Temat: Tabela przestawna - podsumowanie wybranego okresu

Witam tabela przestawna wygląda - uogólniając tak:

kolumna1 (obszar elementów tabeli)|kolumna2 (obszar danych tabeli)
dzień |wartość złomu

Wybieram sobie kilka dni z całego miesiąca i mam następującą tabelę:

dzień wartość złomu
13 52zł
14 0zł
15 125zł
-----------------
total 172zł

Ale to żadne podsumowanie tygodnia, z uwagi na resztę szczegółów, podsumowanie jest nieczytelne, trzeba to ująć w jedną całość np:.
podsumowanie tyg xxx

total 172zł

A więc przenoszę kolumnę dzień (ze zdefiniowanymi poszczególnymi dniami) na pole strony (w układzie tabeli). W tym momencie tabela podsumowuje mi wszystkie dni całego miesiąca (mogę z listy wyboru wybrać poszczególny dzień z wcześniej zdefiniowanych, ale nie mogę podsumować wszystkich wcześniej wybranych).

Excel 2003, ma ktoś z Was jakiś pomysł?
Z VB dopiero robię pierwsze malutkie kroczki, więc nie poradzę sobie ze wskazówkami z tego zakresu.

Temat: Tabela przestawna - podsumowanie wybranego okresu

Właśnie znalazłem rozwiązanie zupełnie prozaiczne. Nie będę kasował wątku, może komuś się przyda.

Opcje tabeli -> podsumuj elementy ukrytych stron (odznaczyć)

:)

Następna dyskusja:

TRIK - czego Tabela Przesta...




Wyślij zaproszenie do