Małgorzata Barejka

Małgorzata Barejka Manager ds. Rozwoju
Badań Opinii

Temat: Satysfakcja pracowników – konieczność czy fanaberia?

Badanie opinii w firmie – puszka Pandory czy złote runo?

Jako menedżerowie zapewne często zadajecie sobie pytanie, czy i w jakim stopniu warto zajmować się satysfakcją zawodową pracowników. Jak satysfakcja ta realnie wpływa na poziom motywacji i zaangażowania, a więc – idąc dalej – na potencjał firmy i jej możliwości konkurencyjne? Czy jest sens inwestować w narzędzia takie jak badania opinii, służące diagnozie satysfakcji pracowników czy klientów?
Dyskusji na ten temat, wymianie doświadczeń oraz praktycznym wskazówkom czy poradom ma służyć forum grupy, które chcę wspólnie z Państwem stworzyć.
Sama zawodowo zajmuję się takimi badaniami i bardzo chętnie podzielę się swoją wiedzą i refleksjami. A ponieważ temat badania satysfakcji coraz wyraźniej zwraca na siebie uwagę kierownictwa firm i menedżerów HR, właśnie do Państwa kieruję swoje zaproszenie.
Wokół samych badań i tego, co zrobić z ich wynikami, narosło już wiele mitów, które warto wspólnie zweryfikować. Stawiajmy pytania, dzielmy się wątpliwościami i szukajmy rozwiązań – nasze Forum tworzy ku temu wyśmienitą okazję.

Gorąco zapraszam do dyskusji!


Małgorzata Barejka
Anna Plewa

Anna Plewa Ekspert HR, Trener,
Menedżer ds.
Systemów
Motywacyjnych i...

Temat: Satysfakcja pracowników – konieczność czy fanaberia?

Witam Pani Małgosiu!
Dołączam się do dyskusji jako kolejna mega-entuzjastka badań opinii, postaw i satysfakcji pracowników!
Pozdrawiam
Ania Plewa
Tomasz Kochanowski

Tomasz Kochanowski
opismegaprofesjonaln
y

Temat: Satysfakcja pracowników – konieczność czy fanaberia?

Zarówno badania konsumentów jak i pracowników, to bardzo pożyteczne narzędzie w planowaniu działań. Satysfakcja pracowników rzutuje praktycznie bezpośrednio na ich wyniki, na wyniki firmy:)

Następna dyskusja:

badania opinii pracowników




Wyślij zaproszenie do