Ania W.

Ania W. SPECJALISTA DS.
KSIĘGOWO-PŁACOWYCH,
EXPERT SP. Z O.O.

Temat: zaliczka pracownika

Witam,

Proszę o pomoc, jak zaksięgować z wyciągu bankowego przelew zaliczki dla pracownika z której ma się rozliczyć, tak aby później ten dokument (rozrachunek) pojawił się w oknie zaliczki do rozliczenia z dokumentami wprowadzonymi jako faktury kosztowe zakup? i jak zaksięgowac dokument kosztowy aby ten dał się rozliczyć przy użyciu czynności rozlicz zaliczkę

jak wprowadzić drugi, trzeci rachunek bankowy by księgowac d tych rachunków wyciagi - niestety dodając dodatkowego rachunki bankowe cały czas wprowadzajac wb księguję się wszytko na jednym typie dokumentu..

Temat: zaliczka pracownika

1. Zaliczki dla pracownika z wyciągu bankowego musimy zaksięgować na konto „pozostałe rozrachunki z pracownikami” - konto to musi być kontem rozrachunkowym. Faktury, które będą rozliczane z zaliczki księgujemy tak samo jak zwykłe faktury kosztowe. Rozliczenie zaliczek tworzymy w sekcji „Ewidencja środków pieniężnych” - „Rozliczenia” - „Rozliczenie zaliczek”. Dodajemy nowe rozliczenie, wskazujemy numer rozliczenia i pracownika, którego zaliczkę chcemy rozliczyć. Poprzez przycisk „wybierz zaliczki” wybieramy naszą zaliczkę z wyciągu bankowego natomiast poprzez wybierz dokumenty wskazujemy faktury kosztowe, które mają być rozliczone z tej zaliczki. Na dokumencie otrzymamy informację, czy mamy kwotę do zwrotu przez pracownika czy Firma musi zwrócić jeszcze pracownikowi jakąś kwotę. Zatwierdzamy dokument i pokazuje on nam się w ewidencji dokumentów.
2. W przypadku dodawania nowych rachunków bankowych, aby księgowały się one na oddzielnych definicjach dokumentów, konieczne jest stworzenie nowych definicji w opcjach programu w „ewidencja dokumentów” - ”definicje dokumentów” wybieramy typ wyciąg bankowy i dodajemy nową definicję. Następnie na zakładce stworzonego rachunku bankowego w polu „definicja w ewidencji dokumentów” wskazujemy dodaną definicję. Ważne jest, aby na nowo dodanym rachunku bankowym i definicji określić pełne prawo dostępu. Przy zatwierdzeniu raportu nowego rachunku bankowego zostanie on przyporządkowany do nowej definicji dokumentu WB.

Temat: zaliczka pracownika

Witam, a jak rozliczyć zaliczkę gdy faktura kosztowa jest w walucie a zapłata kartą z konta złotówkowego ? Gdy próbuję rozliczyć pojawia się komunikat że nie można rozliczyć bo są różne waluty ?

Temat: zaliczka pracownika

"Na dokumencie otrzymamy informację, czy mamy kwotę do zwrotu przez pracownika czy Firma musi zwrócić jeszcze pracownikowi jakąś kwotę. Zatwierdzamy dokument i pokazuje on nam się w ewidencji dokumentów."

Dodatkowe pytanie, a jak rozliczyć drobne kwoty ( np: parkingi, kawa, ciastko) z zaliczki. Próbuje to wsadzić w dekret i się nie daje. Szukam po Internecie, w opisach enovy i nic.
Przykład: Zaliczka na 500 PLN, faktury zakupowe na 400 PLN i część drobnych na 20 PLN. 400 sie rozlicza a 20,00 wisi.



Wyślij zaproszenie do