Damian Orzeł

Damian Orzeł Menedżer ds. szkoleń

Temat: zaproszenie na szkolenie Akademia Umiejętności Sprzedawcy...

DORADCA Consultants Ltd. zaprasza na

BEZPŁATNE szkolenie otwarte

współfinansowane z Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego EFS

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAWCY
czyli:
Jak podnieść kwalifikacje zawodowe i nauczyć się języka obcego inwestując wyłącznie swój czas?
Jeśli chcesz być atrakcyjny dla pracodawców musisz się rozwijać. Na rynku pracy liczą się Twoje kwalifikacje i znajomość języków obcych. Umiejętności sprzedaży oraz znajomości języka nie można posiąść raz na zawsze. Aby skutecznie sprzedawać i komunikować się w obcym języku trzeba stale się doskonalić, szukać nowych rozwiązań, możliwości. Szkolenia są właśnie taką możliwością.
Dlatego zapraszamy na szkolenie osoby, które chcą:
• nauczyć się języka obcego,
• sprzedawać skuteczniej,
• znacznie podnieść swoje kwalifikacje zawodowe,
• być bardziej atrakcyjnymi na rynku pracy,
• lepiej zarządzać sobą i swoją karierą.
W Akademii może wziąć udział każdy, kto jest zatrudniony na terenie woj. mazowieckiego w jednej z następujących form:

• umowa o pracę,
• umowa zlecenie,
• umowa o dzieło,
• umowa mianowania,
• umowa powołania,
• spółdzielcza umowa o pracę,


PAMIĘTAJ, szkolenie jest całkowicie bezpłatnie,
jedyna inwestycja to Twój czas. Zajęcia będą odbywały się poza godzinami Twojej pracy, w weekendy oraz w tygodniu w godzinach popołudniowych.

Szkolenia w ramach Akademii realizowane są w 3 modułach :
I. Moduł szkoleń językowych – 80 godzin
II. Moduł szkoleń zawodowych – 80 godzin
III. Doradztwo zawodowe – 4 godziny indywidualnego spotkania z uczestnikiem
Szczegółowy opis szkoleń
I. Szkolenia językowe:
Po kursie zyskasz umiejętność swobodnej komunikacji z klientami w codziennej pracy w jednym z dwóch języków angielskim lub niemieckim. Na każdym poziomie nauczania będziesz posługiwał się słownictwem i terminologią potrzebną w sprzedaży i obsłudze klienta. Kurs prowadzony będzie przez profesjonalnych lektorów zatrudnionych w renomowanej szkole językowej.
II. Szkolenia zawodowe:

1. Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna:

Dzięki szkoleniu zyskasz umiejętności sprzedażowe zarówno w kontaktach bezpośrednich jak i telefonicznych z klientem. Poznasz techniki i narzędzia do rozpoznawania i rozwijania potrzeb klienta oraz dowiesz się jak skutecznie prezentować oferowane rozwiązania.

2. Profesjonalna obsługa klienta:

Na szkoleniu poznasz skuteczne zachowania werbalne i niewerbalne niezbędne w profesjonalnej obsłudze w klienta. Całą część teoretyczną przećwiczysz w praktyce za pomocą ćwiczeń rozwijających poznane umiejętności. Dodatkowo dowiesz się jak pracować z tzw. „trudnym klientem” oraz co zrobić, aby określone zachowania w kontaktach z klientami wpływały pozytywnie na wizerunek firmy.
Uwaga, oba szkolenia oparte są na licencji brytyjskiej firmy Huthwaite International, która posiada 30 letnie doświadczenie w zakresie badań nad efektywnością zachowań w procesie sprzedaży i obsługi klienta.
3. Autoprezentacja:

Po szkoleniu znacznie podniesiesz osobiste umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów biznesowych z wykorzystaniem materiałów prezentacyjnych (m.in.: foldery, slajdy, dokumenty) oraz podniesiesz efektywność prezentacji w procesie sprzedaży.

4. Asertywność i zarządzanie sobą w czasie:

Podczas szkolenia dowiesz się jak planować i terminowo realizować swoje cele. Poznasz narzędzia do planowania czasu oraz techniki efektywnego działania w sytuacji presji czasu. Nauczysz się także ustalać priorytety oraz stosować asertywne zachowania.



