Łukasz
Szymańczyk
Contracts Specialist
II, PPD
Temat: AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI REGIONALNEGO KIEROWNIKA SPRZEDAŻY W...
AKADEMIA RKSUnikatowy na rynku szkoleń w Polsce program szkolenia cyklicznego, przygotowany w oparciu o doświadczenia zawodowe aktywnych zawodowo menedżerów kluczowych koncernów medycznych a także we współpracy ze specjalistami Wydziału Zarządzania UW w Warszawie.
Akademia składa się z 8 modułów, każdy trwa 2 dni weekendowe w okresie od 10.2010 do 05.2011.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w godzinach 9.00 – 17.00. Całość zakończona jest testem wiedzy.
Akademia Umiejętności RKS jest oparta o ideę rozwoju własnych kompetencji jako menedżera zarządzającego sprzedażą w firmie medycznej. Program został stworzony w celu budowania mocnej kadry kierowników o silnych kompetencjach przywódczych, nowoczesnej wiedzy o rynku, świadomych siebie i swoich umiejętności. Partnerem merytorycznym Akademii jest Wydział Zarządzania UW w Warszawie.
Oferta jest skierowana do ludzi ciekawych nowych wyzwań i otwartych na wiedzę, profesjonalistów świadomych potrzeby rozwijania się i podnoszenia swoich kwalifikacji. Czekamy na wszystkich, zajmujących się w swojej firmie zagadnieniami sprzedaży o różnym stopniu doświadczenia, także początkujących i nowicjuszy w branży medycznej.
Zapraszamy na spotkania z własnym talentem i potencjałem!
Uczestnicy Akademii:
Krajowi kierownicy sprzedaży, Regionalni kierownicy sprzedaży, kierownicy działów sprzedaży, Key Account Manager, kierownicy działów obsługi klienta, kierownicy telemarketingu, przedstawiciele medyczni firm medycznych (produkty lecznicze RX i OTC, suplementy diety, kosmetyki apteczne, wyroby medyczne, materiały opatrunkowe itp.)
Cel Akademii:
- Praktyczne przygotowanie do funkcji menedżera sprzedaży w nowoczesnej i zorientowanej na rozwój firmie
- Ćwiczenie w praktyce narzędzi, metod i technik pracy z zespołem przedstawicieli ( rekrutacja- zarządzanie- kontrola- szkolenie i motywowanie)
- Rozwój kompetencji własnych jako menedżera sprzedaży (zarządzanie czasem, stres, negocjacje w biznesie)
- Poznanie nowoczesnej, zgodnej z rynkiem leków w Polsce wiedzy oraz trendów skutecznej i efektywnej sprzedaży produktów
PROGRAM RAMOWY:
-----------------------------ROLA LIDERA W ZESPOLE. KOMPETENCJE WŁASNE -----------------------------
4 DNI
1/ dzień/ 23.10.2010
ROLA PRZYWÓDCY, lider i przywództwo, style zarządzania, podział i definicja ról w zespole, style zarządzania regionem, terytorium sprzedażowe, zespół efektywny i efektywny plan działania, zbieranie i analiza danych, formułowanie celów, komunikacja i zarządzanie przepływem informacji, rola menedżera w korporacji,
2/ dzień/ 24.10.2010
ADMINISTRACJA, PRAWO I PODSTAWY FINANSÓW W PRACY RKS, instrumenty prawne, ustawa o ochronie danych osobowych, konkursy i premie, zamówienia publiczne, wzory umów w pracy RKS, aspekty moralne w pracy PM z lekarzami, prawo farmaceutyczne,
3/dzień/ 27.11.2010
KOMPETENCJE WŁASNE, trening kontroli emocji, rozwiązywanie konfliktów, sytuacje trudne, osobisty plan rozwoju, inteligencja emocjonalna w biznesie – diagnozowanie emocji, autoanaliza, podejmowanie trafnych decyzji, siła marzeń
4/dzień/28.11.2010
SZTUKA PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, planowanie wystąpienia, otoczenie, określenie celów, sukces wystąpienia, techniki nowoczesnej prezentacji oferty-matryca słuchacza, etapy prezentacji w rozmowach B2B
------------------------------------------ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ------------------------------------------
5 DNI
1 dzień/ 11.12.2010
SPRZEDAŻ JAKO PROCES, zadania i funkcje Szefa sprzedaży, definiowanie celów, planowanie sprzedaży a strategia firmy, analiza i sprawozdawczość, roczny plan sprzedaży, analiza danych, korekty planów sprzedaży, sytuacje kryzysowe w sprzedaży
2 dzień/ 12.12.2010
NEGOCJACJE I ROZMOWY HANDLOWE, przygotowanie do negocjacji, kontrola etapu negocjacji, BATNA, radzenie sobie z impasem, finalizacja i zamknięcie negocjacji, analiza zamówień- klienci nierentowni, analiza konkurencji, techniki NLP, aktywne słuchanie, cecha- zaleta- potrzeba- korzyść, metoda STOP, style negocjacji, najczęstsze błędy, techniki i tricki np. technika kanapki
3 dzień/ 22.01.2011
TYPOLOGIA KLIENTÓW, ZARZĄDZANIE TRUDNYMI RELACJAMI, zbieranie informacji o klientach, typy klientów trudnych, roszczenia, zastrzeżenia, gry handlowe np. tak ale, reklamacje, skargi, konkurencja, analiza ABC klientów, metody perswazji wg typów klientów, słuchanie i budowanie pytań,
4 dzień/ 23.01.2011
BUDŻET DZIAŁU SPRZEDAŻY., planowanie wydatków, forecast, analiza wskaźników, mechanizmy kontroli, sprawozdawczość, zasady konstruowania rabatów- pakietów-ofert sieciowych, polityka cenowa firmy, wykonanie budżetu.
