Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: jakość obsługi to ugór

praktycznie każdy ma już dzisiaj idealny, nowoczesny, najwyższej jakości, oryginalny, funkcjonalny, praktyczny i piękny produkt lub usługę, potrafi o tym wspaniale zakomunikować, więc jak się wyróżniać?
- Obsługą, dzisiaj najwięcej można zyskać na tym froncie walki o klienta, tym bardziej, że ta przestrzeń to ciągle u nas ugór
Karolina P.

Karolina P. tłumaczka
konferencyjna

Temat: jakość obsługi to ugór

oj tak, niestety, ciągle jesteśmy mocno z tyłu. Może to ta polska duma?
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: jakość obsługi to ugór

co ma z tym wspólnego duma?
tylko polskie kelnerki nie widzą klientów nawet jak na nich patrzą
hotele nie są zainteresowane gośćmi
infolinie bronią dostępu do informacji
stolarze mimo, że się umawiają nie przychodzą na obmiar tylko znikają
lekarze wadliwie wypisują recepty, tak że zmuszają chorych do cyrkulacji między sobą a apteką
banki celebrujące kolejki

Temat: jakość obsługi to ugór

J. B.:
lekarze wadliwie wypisują recepty, tak że zmuszają chorych do cyrkulacji między sobą a apteką
banki celebrujące kolejki

Być może jest to błędna statystyka, ale wyniesiona z kilku lat
obserwacji. Wnioski jakie wyciągnąłem z tego nie ubliżając nikomu
to okrutna prawda

- Polacy to leniwy naród

Niestety, z natury. Nieważne ile zarabiasz czy nawet jako grafik
komputerowy będziesz miał 7000zł netto (grafika na www itp) to niestety mamy w sobie coś takiego, że jesteśmy leniwi i przynajmniej w Europie wydaje mi się, że mamy najwyższy współczynnik.

Tu nie chodzi o pieniądze itp.
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: jakość obsługi to ugór

właśnie ludzie lubią siedzieć godzinami w pracy
ale niespecjalnie lubią pracować
to chyba jednak nie jest wina pracowników
a tych którzy im organizują pracę

Temat: jakość obsługi to ugór

J. B.:
to chyba jednak nie jest wina pracowników
a tych którzy im organizują pracę

jest w tym ziarenko prawdy, ale praca też nie polega
na tym żeby w 100% zapełnić czas jak to w fabryce.

Zależy co robimy i jaką pracę wykonujemy.
Najgorsze jest to, że wykonując luźną pracę w firmie X
po jej wykonaniu mimo strachu panującego wewnątrz firmy
nie jest wskazanym wykonywanie tzw. prywaty.

Z drugiej strony pracownik sobie tak organizuje pracę
żeby zamiast w 2h skończyć projekt kończy go w 5 bo jak
to wygląda jak pracownik siedzi i nic nie robi..

NUDZI CI SIĘ TO CHODŹ COŚ CI ZNAJDĘ..
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: jakość obsługi to ugór

no nie koniecznie
jak skończę swoją robotę w 2 godziny, a nie 5
to idę i pomagam innym
albo biorę się sam do innych zadań
choćby do porządkowania i sprzątania

Temat: jakość obsługi to ugór

J. B.:
no nie koniecznie
jak skończę swoją robotę w 2 godziny, a nie 5
to idę i pomagam innym

chwała Ci za to

albo biorę się sam do innych zadań
choćby do porządkowania i sprzątania

sprzątania biurka w biurze? Przepraszam, że tak ostro to brzmi,
ale sprzątnięcie biurka zajmuje ok 20 minut maksimum jeśli mówimy
o biurku w biurze w firmie a nie biurku domowym.
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: jakość obsługi to ugór

cóż, są różne biurka.....
jest jeszcze takie, którego nie sprzątnąłem od 7 lat
ale jest zabezpieczone :-)

konto usunięte

Temat: jakość obsługi to ugór

Wracając do tematu "ugoru". To super, że niektóre firmy są słabe, jest to miejsce dla nas i firm, które dostrzegają takie sprawy. Nie tylko produkt, który jest często porównywalny, tylko wartości dodane, jakość obsługi, kompetencje przedstawicieli, etc.
Juliusz B.

Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU

Temat: jakość obsługi to ugór

to jaka powinna być ta obsługa, żeby zyskać przewagę?
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

J. B.:
właśnie ludzie lubią siedzieć godzinami w pracy
ale niespecjalnie lubią pracować
to chyba jednak nie jest wina pracowników
a tych którzy im organizują pracę


NIE... bezproduktywne siedzenie godzinami w pracy to wynik choroby/nałogu, jakim jest pracoholizm... kolejnego stadium...

są ludzie, którzy mają ciekawe alternatywy w życiu poza pracą (sport, aktywny wypoczynek, rodzinę, przyjaciół...) oni nie umieją się zasiedzieć w biurze - oni się spieszą... dokądś... bo mają dokąd

i są dobrymi pracownikami - bo wypoczywają od pracy i przystępują do niej z nowymi siłami... mają motywację - bo mają dla kogo pracować - dla siebie, ale też dla swojej kobiety, dzieci... dla ich lepszego życia
Natalia Stankiewicz

Natalia Stankiewicz szukam ambitnych
zleceń (za pięć stów
nie wychodzę z domu)

Temat: jakość obsługi to ugór

J. B.:
to jaka powinna być ta obsługa, żeby zyskać przewagę?

zorientowana na potrzeby klienta - to podstawa

konto usunięte

Temat: jakość obsługi to ugór

Juliusz B.:
[b]to jaka powinna być ta obsługa, żeby zyskać przewagę?[
Na pewno musi być lepsza niż konkurencji. A najlepiej jak jest dużo lepsza.

Temat: jakość obsługi to ugór

Andrzej Marek B.:
Juliusz B.:
[b]to jaka powinna być ta obsługa, żeby zyskać przewagę?[
Na pewno musi być lepsza niż konkurencji. A najlepiej jak jest dużo lepsza.

Przede wszystkim trzeba się zawsze dopasować do klienta.
Trzeba umieć rozmawiać z "bogatymi burakami" kulturalnie z dozą
buractwa żeby się nie poczuli zgorszeni bo nigdy nie wiadomo na kogo trafimy.

Tak naprawdę nie ma recepty. Najbardziej mnie denerwują Ci z obsługi
np. Aster lub Chello w Warszawie. Człowiek do nich grzecznie mówi
co się dokładnie stało i czy są w stanie pomóc, ale oni wciąż
czytają swoje regułki przyklejone na monitorze.

konto usunięte

Temat: jakość obsługi to ugór

Takim antyprzykładem była do niedawna tepsa ze swoim działem obsługi klienta. Wynikało to też z kilku systemów informatycznych, które rzadko ze sobą współpracowały. Nie wiem jak teraz.
Patryk R.

Patryk R. Operations &
Customer Experience

Temat: jakość obsługi to ugór

Juliusz B.:
co ma z tym wspólnego duma?
tylko polskie kelnerki nie widzą klientów nawet jak na nich patrzą
hotele nie są zainteresowane gośćmi
infolinie bronią dostępu do informacji
stolarze mimo, że się umawiają nie przychodzą na obmiar tylko znikają
lekarze wadliwie wypisują recepty, tak że zmuszają chorych do cyrkulacji między sobą a apteką
banki celebrujące kolejki


Ja bym nie generalizował. Są firmy, gdzie wszystko toczy się swoim najczęściej wolnym i niedbałym rytmem, nikomu na niczym nie zależy i są także firmy, które mają prawdziwego hopla na punkcie perfekcji. Obsługa klienta jest super, produkty bardzo dobre i co najlepsze o najwyższą jakość dbają o to prawie wszyscy. Od dyrektorów po pracowników szeregowych.

To moim zdaniem kwestia kultury w firmie. Niby każda firma hołduje zasadom typu: "klient nasz Pan" czy "klient ma zawsze rację", tyle że w niektórych te słowo są zapisane gdzieś na ścianie w gabinecie prezesa, podczas gdy w innych, na tych słowach opiera się całą działalność.
Dagmara D.

Dagmara D. Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...

Temat: jakość obsługi to ugór

Zgadzam sie z Patrykiem.Ostatno bywam częstym gościem Medicoveru. Obsługa z jaką się tam spotykam to dzieło sztuki. I nie chodzi tu o "standardy" czy odpowiednie podejście pani na recepcji. Wszyscy chcą po prostu pomóc (pielęgniarki, lekarze, persopnel pomocniczy, technik). To zadziwia, a powinno być normalne.
Ale rzeczywiście jestem pod wrażeniem, bo bywało różnie - a znam te firmę od chyba 15 lat...

konto usunięte

Temat: jakość obsługi to ugór

Ja jestem klientem Medicoveru od roku. I wszystko mi pasuje. W przeciwieństwie do poprzedników, nie pamiętam, :)
Iwona K.

Iwona K. Zarządzanie ofertą
produktową

Temat: jakość obsługi to ugór

Czy macie sprawdzone metody podnoszące jakość obsługi w Waszych firmach?

Następna dyskusja:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA




Wyślij zaproszenie do