Michał Huzakowski Technolog
Temat: Tabela przestawna - podsumowanie wybranego okresu
Witam tabela przestawna wygląda - uogólniając tak:kolumna1 (obszar elementów tabeli)|kolumna2 (obszar danych tabeli)
dzień |wartość złomu
Wybieram sobie kilka dni z całego miesiąca i mam następującą tabelę:
dzień wartość złomu
13 52zł
14 0zł
15 125zł
-----------------
total 172zł
Ale to żadne podsumowanie tygodnia, z uwagi na resztę szczegółów, podsumowanie jest nieczytelne, trzeba to ująć w jedną całość np:.
podsumowanie tyg xxx
total 172zł
A więc przenoszę kolumnę dzień (ze zdefiniowanymi poszczególnymi dniami) na pole strony (w układzie tabeli). W tym momencie tabela podsumowuje mi wszystkie dni całego miesiąca (mogę z listy wyboru wybrać poszczególny dzień z wcześniej zdefiniowanych, ale nie mogę podsumować wszystkich wcześniej wybranych).
Excel 2003, ma ktoś z Was jakiś pomysł?
Z VB dopiero robię pierwsze malutkie kroczki, więc nie poradzę sobie ze wskazówkami z tego zakresu.