Piotr R.

Piotr R. główny księgowy,
Warszawa, BASF
Coatings Services
Sp. z o.o.

Temat: Odszkodowanie za zle traktowanie w pracy (?)

Dagmara D.:
Patrzę również z perspektywy pracownika.
Obciążanie całego świata własną wrażliwością uważam za pomyłkę. Nikt nie wie jak wyglądała rozmowa : wiadomo , że ludzie są różni. Ale praca to nie małżeństwo. Jest KP, sąd, PIP. Jest wiele metod. Ale obciążanie kogokolwiek własnymi problemami psychicznymi - sorry...
Brak empatii u przełożonego nie jest bez znaczenia i wpływu na atmosferę w organizacji.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Odszkodowanie za zle traktowanie w pracy (?)

Piotr R.:
Dagmara D.:
Patrzę również z perspektywy pracownika.
Obciążanie całego świata własną wrażliwością uważam za pomyłkę. Nikt nie wie jak wyglądała rozmowa : wiadomo , że ludzie są różni. Ale praca to nie małżeństwo. Jest KP, sąd, PIP. Jest wiele metod. Ale obciążanie kogokolwiek własnymi problemami psychicznymi - sorry...
Brak empatii u przełożonego nie jest bez znaczenia i wpływu na atmosferę w organizacji.
Empatia nie równa się wiedzy psychiatrycznej. NIe wiem czy miałeś kiedykolwiek do czynienia z tym problemem. Po spotkaniu z nim nic już nie wygląda tak samo.
Piotr R.

Piotr R. główny księgowy,
Warszawa, BASF
Coatings Services
Sp. z o.o.

Temat: Odszkodowanie za zle traktowanie w pracy (?)

Dagmara D.:
Empatia nie równa się wiedzy psychiatrycznej. NIe wiem czy miałeś kiedykolwiek do czynienia z tym problemem. Po spotkaniu z nim nic już nie wygląda tak samo.


Czasem chodzi o zwykły szacunek dla człowieka jako istoty ludzkiej, a nie wiedzę psychiatryczną :)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: Odszkodowanie za zle traktowanie w pracy (?)

Piotr R.:
Dagmara D.:
Empatia nie równa się wiedzy psychiatrycznej. NIe wiem czy miałeś kiedykolwiek do czynienia z tym problemem. Po spotkaniu z nim nic już nie wygląda tak samo.


Czasem chodzi o zwykły szacunek dla człowieka jako istoty ludzkiej, a nie wiedzę psychiatryczną :)
Problem polega na tym, że możesz jako manager szanować człowieka, rozumieć go i jednocześnie nie chcieć mieć go w zespole. NIe wiesz jaką reakcję to wywoła - managerowi płaca za to , że skutecznie prowadzi zespół. Czasem musi również wyrazić swoje niezadowolenie. Obciążanie go tym jak pracownik odbierze jego słowa jest po prostu przesadą.
A piszę to z własnego doświadczenia. Można grzecznie i kulturalnie przekazać informację a w odpowiedzi otrzymać zupełnie coś innego. I czasem to wynika z problemu pracownika, nie managera.

Następna dyskusja:

oferta pracy: OFFICE & PROJ...




Wyślij zaproszenie do