Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Agnieszka
Maruda-Sperczak
Dyrektor
Zarządzający i
właściciel Vision
Consulting Grou...
Temat: imieninki w biurze
jutro się odbędą, dzisiejsze :)))
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: imieninki w biurze
Agnieszka do Agnieszki: moje we wtorek razem z piatkowymi (Mariusza)...Ciacho z kawą, bez "przyjęcia". Może i by to było miłe (coś dłuższego od szybkiej kawy), ale nie ma czasu i wszyscy biegają wciąz po mieście, nie ma szans się spotkać :-)
Kiedyś (gdy pracy mieliśmy mniej - a bywało, bywało..) było przemiło móc posiedzieć te 2-3 godzinki przy czymś smaczynym, co przytargał solenizant i pochichrać się... Zbiorowy miły prezent - drobiazg jest także zawsze bardzo sympatyczny.
Teraz biegiem. A szkoda.
W małej (!!) społeczności biurowej to miłe a zarazem ważne moim zdaniem. Oprócz wigilii i imienin - u nas przynajmniej - nie ma innych okazji, abyśmy wszyscy na raz pośmieli się z jednego dowcipu na raz...
Agnieszka Nadstawna edytował(a) ten post dnia 22.01.07 o godzinie 01:16
Agnieszka
Maruda-Sperczak
Dyrektor
Zarządzający i
właściciel Vision
Consulting Grou...
Temat: imieninki w biurze
Agnieszko, wszystiego najlepszego z okazji imieninek właśnie :))U nas z tym czasem to różnie, ale pracwdziwy kocioł przed nami.
Masz rację, w małym teamie to w zasadzie nieodzowne.
Dla mnie bardzo jest istotna atmosfera pracy i relacje między ludźmi. Lubie pracować z fajnymi ludźmi i z takimi pracuje :)
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: imieninki w biurze
100 lat i najlepszego również Agnieszko. A czemuż to w imieniny przed kompem?/Zaraz nas zaatakują. Wiec ja już uprzedzam pytanie i odpowiadam, że po 2 dniach gości teraz się relaksuję za pomocą GL i szukania czegoś w programie TV/.
A tak w ogóle to ciekawa jestem jak się odbywają imieniny w dużych firmach? Dla pokoju, dla piętra czy.. wcale?
Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU
Temat: imieninki w biurze
lubicie organizować imieniny w biurze?konto usunięte
Temat: imieninki w biurze
Uważam, że takie Eventy w biurze są niedopuszczalne i szkodliwe. Dezorganizują pracę. Zaczyna się od najważniejszych, a później co drugi dzień. Jak mam ważną datę to zapraszam kogo chcę do domu lub do knajpy.
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: imieninki w biurze
Nie ma reguly, nie da sie tu okreslic co jest dobre i wskazane.To zalezy od specyfiki firmy, zwyaczajów, wielkości, ale i tego czym sie zajmuje - artystyczne i "pojechane" to co innego niz finansowe czy banki.
W wiekszej firmie - chyba jestem przeciw (choc nigdy nie pracowalam w korporacji).
Ale u nas - kilka osob - naprawde milo jest znalesc te chwile na wspolna romowę. To tylko najwyzej godzinka :-)
konto usunięte
Temat: imieninki w biurze
Praktykowałem przed 4 laty w jednostce Wspólnego Wydziału Planowania [Przestrzennego] landów Berlin i Brandenburgia i w ciągu miesiąca zaliczyłem z 5 takich imprezek. Normą było spotkanie w 2.-3. godzinie pracy na omówienie wszystkich spraw bieżących, a co któreś takie spotkanie wypadały czyjeś imieniny albo co ważniejsze, awans w służbie cywilnej. Zatrudnionych w tej jednostce jest ok. 10-12 osób. Często nie wszyscy są na raz w pracy, bo wiąże się z nią dużo jeżdżenia. Takie spotkania pełnią więc pewnie ważną rolę dla zespołu. Nie pamiętam tylko, ile flaszek wina tam pękało, ale raptem kieliszek, dwa na osobę.Żeby nie wyszło, że nic innego tam nie robiono, stwierdzić trzeba, że roboty odwalali i odwalają do dzisiaj wiele. Nie mogę więc powiedzieć, że takie coś jest z gruntu szkodliwe, chociaż trudno to sobie nam wyobrazić, szczególnie w przypadku urzędników. Wyjaśnie tylko, że to nie są urzędnicy obsługujący petentów.
Jeszcze jedno - warto o tym podyskutować w innym wątku, jeśli jeszcze o tym nie mówiono. Tam pracuje się o godzinę czy pół dłużej niż u nas, bo ok. 12 wypadała przerwa na obiad. Jeśli się dobrze orientuję, w Polsce takie rozwiązanie nie jest popularne.
