pracy – praktyczne rozwiązania

* sposoby organizacji pracy w specjalnych warunkach - case study
* jak skutecznie i bezpiecznie przeprowadzać remonty w strefach zagrożenia wybuchem, pod wysokim napięciem i w innych trudnych warunkach
* współpraca pracowników SUR i Produkcji – procedury normujące współpracy
Optymalizacja czasu i kosztów pracy
* tworzenie grafików czasu pracy w oparciu o konkretne podstawy prawne
* konsekwencje zmian w prawie pracy – co zmienia Święto Trzech Króli
* godziny nadliczbowe – tańsze i droższe

Optymalizacja czasu i kosztów pracy

* tworzenie grafików czasu pracy w oparciu o konkretne podstawy prawne
* konsekwencje zmian w prawie pracy – co zmienia Święto Trzech Króli
* godziny nadliczbowe – tańsze i droższe

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Jolanta Janowska
jjanowska@movida.com.pl, tel 22/ 696 74 82Anna Jóźwiak edytował(a) ten post dnia 19.08.10 o godzinie 14:07

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Firma MOVIDA CONFERENCES zaprasza Państwa do udziału w seminarium

Obrazek

Pełne informacje oraz formularz zgłoszeniowy na stronie organizatora :
Zachęcam do zapoznania się z programem

Formularz zgłoszeniowy do pobrania:

Kluczowe tematy spotkania:

* praktyczne sposoby zabezpieczania danych osobowych – jak zapobiec ryzyku wycieku danych
* rodzaje zabezpieczeń a charakter zbiorów
* rejestrowanie się i logowanie na stronach internetowych przez lekarzy
* ochrona danych osobowych a konkursy i działania kierowane do lekarzy
* jakie informacje są danymi osobowymi? Które powinny podlegać rejestracji w GIODO?
* polityka bezpieczeństwa i budowania świadomości ochrony danych osobowych u przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych
* rola ABI a rola ADO, kto powinien być wybrany i jakie powinien pełnić funkcje
* rodzaje obowiązków ochrony danych osobowych i specyfika ich wykonania w sektorze farmaceutycznym
* bazy danych jakimi dysponują administratorzy w farmacji.
* dane sensytywne – dlaczego należy na nie zwrócić szczególną uwagę?
* przetwarzanie danych w działalności aptek
* dane „zwykłe” i „wrażliwe” w praktyce marketingowej
* programy lojalnościowe: kto i w jaki sposób jest uprawniony do zbierania danych osobowych? (siły własne i outsourcing)
* transgraniczne przekazywanie danych osobowych
* problem baz danych pacjentów w procesie outsourcingu

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:

Jolanta Kołodzińska
jkolodzinska@movida.com.pl, tel 22/ 696 98 28

konto usunięte

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

SZKOŁA COACHINGU DLA MENEDŻERÓW - WROCŁAW


Obrazek

Kierujesz przedsiębiorstwem, działem, zespołem pracowników?
Stoisz przed ważnym wyzwaniem menedżerskim?
Wdrażasz program Lean Management lub Six Sigma?
Jesteś kaizen managerem?
Twój zespół sprzedaży ma nowe, ambitniejsze cele?
Zwiększ swoje szanse sukcesu!


Szkoła Zwycięskiego Coachingu to interaktywny kurs dla menedżerów nastawionych na sukces.
Wszystkim, którzy preferują nowoczesny i efektywny styl zarządzania, proponujemy 12 dni warsztatów - 6 dwudniowych sesji (102 godziny zajęć) Szkoły Coachingu opartych o metodologię Developmental Coaching Model.

Proponujemy nowoczesne rozwiązania w obszarze motywowania i rozwoju pracowników.
Podpowiadamy, jak w oparciu o coaching prowadzony przez menedżerów, zwiększyć efektywność pracowników.
Warsztaty prowadzą trenerzy z praktycznym doświadczeniem menedżerskim, coachingowym i naukowo-badawczym.

Rozpoczęcie zajęć 08 października 2010 – Wrocław.

Zapraszamy:

Jarosław Rubin – tel. 602 605 952, E-mail: jrubin@szkolacoachingu.com.pl
Marek Szewczyk – tel. 601 897 269

Dowiedz się więcej o Szkole Coachingu dla nowoczesnych menedżerów www.szkolacoachingu.com.pl.

Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 09:20
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.


Obrazek

Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

Miejsce: Kraków

Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
Akademia Coachów Wewnętrznych


Zapraszam również do spotkania w GoldenLine
Arkadiusz Nowiński

Arkadiusz Nowiński Business English

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Zapraszam na spotkanie http://goldenline.pl/spotkanie/wlasny-biznes-co-zr...

Pozdrawiam,
AN
Renata Kowalska

Renata Kowalska Dyrektor Metodyczny,
No.1 Cenrum
Edukacyjne

Temat: OFERTY, SZKOLENIA itp.

Wakacje dobiegły już do końca :(

Czy zastanawiacie się jak będzie wyglądał Wasz grafik zajęć na najbliższe miesiące ?
Jeżeli planujecie postawić na własny rozwój i zdobywanie nowych umiejętności, zapraszam do

No.1 Best School

-szkolenia językowe na wszystkich poziomach zaawansowania, w 6 językach,
- mnóstwo atrakcji na zajęciach,
- miła atmosfera , a przede wszystkim ................SKUTECZNOŚĆ !

Sprawdźcie Nas na http://no1bs.pl

Ruszamy 04 października 2010 !

Zapraszam na Dni Otwarte : 1-3 września 2010

Przyjdźcie i zobaczcie czy warto !

Następna dyskusja:

szkolenia




Wyślij zaproszenie do