5. Marketing internetowy:

Na szkoleniu zapoznasz się oraz przećwiczysz umiejętności dotyczące skutecznych działań marketingowych w Internecie, czyli planowania i realizacji kampanii e-marketingu z użyciem reklamy i PR. Dodatkowo poznasz narzędzia aktywnego poszukiwania klienta w Internecie oraz sposoby dotarcia do niego różnymi drogami komunikacyjnymi - strona internetowa wraz z pozycjonowaniem, sprzedaż w Internecie (e-commerce z użyciem porównywarek cenowych). Na szkoleniu zaplanujesz również promocję siebie i swojego wizerunku poprzez blogi, fora i portale społecznościowe.

III. Doradztwo zawodowe:

Podczas spotkań z profesjonalnym doradcą zawodowym uzyskasz wsparcie Twojej ścieżki rozwojowej w miejscu pracy oraz poza nim. Dodatkowo zyskasz świadomość swoich mocnych i słabych stron, abyś mógł wykorzystać je efektywnie w procesie automotywacji.

Metodologa szkoleń
Cykl szkoleń jest prowadzony dla małych grup umożliwiających każdemu uczestnikowi kontakt z trenerem i uzyskanie informacji zwrotnej dotyczącej postępów w nauce. Poszczególne moduły zawierają część teoretyczną, ale przede wszystkim nacisk jest położony na część praktyczną. Uczestnicy mają możliwość wykonywania licznych ćwiczeń, omawiania przykładów, odgrywania ról, prowadzenia dyskusji.


Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Umiejętności Sprzedawcy?
Całkowicie za darmo, inwestując jedynie swój czas zyskujesz:
1. Udział w zajęciach z języka angielskiego lub niemieckiego w zakresie zawodowym – uwzględniającym słownictwo i terminologię potrzebną w sprzedaży i obsłudze klienta.
2. Udział w szkoleniu z zakresu sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta opartych na licencji renomowanej brytyjskiej firmy Huthwaite International, której programy oparte są na 30 letnich badaniach efektywnych zachowań w sprzedaży i obsłudze klienta.
3. Szkolenia wzmacniające proces sprzedaży i obsługi klienta poprzez warsztaty z autoprezentacji, asertywności i zarządzania sobą w czasie pomagające w profesjonalnym podejściu do klienta.
4. Szkolenia z zakresu marketingu internetowego pozwalające na profesjonalne działania marketingowe na rynku.
5. Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym, dające szansę omówienia swojej ścieżki kariery zawodowej.

Szkolenia są całkowicie BEZPŁATNE, a w ich zakres wchodzi:
• Kurs języka obcego o specyfice zawodowej,
• Warsztaty szkoleniowe,
• Opłata licencyjna,
• Opieka trenera podczas trwania Akademii,
• Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym,
• Zakup podręczników i materiałów szkoleniowych,
• Obiady i poczęstunki w trakcie szkoleń,
• Certyfikat ukończenia Akademii oraz szkolenia językowego.
Pamiętaj, szkolenia są bezpłatne, a zapisując się już dziś oszczędzasz 15.233 zł (łączna wartość inwestycji na osobę) i zyskujesz rozwój osobisty oraz wzrost własnej wartości na rynku pracy!

Kontakt:
Biuro projektu:
Doradca Consultants Ltd. Al. Gen. W. Sikorskiego 11/110 02-758 Warszawa
http://doradca.com.pl


Anna Będzińska
Asystent ds. Promocji i Rekrutacji
abedzinska@doradca.com.pl
Tel. (58) 621 91 86Damian Orzeł edytował(a) ten post dnia 14.01.11 o godzinie 21:01
Oleg Bashynskyi

Oleg Bashynskyi sales
representative,
Asstra Polska Sp. z
o.o.

Temat: zaproszenie na szkolenie Akademia Umiejętności Sprzedawcy...

Witam.
Byłbym zainterewany udziałem w takim szkoleniu. Jestem tylko ciekaw kiedy ono będzie się odbywało?

Następna dyskusja:

Zaproszenie na szkolenie z ...




Wyślij zaproszenie do