Małgorzata
Barejka
Manager ds. Rozwoju
Badań Opinii
Temat: Satysfakcja pracowników – konieczność czy fanaberia?
Badanie opinii w firmie – puszka Pandory czy złote runo?Jako menedżerowie zapewne często zadajecie sobie pytanie, czy i w jakim stopniu warto zajmować się satysfakcją zawodową pracowników. Jak satysfakcja ta realnie wpływa na poziom motywacji i zaangażowania, a więc – idąc dalej – na potencjał firmy i jej możliwości konkurencyjne? Czy jest sens inwestować w narzędzia takie jak badania opinii, służące diagnozie satysfakcji pracowników czy klientów?
Dyskusji na ten temat, wymianie doświadczeń oraz praktycznym wskazówkom czy poradom ma służyć forum grupy, które chcę wspólnie z Państwem stworzyć.
Sama zawodowo zajmuję się takimi badaniami i bardzo chętnie podzielę się swoją wiedzą i refleksjami. A ponieważ temat badania satysfakcji coraz wyraźniej zwraca na siebie uwagę kierownictwa firm i menedżerów HR, właśnie do Państwa kieruję swoje zaproszenie.
Wokół samych badań i tego, co zrobić z ich wynikami, narosło już wiele mitów, które warto wspólnie zweryfikować. Stawiajmy pytania, dzielmy się wątpliwościami i szukajmy rozwiązań – nasze Forum tworzy ku temu wyśmienitą okazję.
Gorąco zapraszam do dyskusji!
Małgorzata Barejka