5 dzień/ 19.02.2011
TRADE MARKETING, DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE, Marketing handlowy, programy CRM, potencjał apteki, promocje z wartością dodaną, pierwszy stół w aptece, rekomendacje, odsprzedaż.
------------------------------------------ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM-------------------------------------------
7 DNI
1 dzień/ 20.02.2011
BUDOWANIE ZESPOŁU. PRESELEKCJA I REKRUTACJA, profil kandydata, pozyskanie skutecznych przedstawicieli, dobór metod i testów, ocena CV kandydata, identyfikowanie kompetencji, wywiad rekrutacyjny, najczęstsze błędy, marketing kadrowy,
2 dzień/ 12.03.2011
ZARZĄDZANIE CZASEM. DELEGOWANIE ZADAŃ, planowanie I organizacja pracy, proces wytworzenia priorytetów, zasady zarządzania priorytetami, złodzieje czasu, delegowanie zadań, harmonogramy zadań, model wizyty wg zasady SMART, rozliczanie z wyników, ocena wykonania pojedynczego zadania, skuteczny prospecting
3 dzień/ 13.03.2011
KONTROLA I OCENA PRACY, odpowiedzialność za wyniki, feedback, skuteczna komunikacja, rozproszenie odpowiedzialności, wizyty podwójne, szkolenia w terenie, spotkania cykliczne, sprawozdawczość, sytuacje konfliktowe, zarządzanie zmianą, skuteczna komunikacja w zespole,
4 dzień/ 23.04.2011
ZARZĄDZANIE TALENTAMI W ZESPOLE, strategia planowania rozwoju najlepszych przedstawicieli, definicja talentu diagnoza talentów (profesjo gramy, Thomas International Management System, Hogan Assesment, testy Mtq 48). tworzenie indywidualnych planów rozwoju (IPR), wdrażanie programów dla talentów, motywacja indywidualna pracownika w zespole, narzędzia do zarządzania karierą (modele kompetencyjne, ocena okresowa, ocena 360st.), planowanie sukcesji, dobre praktyki zarządzania karierą
5 dzień/24.04.2011
BUSINESS COACHING, mentoring, techniki i narzędzia, umiejętności, świadomość własnych celów, doradztwo, rozwijanie umiejętności coachingu, świadomość celu, rozwój kluczowych umiejętności aktywnego i odważnego zadawania pytań- uważnego słuchania i obserwacji: faktów, motywów, przekonań, emocji- bezpośredniego dzielenia się obserwacjami i refleksjami- wspierania klienta przy wykorzystaniu swoich zasobów wiedzy i doświadczeń, budowanie orientacji coacha na rezultat i transformację, przebieg sesji coachingowej, specyfika komunikacji relacyjnej w coachingu, facylitacja
6 dzień/ 14.05.2011
MOTYWOWANIE PRZEDSTAWICIELI, expose Szefa, teorie motywacji, motywatory, motywacja pozytywna i negatywna, modelowanie, wywieranie presji, modele systemów motywacyjnych, teambuilding od pierwszego dnia,
7 dzień/ 15.05.2011
ASSESSMENT, mocne i słabe strony zespołu, planowanie rozwoju talentów w zespole, ocena postępów , oceny okresowe, zadania indywidualne oraz ocena kompetencji, zasady prowadzenia assessmentu, reguły spostrzegania społecznego, zniekształcenia poznawcze w procesie oceny, proces i etapy diagnozy , podstawowe błędy oceny, ustalenie celów oceny, kontekstu działania, strategii
dobór kompetencji ze względu na stanowisko i kontekst organizacyjny, dobór narzędzi i układanie matrycy, szacowanie zasobów i harmonogramowanie, podział ról, zakres informowania kandydatów
PODSUMOWANIE, INDYWIDUALNE KONSULTACJE, TEST WIEDZY
[OPŁATY I NABÓR:
Koszt: 5.400PLN brutto płatne w terminie 15 dni od zgłoszenia lub w dwóch ratach,
2 x 2.900PLN (10.2010 oraz 01.2010)
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały, przerwy kawowe, certyfikat
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń, I edycja Akademii to tylko 25 miejsc.
Formularz (do pobrania tutaj) http://www.oinpharma.pl/ma_struktura/docs/form_rks.doc proszę przysyłać na adres email: dominika.muszynska@oinpharma.pl
lub faxem na nr 22 632 25 82.
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy zniżek.
Wszelkich, dodatkowych informacji z przyjemnością udzielamy pod numerem 22 578 00 11.
Absolwent Akademii Umiejętności RKS to nowoczesny, dobrze wyszkolony menedżer sprzedaży, o świeżym spojrzeniu, pełen pomysłów w rozwiązywaniu bieżących problemów, praktyk w biznesie i praktyk w zarządzaniu zadaniami.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
Łukasz Szymańczyk edytował(a) ten post dnia 30.08.10 o godzinie 13:50