Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

opieprz prezesa
Iwona K.

Iwona K. Zarządzanie ofertą
produktową

Temat: jakość obsługi to ugór

Natalia S.:
opieprz prezesa

masz rację :) to bardzo pomaga.
tyle, ze jeżeli sam nie jest przekonany, ze jest to jeden z ważniejszych elementów jego firmy to nie spowodujemy trwałej zmiany.
jak na razie po takich OPR-ach zmienial się najczęściej trwale sposób jakości obsługi mojej osoby ;P
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

Andrzej Marek B.:
Ja jestem klientem Medicoveru od roku. I wszystko mi pasuje. W przeciwieństwie do poprzedników, nie pamiętam, :)

Medicover powstał właśnie dlatego, żeby obsługiwać ludzi o niebo lepiej niż chora polska służba zdrowia (zauważmy - Medi to DORADCA w sprawie zdrowia, tak się kreują)

w Medicover szybko zostałabym hipochondryczką - tak tam jest super!

póki co wolę wizytę u kosmetyczki i fryzjera - obsługa też miła i czuję, że ktoś się o mnie troszczy i robi mi dobrze (choć muszę mu za to płacić)

zauważmy, że wiele osób po prostu nie chce zostać samych ze swoimi problemami i klienci w 'call center' chcą czuć, że mają partnera do rozmowy - przyjaciela, który chce ich potraktować po ludzku, a nie spławić
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

'call center' i obsługa klienta (choć momentami jest jak pozytywistyczna "praca u podstaw", czyli orka na ugorze, kontakt z różnymi upierdliwcami i przypadkami trudnymi) - to miejsce, gdzie tworzy się wizerunek firmy

pamiętajmy, że jeden niezadowolony klient, potraktowany z buta - żali się średnio 27-40 osobom - czyli głosi złe wieści o fimie, żeby ulżyć swemu cierpieniu

dlatego też kierownictwo powinno czynić naciski na obsługę klienta - w celach wizerunkowych

(w sumie to moje case study - PRacuję teraz dla spółki, która ma call center)

"opieprz prezesa" - to miało znaczyć że nie Ty, Iwonko, masz opieprzyć prezesa, tylko to prezes ma opieprzać swoich podwładnych i kłaść nacisk na polepszenie jakości obsługi klienta

:)
Iwona K.

Iwona K. Zarządzanie ofertą
produktową

Temat: jakość obsługi to ugór

Natalia S.:

"opieprz prezesa" - to miało znaczyć że nie Ty, Iwonko, masz opieprzyć prezesa, tylko to prezes ma opieprzać swoich podwładnych i kłaść nacisk na polepszenie jakości obsługi klienta

:)

:DDDDDDDDD
No widzisz, a ja to odczytałam wprost bo własnie musiałam opieprzyc prezesa jednego z zakładów z naszej grupy aby BOK zaczęło u niego dobrze funkcjonować.
Fakt, ze on dalej też OPR zrobił :)))
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

efekt domina, reakcja łańcuchowa... takie reakcje w grupie rozpisuje się wektorowo... żeby projektować przebieg komunikacji i przewidzieć skutek

:)
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: jakość obsługi to ugór

I dotykamy mojej działki - badania satysfakcji klienta.
Prezes może będzie się czuł lepiej jak dostanie gotowe rozwiązania i nie będzie opieprzał na oślep.
Może Mystery Shopper ? Tylko zrobione etycznie a nie jakkolwiek. Bo nei chodzi o to by wywalić z roboty panią Krysię, bo nie podaje całej nazwy firmy jak się przedstawia.Często szefowie BOKów czy całych firm uważają "że sobie poradzą" i np. sami sobie badają. Ja już widzę te wyniki - potem są moimi KLientami.
Ale to temat na inny wątek chyba... sorry..
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

'mystery shopper' czyli wtyczka, która przybiera tożsamość problematycznego klienta, by zbadać efektywność naszego 'call center'
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: jakość obsługi to ugór

Z tym problematycznym to bym uważała. Ma być bardziej autentyczny niż problematyczny...
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

uwielbiam skecz z Monty Pythona kiedy facet przychodzi do sklepu zoologicznego chcąc kupić (chyba, nie pamiętam) chomika - a sprzedawca oferuje mu martwą papugę
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: jakość obsługi to ugór

A może to było tak :

http://www.youtube.com/watch?v=2H6DSoqZz_s

Następna dyskusja:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA




Wyślij zaproszenie do