Temat: książka

witam, szukam księżki o tematyce e-pr. co możecie polecić?

Temat: książka

Szczerze mówiąc to nie spotkałem książki o tematyce stricte e-pr. Na początek polecam publikację Dominika Kaznowskiego "Nowy Marketing"(http://kaznowski.blox.pl/html) Na jego stronie, możesz pobrać ją za darmo. Jest tam rozdział poświęcony zagadnieniom pr-u w Internecie.
Moim skromnym zdaniem aby z sensem działać w e-pr powinno się, przynajmniej w minimalnym stopniu, zainteresować zagadnieniami funkcjonalności, użyteczności, SEO jak i SEM. Książek na te tematy jest sporo - kwestią jest tylko to jak bardzo masz ochotę się w nie zagłębić.
Pozdrawiam
Agnieszka K.

Agnieszka K. Inspektor, Urząd
Marszałkowski
Województwa
Podlaskiego w ...

Temat: książka

Widzę, że temat nie ruszył. Ja spotkałam książki o tematyce stricte e-pr :)
Np. Tymon Smektała "Public relations w internecie" lub Jerzy P. Szyfter "Public Relations w Internecie". Tak poza tym często temat ten jest poruszany w książkach o e-marketingu, ale trzeba się naszukać.
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: książka

Michał Rumiński:
Moim skromnym zdaniem aby z sensem działać w e-pr powinno się, przynajmniej w minimalnym stopniu, zainteresować zagadnieniami funkcjonalności, użyteczności, SEO jak i SEM.

I uczestniczyć w tym wirtualnym świecie :)
Anna P.

Anna P. PR and Digital
Manager @
Laboratorium
Kosmetyczne Dr
Iren...

Temat: książka

Agnieszka Malinowska:
Widzę, że temat nie ruszył. Ja spotkałam książki o tematyce stricte e-pr :)
Np. Tymon Smektała "Public relations w internecie" lub Jerzy P. Szyfter "Public Relations w Internecie". Tak poza tym często temat ten jest poruszany w książkach o e-marketingu, ale trzeba się naszukać.

Kupilam i przejrzalam obie. Mialam nadzieje, ze znajdę tam coś o strategicznym podejściu do ePRu, o narzędziach, monitoringu i mierzeniu. Niestety, ksiażki pisane kilka lat temu kompletnie nie mają przelozenia na realia ("Praca z grupami dyskusyjnymi" vs. szalejące social media). Oczywistości dla PRowca z doświadczeniem... Nie polecam.
Warto natomiast pościągać sobie różne prezentacje ze slideshare'a...
Jarosław Zieliński

Jarosław Zieliński politolog,
dziennikarz,
informatyk

Temat: książka

A dzisiaj doszliśmy do wniosku ze należy usunąć "e" z e-PR :)
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: książka

Wy, czyli kto? I gdzie? I jak? :)
Ilona Patro

Ilona Patro social media /
digital influencers

Temat: książka

Czyżby e-pr'owa (r)ewolucja?:)

Wracając do tematu książek - z nowszych odkryć:
dla wdrożenia się, poszerzenia i usystematyzowania wiedzy warto sięgnąć po "Nowe zasady marketingu i PR" - podtytuł: "Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy". Autor, David Meerman Scott, prowadzi również bloga poświęconego tym zagadnieniom: webinknow.com

Poza tym blogi, blogi, blogi, artykuły na serwisach branżowych, zasoby slideshare'a - oto skarbnice "ePR-owej" wiedzy.



Wyślij zaproszenie do