Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.
Temat: CV - zbędne informacje a luka w ciągłości pracy.
Dzień dobry.Zastanawiam się mianowicie nad pewnym problemem w pisaniu C.V.
Z tego co czytam powinno się usuwać informacje kompletnie nic nie wnoszące i nieprzydatne dla pracodawcy.
Na przykład sprzątanie nie ma nic wspólnego z grafiką komputerową czy kampanią w social mediach.
I co zrobić jeżeli taka praca znajduje się pomiędzy doświadczeniami, które coś wnoszą, chociażby ze względu na podobne problemy do stanowiska o jakie się ubiegam.
Trochę dziwnie by było gdybym podczas ubiegania się do pracy np w agencji reklamowej napisał:
2015 - praca w agencji reklamowej
2014 - ochrona
2013 - fotograf .
Ochrona nic nie wnosi.
Zastanawiam się czy np. wtedy po prostu nie pisać o obowiązkach w tej ochronie by jako mniej ważna zabierała jak najmniej miejsca.
Czy po prostu uwypuklić te istotne miejsca pracy np. większą czcionką.
Tak czy owak to moim zdaniem zbędna informacja.
Co prawda pokazuje ciągłość pracy, ale jakby brak wytrwałości w kierunku, który jest związany ze stanowiskiem o jakie się ubiegam.
To trochę tak jak z pasją, gdzie robi się przerwę i potem jakby wraca.
Jaki powód tej przerwy?
Podczas pracy w danej firmie raczej nie ma miejsca na "słabsze dni", trzeba cały czas działać.
Może przesadzam, może niezbyt udane przykłady podałem, ale jestem ciekaw jak na ten problem spoglądają ludzie związani z rekrutacją.
Pozdrawiam