Michał Borun edytował(a) ten post dnia 03.03.07 o godzinie 18:48
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: imieninki w biurze
Michale o przerwie obiadowej/lunchowej rozmawiamy w wątku pt. "Przerwa na lunch" w tejże grupie :-)Zapraszamy.
Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU
Temat: imieninki w biurze
Michał B.:Praktykowałem przed 4 laty w jednostce Wspólnego Wydziału Planowania [Przestrzennego] landów Berlin i Brandenburgia i w ciągu miesiąca zaliczyłem z 5 takich imprezek. Normą było spotkanie w 2.-3. godzinie pracy na omówienie wszystkich spraw bieżących, a co któreś takie spotkanie wypadały czyjeś imieniny albo co ważniejsze, awans w służbie cywilnej. Zatrudnionych w tej jednostce jest ok. 10-12 osób. Często nie wszyscy są na raz w pracy, bo wiąże się z nią dużo jeżdżenia. Takie spotkania pełnią więc pewnie ważną rolę dla zespołu. Nie pamiętam tylko, ile flaszek wina tam pękało, ale raptem kieliszek, dwa na osobę.
Żeby nie wyszło, że nic innego tam nie robiono, stwierdzić trzeba, że roboty odwalali i odwalają do dzisiaj wiele. Nie mogę więc powiedzieć, że takie coś jest z gruntu szkodliwe, chociaż trudno to sobie nam wyobrazić, szczególnie w przypadku urzędników. Wyjaśnie tylko, że to nie są urzędnicy obsługujący petentów.
Jeszcze jedno - warto o tym podyskutować w innym wątku, jeśli jeszcze o tym nie mówiono. Tam pracuje się o godzinę czy pół dłużej niż u nas, bo ok. 12 wypadała przerwa na obiad. Jeśli się dobrze orientuję, w Polsce takie rozwiązanie nie jest popularne.
Michał Borun edytował(a) ten post dnia 03.03.07 o godzinie 18:48
W niektórych przedsiębiorstwach jest nie tylko przerwa 30 minut, ale obowiązkowe 60 min. pracownicy tego nienawidzą, bo to wydłuża dzień pracy o godzinę, którą zresztą zwykle spędza się pracując bo jest coś "pilnego".
Agnieszka
Nadstawna
Trener &
Arteterapeuta &
Coach. Event
Planner.
Temat: imieninki w biurze
..:Uważam, że takie Eventy w biurze są niedopuszczalne i szkodliwe. Dezorganizują pracę. Zaczyna się od najważniejszych, a później co drugi dzień. Jak mam ważną datę to zapraszam kogo chcę do domu lub do knajpy.
Ja uważam, że jesli jest to czas zaplanowany, okreslony i zorganizowany, to czemu nie...
oczywiscie nie na 200 osób, ale w jakims niewielkim gronie jesli firma newielka?..
Izabela P. Team Leader
Temat: imieninki w biurze
ja osobiscie nie mam przeciwwskazan do organizowania malego oderwania od pracy - jakim jest poczestunek "z okazji". nie wydaje mi sie tez ze takiego typu "Eventy" sa szkodliwe badz dezorganizuja prace - jesli sa zakomunikowane odpowiednio wczesniej, nie ma takiego problemu, no chyba ze jakas konkratna osoba ma problemy z time managmentem ;) ale to juz inna para kaloszy. oczywiscie nie mowimy o "posiedzeniach przy ciachu i kawie" przez pol dnia - bo to jest faktycznie niedopuszczalne, ale polgodzinna przerwa w pracy nie powinna nikomu przeszkadzac. U nas w pracy jakos nikt nie naduzywa "okazjowania" wiec raczej nie zgodzilabym sie z tym, ze daj palca a reke zabiora. Pozatym - podczas dnia pracy mamy nie tylko prawo na 60 minutowa przerwe obiadowa ale rowniez na dwie 10-15 minutowe mniejsze przerwy na "rozprostowanie kosci".Pozdrawiam
Juliusz B. INSTYTUT BIZNESU
Temat: imieninki w biurze
jest też prawo do "wyciągnięcia kopyt" przed emeryturą :-)Beata B. adafashion.pl
Temat: imieninki w biurze
Juliusz B.:
jest też prawo do "wyciągnięcia kopyt" przed emeryturą :-)
to nie prawo - tylko obowiązek!
i dotyczy głównie mężczyzn
;-)
Podobne tematy
-
firma IDEALNA » Merchandising w biurze -
-
firma IDEALNA » zwierzęta w biurze -
-
firma IDEALNA » Prawdziwy strach w biurze -
-
firma IDEALNA » praca w biurze a GL -
-
firma IDEALNA » kolory w biurze -
-
firma IDEALNA » Gra "jak się rozluźnić" w biurze -
-
firma IDEALNA » W biurze jak w domu -
-
firma IDEALNA » Szkoła przetrwania w biurze -
-
firma IDEALNA » sprzątanie w biurze -
-
firma IDEALNA » Feng Shui w biurze -
Następna dyskusja: